Gjest gjesta Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Holder på å lese meg igjennom alle tidligere tråder om koldtbord og har nå en ide om hva jeg skal ha. Det blir cabare med reker (tenkte på å legge masse reker og skalldyr rundt cabareen. Røkelaks og eggerøre. Kylling. Roastbiff og skinke. Og så mangler jeg en rett da, men her skal min sønn bestemme. Jeg må bare komme med forslag :-? Men hvordan iallverden skal jeg pynte? Hva trenger jeg? Hvordan gjør jeg det? Jeg har fat nok så den er grei. (Liker ikke sånne formelle sammenkomster hvor jeg må gjøre ting jeg ikke kan. Har lettere panikk :-( )
Snuppelure Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Synes ofte maten er nok pynt i seg selv jeg på koldtbord. Høres godt ut det du skal lage. Om jeg skal tipse deg litt så savner jeg en salat eller noe mer grønt. Ha et fint selskap, dette klarer du så bra så!
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 Regner med å bruke mye grønt, tomat etc som pynt. Er det ikke vanlig å spise pynten også? Iallfall så gjør jeg alltid det.... Skal ha potetsalat og waldorfsalat i tillegg. Cabareen blir nok byttet ut med pastasalat, muligens med skalldyr. (Må bare finne en oppskrift først). Etter å ha tråklet meg gjennom veldig mange tråder om koldtbord så skjønte jeg at pastasalat er tingen og cabare er for gamle
Brunhilde Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Em god pastasalat kan du lage ved å koke tagliatelle (helst grønn), blande i pesto og røkelaks og masse (hele) sorte oliven. Enkelt og kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå