Gå til innhold

Hvor mye får du utbetalt fra NAV (uføretrygd og aap)?

Uføretrygd og arbeidsavklaringspenger  

70 stemmer

1. 1. Hvor mye får du i Uføretrygd og APP?

• 225.000 - 250.000
      31
    • 250.000 - 275.000
      4
    • 275.000 - 300.000
      5
    • 300.000 - 350.000
      7
    • 350.000 - 400.000
      6
    • 400.000 - 500.000
      4
    • Får ikke Uføretrygd og APP
      13

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, NewStart87 skrev:

Ser at det skrives at trygdede bare reiser til Syden og soler seg. Jeg skulle gjerne reist til Syden selv, men det har jeg ikke råd til. 

Er ufør selv.

Jeg er trygdet og bor i utlandet/syden halve året. En må bare ha en bosituasjon i Norge som muliggjør det. Har man det ikke pr i dag, kan man kanskje få det til på sikt.

Anonymkode: 5c541...325

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skulle bare mangle at uføre og syke får penger de kan leve av hvis de har opptjent sine rettigheter etter et langt liv i arbeid. Personlig hadde jeg aldri klart meg på minstesats, det trenger jeg heller ikke bekymre meg over da jeg har god lønn, lang fartstid i arbeidslivet og forøvrig er jeg ikke ufør heller.

Anonymkode: c70cb...1d7

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, NewStart87 skrev:

Ser at det skrives at trygdede bare reiser til Syden og soler seg. Jeg skulle gjerne reist til Syden selv, men det har jeg ikke råd til. 

Er ufør selv.

Ja, mange tror det er luksus å være ufør. (Jeg er ikke ufør, men på AAP og oppfordret til å  søke ufør.)

Jeg kunne ikke reist til Syden (eller andre feriemål)  selv om jeg hadde hatt råd til det, jeg har rett og slett ikke overskudd til å vurdere en feriereise. 

Anonymkode: d0453...f3a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får utbetalt det minste. Det er utrolig lite. Livet Hadde vært mye lettere med mer utbetalt i måneden. De få jeg har sagt hva jeg får i mnd reagerer alltid med "så lite?!" Hater livet mitt. Hater kroppen min som er syk. Jeg er syk på grunn av hva noen andre har gjort mot meg. Jeg valgte det ikke selv. Jeg ble ikke født sånn men påført det. Gleder meg til den dagen jeg blir gammel og dør. 

Anonymkode: 806f0...0b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får utbetalt det minste. Det er utrolig lite. Livet Hadde vært mye lettere med mer utbetalt i måneden. De få jeg har sagt hva jeg får i mnd reagerer alltid med "så lite?!" Hater livet mitt. Hater kroppen min som er syk. Jeg er syk på grunn av hva noen andre har gjort mot meg. Jeg valgte det ikke selv. Jeg ble ikke født sånn men påført det. Gleder meg til den dagen jeg blir gammel og dør. 

Anonymkode: 806f0...0b5

❤️❤️ 

Anonymkode: 1b0fd...812

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er greit at butikkmedarbeidere tjener betydelig mindre enn uføretrygde. Det er helt greit!

Dette er fordi butikkmedarbeidere har muligheten til å få bedre betalte jobber via utdanning og høyere stilling. Dette kan ikke uføretrygdede.

Anonymkode: 66bc3...b08

• Liker 5
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er greit at butikkmedarbeidere tjener betydelig mindre enn uføretrygde. Det er helt greit!

Dette er fordi butikkmedarbeidere har muligheten til å få bedre betalte jobber via utdanning og høyere stilling. Dette kan ikke uføretrygdede.

Det synes jeg også!

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Har uføretrygden blitt økt siden 1.mai?

Skrevet
På 26.5.2019 den 11.37, AnonymBruker skrev:

Mente i året på siste ord. 

Anonymkode: caed1...559

Det er ikke så mye å regne på akkurat, du ser på utbetalingene dine via nav.no hvor mye som blir trukket i skatt.

Anonymkode: 83b14...a14

Skrevet
På 9.6.2019 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Ja, mange tror det er luksus å være ufør. (Jeg er ikke ufør, men på AAP og oppfordret til å  søke ufør.)

Jeg kunne ikke reist til Syden (eller andre feriemål)  selv om jeg hadde hatt råd til det, jeg har rett og slett ikke overskudd til å vurdere en feriereise. 

Anonymkode: d0453...f3a

Så dumt da. Jeg er ufør og har minst to sydenturer og to storbyturer i året. Elsker å reise og trenger heldigvis ikke tenke på når jeg har ferie 😂

Anonymkode: a45d5...07d

Skrevet

Utbetalt 16335 kr i mnd, minstesats ufør enslig. 

Anonymkode: d9364...061

• 1 måned senere...
Skrevet
På 1.9.2019 den 18.54, AnonymBruker skrev:

Utbetalt 16335 kr i mnd, minstesats ufør enslig. 

Anonymkode: d9364...061

Hvor mye penger har du til fritid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...