Gjest ANJA5 Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Jeg var utro for et par måneder siden med en jeg er enormt betatt av....... Kjæresten min var på en måneds ferie og på byn en natt traff jeg på en jeg hadde et uforpliktende forhold til tidligere og det gikk som det ikke burde. Jeg har såå dårlig samvittighet :-( Et annet problem er at jeg ikke klarer å slutte å tenke på denne gutten. Vi møttes for halvannet år siden da begge nettopp hadde avsluttet langvarige forhold. Hadde det kjempekoselig, men var helt klare på at det ikke skulle bli noe mer. Desverre forelsket jeg meg i han et halvt år senere, og burde jo ha kuttet kontakten der og da. Men det gikk ikke .Han ville jo fremdeles treffe meg, og sa at han ikke var klar ennå, men kanskje senere. Først på sensommeren sa han rett ut at det aldri ville bli noe... Så møtte jeg han jeg er sammen med nå, er glad i ham men tanken på den andre gutten vil ikke slippe taket. Hvordan skal jeg klare å slutte å tenke på ham??? Bør jeg fortelle om det som skjedde??? :veldigsur:
Gjest Bhsiltsk Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Jeg syns hvertfall ikke du skal fortelle kjæresten din om hva som skjedde ute på by'n den kvelden. Har du dårlig samvittighet og føler deg fæl, så er det vel som fortjent, vil jeg si. Det får på en måte være "straffen" din å bære skylden alene. Kjæresten din vil ikke få NOE som helst utbytte av at du sier noe.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #3 Skrevet 27. april 2005 Enig med Leyla. Kjæresten din trenger ikke å bli såret mer enn unødig. Derimot så bør du gjøre det slutt med ham. Han fortjener sjansen til å finne ei som ikke er følelsesmssig involvert med en annen mann. Det er ikke din rett å "bruke opp livet hans".
LilleBille Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Hvorfor i all verden skal hun ikke fortelle "kjæresten sin" at hun var utro? Han bør i det minste få muligheten til å velge om han vil være sammen med en som er utro.
Gjest ANJA5 Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Ja noe må iallfall "skje". Syns det blir feil å gå uten å si hvorfor. Jeg vil jo gjerne være sammen med kjæresten min.... og denne andre mannen må jo snart forvinne ut av hodet mitt. Han ønsker jo ikke annen kontakt enn rent seksuellt.
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Hvorfor i all verden skal hun ikke fortelle "kjæresten sin" at hun var utro? Han bør i det minste få muligheten til å velge om han vil være sammen med en som er utro. Enig.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 Hvis du absolutt vil såre kjæresten din, ødelegge hans tillit til deg, knuse hjertet hans, gjøre ham mistenksom mot alle som kommer etter deg (eller deg, hvis han velger å beholde deg), så for all del fortell ham hvordan du har tråkket på kjærligheten hans... Go ahead.
Laina Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 Hvorfor i all verden skal hun ikke fortelle "kjæresten sin" at hun var utro? Han bør i det minste få muligheten til å velge om han vil være sammen med en som er utro. Helt enig! Jeg syns hvertfall ikke du skal fortelle kjæresten din om hva som skjedde ute på by'n den kvelden. Har du dårlig samvittighet og føler deg fæl' date=' så er det vel som fortjent, vil jeg si. Det får på en måte være "straffen" din å bære skylden alene. Kjæresten din vil ikke få NOE som helst utbytte av at du sier noe.[/quote'] Og hva med ærlighet og redelighet? Hvordan kan man forvente tillit i et forhold dersom man ikke er ærlig? Dersom trådstarter velger å gå fra kjæresten sin, kan jeg være enig i at det ikke er nødvendig å fortelle om denne hendelsen. Men dersom hun seriøst vurderer å bli i forholdet, bør hun ha såpass respekt for kjæresten sin at hun gir ham valget om å være sammen med en som har vært utro, som LilleBille nevnte!
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 Vet hva det vil si at en kjæreste er utro. Det er no dritt. Jeg har selv tilgitt en gang og syns liksom han bør få valgmuligheten...Han kan jo få en modifisert sannhet, der dette med følelsene er utelatt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå