Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror Elita kommer til å bli forbannet når hun får høre at Aylar hadde i oppdrag å få henne og Klas sammen, og at hun gikk rett i fella. Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tviler jeg ikke på. hun blir sikkert ikke fornøyd. enten det eller så bare ler hun av det. fær håpe hun ikke blir så veldig sint..

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Ja, det tror jeg hun kommer til å gjøre. Hun som hele tiden har stått på sitt synspunkt om å være skikkelig. Og så leker BB med følelsene hennes på denne måten.

Hadde det vært meg, ville jeg rett og slett følt meg sveket på verst tenkelige måte.

Dette med Aylar syns jeg var å gå langt over streken.

Gjest Gjesta
Skrevet

Egentlig synes jeg Elita er en negativ sytehøne av den typen som gir meg spader IRL. Men nå synes jeg virkelig at BB har gått langt over streken; å leke seg med og manipulere menneskers følelser på denne måten. Har de i det hele tatt moralske retningslinjer å støtte seg til, eller gjelder det "å smi mens liket er varmt"?

Skrevet
Dette med Aylar syns jeg var å gå langt over streken.

Helt enig - skikkelig usmakelig spør du meg! Men hele dette konseptet blir jo bare værre og værre!

Skrevet

Helt enig - skikkelig usmakelig spør du meg! Men hele dette konseptet blir jo bare værre og værre!

Enig

Skrevet

Uten at jeg har fulgt veldig mye med er jeg helt enig Lilith! Har også reagert på nykkene hennes, men det rettferdiggjør på ingen måte det BB har gjort.

Synes litt av poenget uansett er at det er de inne i huset som skal styre programmet med sine relasjoner til hverandre (selvsagt med en del temauker og lignende). Synes at BB griper inn på en spekulativ måte. Særlig i dette tilfellet hvor de tydeligvis manipulerer en deltaker til å bryte sine egne grenser på denne måten.

Gjest skindeep
Skrevet

Er jo ikke sikkert Elita er forelsket i Klas engang. De har jo sagt det selv inni der, at når det har gått så langt tid inni huset, så føler man et behov for nærhet og kroppskontakt.

Kanskje hun og Klas bare føler at de har noe til felles, så da "koser" de litt med hverandre, for å pleie hveandres behov for nærhet.

Synest det blr litt dumt av BB å lage en sak ut av dette. Anders og Tina "koset" seg også, men ser ikke at BB tyr drastisk til verks med å få de sammen!

Det er jo ikke bare BB som gjør noe dumt her da, Aylar sa ja til det hun også!

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er jo ikke bare BB som gjør noe dumt her da, Aylar sa ja til det hun også!

Vel, Aylar er vel først og fremst kjent for at hun gjør det meste for penger? For det andre er det BB som arrangør som står som ansvarlige, så hun kan ikke tillegges noe ansvar her, synes jeg.

Gjest Daniella_
Skrevet

Vel, Aylar er vel først og fremst kjent for at hun gjør det meste for penger? For det andre er det BB som arrangør som står som ansvarlige, så hun kan ikke tillegges noe ansvar her, synes jeg.

Hun har jo gått med på det.

Var jeg henne ville jeg sagt tvert nei til noe slikt.

Men, BB har jo det meste av ansvaret ja.

Og ellers er jeg helt enig med at BB har gått langt over streken.

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Det kan jo virke som om BB følte seg litt snytt når Elita ikke er løs på tråden likevel. JEG påstår ikke at alle modeller med silikon er løse på tråden, men det er ikke til å stikke under en stol at disse ofte blir oppfattet slik.

Elita tror jeg er forelsket i Klas, jo. Og det er gjensidig. Hun var jo helt knust da hun hadde klint med Klas første gangen, og når hun og Anders klinte, hadde hun så fylleangst at hun holdt på å forlate huset!

Oi, jeg som skryter på meg at jeg ikke følger med... :oops:

Jeg er ganske sikker på at det er følelser med i bildet, ja.

Skrevet

men gjorde ayla mer en å snakke pent om klas, og legge an på ham da?

har ikke sett på etter at hun kom inn på søndagen jeg altså, men meningen var jo at hun skulle inn å snakke om klas sine gode sider...

om ikke elita ville ligge med klas, så trengte hun jo ikke gjøre det bare fordi det kommer en modell inn og snakker pent om ham og legger an på ham?

at hun blir "lurt" til å ligge med ham er jo faktisk noe hun dog velger selv.

synes ikke det var noen stor sak jeg.

SELVSAGT blir det laget sak utav det, de er på BB!!

tåler de ikke at det gjøres ting direkte rundt dem som person, så burde de aldri vært der!

og det er jo en liiiiiiten forskjell på Elita og klas, som har hengt sammen som erteris, til og fra, kost og klina fra første stund, og på Anders og Tina da!

selvsagt blir det sett på annerledes.

det ble jo "lekt" med følelsene til Anders også sånn sett, det ble sendt inn tre damer! hvem var det alle kauka til når de fant ut at ei av dem var singel da? om ikke anders.

nei, er man med på leken, får man tåle det også!

