AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #1 Skrevet 26. mai 2019 En mann på 58 har blitt betatt av meg. Det har han sagt flere ganger og vi flørter. Jeg er 39 og anses for å være pen. ser ok ut tror jeg. Jeg er interessert i han og har gitt signaler om at jeg er klar for sex med han. Men han sier nei ! Jeg er faktisk ganske såret. Hva kan årsaken være når han sier han er forelsket? Forstår det ikke. Anonymkode: ab3c8...8ed
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Kanskje han ønsker noe mer enn sex og ikke ønsker kun dette. Om du liker han også, be han med på date? Anonymkode: 2a65b...304 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 Kanskje han er betatt, men innerst inne tenker på aldersforskjellen og at han derfor ikke vil la det gå for langt. Kanskje det hjelper om du legger opp til det. Anonymkode: 44fe8...581 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #5 Skrevet 26. mai 2019 Hvis du er 39 og pen, hvorfor i all verden har du interesse av en gammel kar? Anonymkode: 1bdcc...80b
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #6 Skrevet 26. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er 39 og pen, hvorfor i all verden har du interesse av en gammel kar? Anonymkode: 1bdcc...80b 58 er vel ingen alder i våre dager! Anonymkode: 894c2...ee2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #7 Skrevet 26. mai 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann på 58 har blitt betatt av meg. Det har han sagt flere ganger og vi flørter. Jeg er 39 og anses for å være pen. ser ok ut tror jeg. Jeg er interessert i han og har gitt signaler om at jeg er klar for sex med han. Men han sier nei ! Jeg er faktisk ganske såret. Hva kan årsaken være når han sier han er forelsket? Forstår det ikke. Anonymkode: ab3c8...8ed Du er ikke dama i "forholdet" til han som har laget en tråd her inne om at han er så forelska men pga kona så skal han ikke være utro. Han har allikevel gjort alt utenom å ha sex og det eskalerer stadig. I såfall så er svaret at han er gift, og at dere snart kommer til å ha sex. Anonymkode: e6003...eef 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #8 Skrevet 26. mai 2019 Han kan jo ha potensproblemer men ikke tør å ta det opp med deg? Anonymkode: f7c0c...8a9
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #9 Skrevet 26. mai 2019 Jeg er mann og er generelt mindrelysten i å ha sex med noen jeg er forelsket i enn noen jeg bare finner sexy/attraktiv. Jenter jeg er veldig forelsket tenker jeg gjerne mer andre former for intimitet, kos og hyggelig stunder først og fremst og jeg syns nesten det er litt ubehagelig å tenke på sex med disse før jeg har datet en stund. Ser det som et kompliment ville jeg sagt, gitt at du ønsker noe varig da. Anonymkode: f770a...06e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå