AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 Har vært alt for full mange ganger men er en kveld jeg ikke klarer glemme.. hadde nettopp blitt dumpa og var ganske uttafor. Bestemte meg for å bli med en gjeng venner på fylletur for å få tankene bort.. tok det forsiktig trodde jeg, da jeg ikke ønsket å bli for full. Men så var andre godt i formen mens jeg var edru, så tok noen shotter i beste tro. Like etter ble det svart. Hele kvelden.. og dagen etter fikk jeg vite at jeg hadde hatt sex med en kompis, noe jeg ikke husker noenting av. Jeg har hatt sex på blackoutfylla i ettertid også, uten at det plager meg noe nevneverdig.. handler vel mer om hele situasjonen, noen som har opplevd lignende? Man drar ut for å hjelpe seg selv ut av det som er vondt, og ender opp med å gjøre alt ti gang verre.. er også veldig såret over at denne kompisen lå med meg når det var han jeg hadde betrodd meg om alt til.. så han visste hvilken tilstand jeg var i, og i tillegg at han husker alt mens jeg ikke husker noe.. Anonymkode: 604b6...ea0
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Hei! Jeg vil bare si at dette har jeg også gjort. Maaaaange ganger. Jeg skal ikke gå i detaljer om hva som skjedde. Bare husk at dette er ting som skjer med de aller fleste i løpet av livet, en eller flere ganger. For noen, som meg, skjer det mange ganger. Du må bare tilgi deg selv og gå videre. Om 100 år er allting glemt, sier de. Men ting blir som regel glemt mye raskere enn det Anonymkode: a39a6...b8c
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg vil bare si at dette har jeg også gjort. Maaaaange ganger. Jeg skal ikke gå i detaljer om hva som skjedde. Bare husk at dette er ting som skjer med de aller fleste i løpet av livet, en eller flere ganger. For noen, som meg, skjer det mange ganger. Du må bare tilgi deg selv og gå videre. Om 100 år er allting glemt, sier de. Men ting blir som regel glemt mye raskere enn det Anonymkode: a39a6...b8c Tusentakk❤️ Det var veldig godt å høre! Det verste er jo at jeg som jente er den som «får dette på meg».. vi er jo fra samme plass, og for ikke lenge siden lå jeg også med kompisen (det var den andre gangen jeg hadde blackout).. dette var dog noe helt annet enn den andre gangen likevel føler jeg, noe som føltes mer naturlig som jeg ikke har noe problem med å akseptere. Problemet blir jo likevel at det er jeg som er kjerringa om dette kommer ut uansett, uansett hvor mye jeg selv har slitt med det ig skulle ønske det aldri skjedde.. ts Anonymkode: 604b6...ea0
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #4 Skrevet 26. mai 2019 Ja, det har jeg opplevd. Har funnet ut at alkohol når man ikke har det bra, gjør alt hundre ganger verre. Trenger ikke ha skjedd noe galt i fylla heller uten å føle at alt er mye verre da man våkner opp dagen etter. Fæl følelse. Anonymkode: ddf80...0e7
Gjest Mass Skrevet 26. mai 2019 #5 Skrevet 26. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Man drar ut for å hjelpe seg selv ut av det som er vondt, og ender opp med å gjøre alt ti gang verre.. Anonymkode: 604b6...ea0 Men husk dette neste gang du vurderer å gjøre det samme for "å hjelpe deg selv ut av det som er vondt". Alkoholen er en ting, men generelt når man har det vondt så kan man også finne på å gjøre ting man vanligvis ikke ville gjort - bare fordi at man trenger å komme seg over noe.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #6 Skrevet 26. mai 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har jeg opplevd. Har funnet ut at alkohol når man ikke har det bra, gjør alt hundre ganger verre. Trenger ikke ha skjedd noe galt i fylla heller uten å føle at alt er mye verre da man våkner opp dagen etter. Fæl følelse. Anonymkode: ddf80...0e7 Sånn tenkte jeg også før, holdt meg alltid langt unna alkohol hvis jeg var nedfor.. men så fant jeg ut at jeg egentlig ikke reagerer sånn, pleier alltid å bli i godt humør når jeg drikker, og det var jeg også denne kvelden bare at jeg gjorde noe jeg ellers aldri ville gjort og ikke husker NOE av noenting.. og det er mye vanskeligere å akseptere enn jeg trodde, ellers når det skjer «dumme» ting på fylla pleier jeg å riste det av meg ganske kjapt og le av det.. denne gangen sitte jeg igjen med en skikkelig skam og klarer ikke forstå eller akseptere noe, fikk også et ganske unormalt forhold til alkohol etter det, må liksom hele tiden måle og regne ut hvor mye jeg drikker og hvor full jeg blir osv, for å «forstå» og finne ut av hvorfor det gikk så galt av «så lite» den kvelden.. utrolig plagsomt og slitsomt🙄 Anonymkode: 604b6...ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå