Gå til innhold

Sex med andre når man er i et forhold.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg blir skuffet og lei meg. Tenker på alle de stakkarslige og trofaste mennene/damene som sitter hjemme med null aning om at kjæresten/mann/kona er utro. Har sex virkelig så lite betydning for folk? (Og andre ting innenfor utroskap forsåvidt) jeg har selv en kjærest, mistet jomfrudommen min til han. Synes selv tanken på å gjøre ting med andre enn han er ekkelt og kvalmende. (Så lenge jeg er sammen med han iallefall) Sex for meg i et forhold er noe som man har mellom seg selv og partner. Hvis man er i et åpent forhold så er det jo sikkert greit, men ikke hvis man går bak ryggen til kjæresten og er intim med andre. For meg gir det ikke mening å skulle ha kjærest om man ikke klarer å holde fingran av andre folk. Jeg har aldri vært utro og kommer aldri til å være det. Er det noen andre her som med hånden på hjerte kan si at dere har vært lojale mot deres partnere? Tanker rundt dette?

Anonymkode: 9f4b6...d5d

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg blir skuffet og lei meg. Tenker på alle de stakkarslige og trofaste mennene/damene som sitter hjemme med null aning om at kjæresten/mann/kona er utro. Har sex virkelig så lite betydning for folk? (Og andre ting innenfor utroskap forsåvidt) jeg har selv en kjærest, mistet jomfrudommen min til han. Synes selv tanken på å gjøre ting med andre enn han er ekkelt og kvalmende. (Så lenge jeg er sammen med han iallefall) Sex for meg i et forhold er noe som man har mellom seg selv og partner. Hvis man er i et åpent forhold så er det jo sikkert greit, men ikke hvis man går bak ryggen til kjæresten og er intim med andre. For meg gir det ikke mening å skulle ha kjærest om man ikke klarer å holde fingran av andre folk. Jeg har aldri vært utro og kommer aldri til å være det. Er det noen andre her som med hånden på hjerte kan si at dere har vært lojale mot deres partnere? Tanker rundt dette?

Vi har vært sammen i 37 år og kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har vært i nærheten av å være utro. Tror ikke min kone har vært utro heller. Vi er svært ærlige med hverandre, men selvsagt kan jeg ikke være 100 % sikker. Jeg stoler på henne, men tror jeg ville klart å tilgi om "uhellet" hadde vært ute og hun var ærlig om dette.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 25.5.2019 den 23.44, AnonymBruker skrev:

Den dagen du er gammel og grå, å ligger i påvente av døden er det ikke dette du tenker på! kanskje DU gjør det, men normen er vel ikke det. "jeg har levd ett liv i mer eller mindre sølibat, holdt meg unna alle fristelser, så jeg kan si jeg har klart livet på en god måte" , eller "jeg har fulgt samfunnets normer og plikter, fulgt gode moraler, skal si jeg har levd vellykket!!"🤣. Du vil nok heller tenke mer "hvorfor gjorde jeg ikke det jeg hadde lyst til?" "hvorfor lot jeg meg styre av alle andre og hvorfor levde jeg ikke når jeg hadde sjansen?".. Jeg mener vi alle skal gjøre det vi ønsker å gjøre, vi lever bare en gang og det er verre angre på alt du ikke gjorde den dagen du er gammel :)  du kan ikke omgjøre det, og den dagen du sitter der gammel og grå er det ingen som bryr seg hvordan du har levd eller hvilken mann du hadde mellom bena dine, eller hvor mange avkall du har gjort i livet pga frykt for represalier.jeg gjør det jeg ønsker, og jeg har heller ingen dårlig samvittighet. hvorfor skal det skade noen andre at jeg har samleie med noen jeg ønsker å ha samleie med? det er jo helt latterlig spør du meg. Min mann kan gjerne være utro om han ønsker det, og det kan jeg og. Det er jo ikke handlingen det er noe galt med, men alt rundt. hvorfor skal ett samleie med noen andre tilsi splittelse av familie, barn i sorg, mann i harnisk? det henger ikke på greip. Finnes verre ting i denne verden å bekymre seg over.. Det er ikke slik at jeg leter etter noen å være utro med, jeg bare har bestemt at om jeg ønsker å gjøre noe gjør jeg det, pga jeg får bare denne sjansen 1 gang og jeg unner min mann det samme. Akter ikke å kaste denne gyldne sjansen bort ved å oppføre meg til punkt og prikke slik andre forventer av meg.. Det er slik JEG ønsker å bli gammel, vel vitende om at jeg har levd ett innholdsrikt liv. dette er mitt liv og jeg gjør det jeg vil for å ikke ende opp som en angrende kjedelig oldemor uten noen gode historier å fortelle.