Gjest Daniella_
Skrevet
men gjorde ayla mer en å snakke pent om klas, og legge an på ham da?

har ikke sett på etter at hun kom inn på søndagen jeg altså, men meningen var jo at hun skulle inn å snakke om klas sine gode sider...

om ikke elita ville ligge med klas, så trengte hun jo ikke gjøre det bare fordi det kommer en modell inn og snakker pent om ham og legger an på ham?

at hun blir "lurt" til å ligge med ham er jo faktisk noe hun dog velger selv.

synes ikke det var noen stor sak jeg.

SELVSAGT blir det laget sak utav det, de er på BB!!

tåler de ikke at det gjøres ting direkte rundt dem som person, så burde de aldri vært der!

og det er jo en liiiiiiten forskjell på Elita og klas, som har hengt sammen som erteris, til og fra, kost og klina fra første stund, og på Anders og Tina da!

selvsagt blir det sett på annerledes.

det ble jo "lekt" med følelsene til Anders også sånn sett, det ble sendt inn tre damer! hvem var det alle kauka til når de fant ut at ei av dem var singel da? om ikke anders.

nei, er man med på leken, får man tåle det også!

Skjønner poenget ditt. Men, der inne er de jo helt følelsesmessig forvirret. Flere av de der inne ser ut som mus i bur, som bare surrer rundt og ikke vet noe...

Det blir jo et slags psykisk press eller en manipulasjon ved å få Aylar til å legge ann på Klas...

De lever jo der inne, og jeg syns at det nesten ikke virker som om de vet forskjellen på det virkelige liv og livet sitt ute. De er jo helt påvirket av "BB-livet".

Og da igjen blir det jo lett å falle i den "fella" som BB har satt opp nå.

Hvis jeg setter meg inn i sitasjonen og prøver å tenke at noen venner eller bekjente hadde gjort noe sånt mot meg (slik som Elita&Klas opplever nå) her ute i det virkelige liv, ja da hadde jeg blitt rimelig forbanna.

Gjest Anonymous
Skrevet
:hoho: Dette får jammen Elita og Klas tåle, de ble jo ikke akkurat tvunget til å ha sex.
Skrevet
Hvis jeg setter meg inn i sitasjonen og prøver å tenke at noen venner eller bekjente hadde gjort noe sånt mot meg (slik som Elita&Klas opplever nå) her ute i det virkelige liv' date=' ja da hadde jeg blitt rimelig forbanna.[/quote']

hvis du skal sette deg inn i situasjonen, så kan du ikke sammenligne med at venner eller bekjente helt ut av det blå skulle finne på noe slikt!

det er ikke sammenlignbart i mine øyne!

De har valgt å sette seg i en situasjon der de lever innesperret i ett hus i lang tid, med kameraer som overvåker dem hele døgnet overalt!

De har med åpne øyne og fri vilje plassert seg selv som tv-underholdning for alle som ønsker i sverige og norge!

Da må de også tåle å faktisk være det!

jeg forstår ikke at de vil sette seg i den situasjonen i utgangspunktet, og klarer nok ikke heller sette meg inn i hvordan de har det. men de MÅ forvente at slikt kan skje når de melder seg på, ellers har de ingenting der å gjøre.

jeg syntes det var værre da å gi dem muligheten til å tatovere BBlogo og Adam og Brita rundt om på kroppen!

det blir jo det samme, de lever i sin lille verden og er kanskje ikke heeelt istand til å tenke på livet utenfor.

det er slemmere å la dem gjøre slikt i den situasjonen synes jeg, en å "lure" noen til å gjøre noe alle har ventet på likevel.

Gjest Anonymous
Skrevet
Egentlig synes jeg Elita er en negativ sytehøne av den typen som gir meg spader IRL. Men nå synes jeg virkelig at BB har gått langt over streken; å leke seg med og manipulere menneskers følelser på denne måten. Har de i det hele tatt moralske retningslinjer å støtte seg til' date=' eller gjelder det "å smi mens liket er varmt"?[/quote']

Enig. Men hva kan man forvente av et realityshow, som sender inn alkohol og pene jenter for å få litt liv i huset. "Alt" er jo egentlig arrangert.

Skrevet

Helt garantert kommer det til å bli sjau.

Men jeg klarer ikke den sytete jenta der ... så for meg må hun bare bli sur ...

Makan til sutrete babystemme hun lager til :-?

Dessuten må jeg si at hun er full av kontraster. Etter å ha kysset en av guttene i huset så var hun livredd for ryktet sitt - nå forstår jeg at hun til og med har hatt sex :ler:

Litt snodig å være redd for ryktet sitt når man har et yrke som hennes ...

Skrevet

Hvis ikke de rette følelsene er der er det jo ikke noe poeng i få de sammen. Dette er noe de burde finne ut av selv. Selv om jeg syntes at Elita syter mye. Er det ikke BB's oppgave å få de sammen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vedder på at BB ikke forteller hvordan det egentlig var jeg, de er vel livredd for at "prinsessan" skal forlate huset.

Gjest Sesselja
Skrevet

Synes det er på tide å omdefinere BB-sjangeren. Det er ikke mye reality igjen i reality-konseptet. Hva med manipulasjonstv istedet..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...