Anonymkode: ccdb3...9b8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Forresten, hvor overfladisk er ikke du og dere som virkelig bryr dere om dette? Vi lever i en verden med MYE ondskap og det du velger å tenke på som "fælt"og "grusomt" er noe så uskyldig som utroskap?? "stakkars mennene og konene" , ærlig talt , på tide og våkne opp og få med seg hva som skjer på planeten du lever i! 😛 Jeg mener dere som bryr dere om dette er direkte overfladiske. Barn sulter, kidnapping, voldtekt, krig, sult, død, sykdom.. i MASSEVIS! Det du velger å tenke på er utroskap, JA stakkars bedratte rike personer i Norges land som ikke mangler noenting; det må jeg si. TENK å ha det så stakkarslig, ingen som har det så stakkarslig som disse, stakkars, stakkars.... :)  Det kan være greit og få perspektiv på ting iblant. Reis en tur utenfor Norges grenser, det tror jeg dere hadde trengt.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det værste er at slike personer som dere tror at dere er så snille og omtenksomme som tenker på andre, sannheten er langt fra det.. Dere er ignorante og ser ikke utenfor boksen. Dere tenker på små detaljer i hverdagen som irriterende, deres verden raser sammen av bagateller, og dere er aldri fornøyde med det dere har. Burde være glad dere har tak over hodet, mat på bordet, familie og kjente i deres nærhet. DET er DET du og dere bør tenke på og bry dere med. Alt annet er bagateller og overhodet ingenting bekymre seg over, det er bortkastet tid. Jeg vet ikke jeg hvilken iq dere har, min er godt over gjennomsnittet, hadde noen i min omgangskrets snakket om dette som ett problem hadde jeg tenkt personen er dum. eller bare mindre begavet. Mitt forslag er derfor å holde slike ting for deg selv, dine tanker rundt verden, i og med ditt syn er ganske innsnevret. Bare ett lite tips :) 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det værste er at slike personer som dere tror at dere er så snille og omtenksomme som tenker på andre, sannheten er langt fra det.. Dere er ignorante og ser ikke utenfor boksen. Dere tenker på små detaljer i hverdagen som irriterende, deres verden raser sammen av bagateller, og dere er aldri fornøyde med det dere har. Burde være glad dere har tak over hodet, mat på bordet, familie og kjente i deres nærhet. DET er DET du og dere bør tenke på og bry dere med. Alt annet er bagateller og overhodet ingenting bekymre seg over, det er bortkastet tid. Jeg vet ikke jeg hvilken iq dere har, min er godt over gjennomsnittet, hadde noen i min omgangskrets snakket om dette som ett problem hadde jeg tenkt personen er dum. eller bare mindre begavet. Mitt forslag er derfor å holde slike ting for deg selv, dine tanker rundt verden, i og med ditt syn er ganske innsnevret. Bare ett lite tips :) 

Hadde dumpet deg ihvertfall. Du har jo en holdning til dette som ikke er normal - deg om det - men den er IKKE normal...
Utroskap og å bedra den man skal være nærmest mener jo du er en bagatell. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er nesten enig med deg Ts. Synes det er ufyselig. Har dessverre en fortid jeg angrer på, der jeg selv har vært utro. Hadde ikke sex med noen andre enn han jeg var sammen med på daværende tidspunkt, men gikk likevel langt over streken. Er glad jeg ikke er sammen med ham i dag, men ingen fortjener å bli gått bak ryggen på. Det gjør jeg aldri igjen.

I min verden er ikke åpent forhold greit heller. Ser på det som hor. Jeg kan ikke bestemme over andre, men det er min mening om den saken. Ønsker å gifte meg, og forbli trofast mot en mann.

Anonymkode: 8d413...61e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det egentlig så nøye? Jeg sliter mer og mer med å se at uoppdaget utroskap med ujevne mellomrom skal gjøre så stor skade på et godt forhold. På den andre siden har man en stor gevinst i og med at ikke-monogame (som mange av oss er!) får utfoldet seg og øker sjansene for et lykkelig liv, uten å utelukke den livslange tosomhetens fordeler.

Jeg er fortsatt mot, men tror vi hadde fått det bedre hvis vi roet ned moralismen noe og åpnet litt.

Anonymkode: 50d3a...6f4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert god utsikt fra den høye hesten du rir på;) eller kanskje ikke.. 

Anonymkode: f2041...329

• Liker 2
Gjest Impressa
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det egentlig så nøye? Jeg sliter mer og mer med å se at uoppdaget utroskap med ujevne mellomrom skal gjøre så stor skade på et godt forhold. På den andre siden har man en stor gevinst i og med at ikke-monogame (som mange av oss er!) får utfoldet seg og øker sjansene for et lykkelig liv, uten å utelukke den livslange tosomhetens fordeler.

Jeg er fortsatt mot, men tror vi hadde fått det bedre hvis vi roet ned moralismen noe og åpnet litt.

Jeg er enig i det aller siste du skriver. Men det er stor forskjell på å bli mindre moralistiske og åpne mer opp for flere måter å løse forhold på, og å fremsnakke utroskap. Det verste med utroskap og det som gjør det uforenelig med lykkelig tosomhet for min del, er uærligheten. 

Det sagt så sluker jeg alt jeg kommer over av erfaringer med åpent forhold. For jeg tror som deg at oss ikke-monogame har mye å vinne på å åpne opp litt.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Impressa skrev:

Jeg er enig i det aller siste du skriver. Men det er stor forskjell på å bli mindre moralistiske og åpne mer opp for flere måter å løse forhold på, og å fremsnakke utroskap. Det verste med utroskap og det som gjør det uforenelig med lykkelig tosomhet for min del, er uærligheten. 

Det sagt så sluker jeg alt jeg kommer over av erfaringer med åpent forhold. For jeg tror som deg at oss ikke-monogame har mye å vinne på å åpne opp litt.

Ja, det er det. Men som "låst" i et (bra!) forhold med én som ikke kunne tenkt tanken på åpent forhold engang så blir for min egen del uoppdaget utroskap det eneste realistiske alternativet. Jeg er overbevist om at det kunne gjort meg mer lykkelig, gjort at jeg nøt enda bedre å være i det forholdet jeg er i. Nyte alle godene uten å føle at det begrenset meg i å utfolde meg seksuelt. Jeg er fortsatt ikke det at jeg vurderer det. Men tenker som andre har nevnt i tråden at dette er noe man fort irriterer seg over at man ikke gjorde på dødsleiet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, hvor overfladisk er ikke du og dere som virkelig bryr dere om dette? Vi lever i en verden med MYE ondskap og det du velger å tenke på som "fælt"og "grusomt" er noe så uskyldig som utroskap?? "stakkars mennene og konene" , ærlig talt , på tide og våkne opp og få med seg hva som skjer på planeten du lever i! 😛 Jeg mener dere som bryr dere om dette er direkte overfladiske. Barn sulter, kidnapping, voldtekt, krig, sult, død, sykdom.. i MASSEVIS! Det du velger å tenke på er utroskap, JA stakkars bedratte rike personer i Norges land som ikke mangler noenting; det må jeg si. TENK å ha det så stakkarslig, ingen som har det så stakkarslig som disse, stakkars, stakkars.... :)  Det kan være greit og få perspektiv på ting iblant. Reis en tur utenfor Norges grenser, det tror jeg dere hadde trengt.. 

Hvor bor du da? Og jeg regner med at avtalebrudd er ok for deg. For det finnes jo så mye verre.

Spiste du opp all maten din da du var barn, fordi barna i Afrika hadde det verre? Tror ikke det. Så hvorfor skal du ta så avstand fra det folk føler helt privat, og gjøre det til en global greie? Folk klarer da å bry seg om det som skjer globalt selv om de ikke liker at partner er utro!!

Anonymkode: 88ab1...c4d

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er muligens intelligent i ditt lille felt, du er sikkert flinkere enn andre på det du er god i. Og du har sikkert skåret høyere enn mange på en intelligenstest.

Men du har ikke forstått at følelser er noe annet enn intelligens og fornuft. Kanskje er du ikke selv særlig påvirket av følelser. Og da ser jeg for meg den personen som har en birolle i en film, den som stadig drar opp utrolige ting fra dataen, men som ikke har noe liv selv. Kanskje du er en person som lever for seg selv, uten å bo sammen med noen? For bor du sammen med noen, så blir du uansett påvirket av de andre. De virker inn på hva hva du vil, føler og gjør.

Følelser påvirker alle, også veldig intelligente mennesker. 

Jeg har også iq godt over gjennomsnittet, og min datter har mye over meg igjen. Det samme har min mann. Men begge de to i min nærhet blir også veldig påvirket av følelser. Både jeg, min mann og min datter ville følt veldig på om partner var utro. Det handler om normale og biologiske følelser, og ikke iq.

Anonymkode: 88ab1...c4d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her: så selvom jeg har følelser så skal jeg ikke på utrykke de pga alt det fæle som skjer rundt i verden? Unnskyld meg du, men jeg vil gjerne ha en trofast mann jeg kan gifte meg med og skape familie med. vil ikke ha en mann som tafser på andre og puler andre. Sier jo seg selv😂 så selvom min mor er alvorlig syk så ska jeg ikke gråte og være trist fordi det er enda fælere ting som skjer i verden? Blir oppgitt av enkelte mennesker...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap er en uting, kunne aldri gjort det selv.

Hvorfor? Fordi kunne aldri levd med det selv. Det stemmer ikke med meg som person. Ville gnagd meg mentalt.

Å ha trekantsex sammen kunne evt blitt noe av. Så lenge begge var enige, med noen vi ikke kjente.

Anonymkode: 81931...50a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her: så selvom jeg har følelser så skal jeg ikke på utrykke de pga alt det fæle som skjer rundt i verden? Unnskyld meg du, men jeg vil gjerne ha en trofast mann jeg kan gifte meg med og skape familie med. vil ikke ha en mann som tafser på andre og puler andre. Sier jo seg selv😂 så selvom min mor er alvorlig syk så ska jeg ikke gråte og være trist fordi det er enda fælere ting som skjer i verden? Blir oppgitt av enkelte mennesker...

Det er vel ingen som har sagt? Følelser er vel lov å ha. Hvor tar du dette fra, at jeg mener du ikke skal gråte om moren din er syk?? Jeg nevnte jo akkurat "sykdom"som en kontrast i forhold til dette med utroskap. Hadde du lest innlegget før du svarte ville du også fått dette med deg, blir så oppgitt over enkelte mennesker ;) 

Det å mene at utroskap er "fælt" er VILT overdrivende, det er mitt poeng. Du TS satt jamret deg over hvor trist du var pga dette, når du åpenbart har andre ting du heller bør tenke på. Tenkte derfor du trengte en liten tankevekker. Du vrir og vender på det jeg sier..

Jeg bryr meg ikke hva dere andre gjør, og om dere ikke klarer fortsette ett forhold etter utroskap eller ei. Du drar alle under en kam og åpenbart mener at alle andre skal ha DITT syn på hvordan ett forhold skal være. Du har ingenting med hvem som er utro eller ei, har du vel? Eller hvem som føler hva angående utroskap i ett forhold? Det er vel ingenting å synes synd i? La være stikke nesa i andre sine anliggender og tenk på det som er viktig her i livet, det finnes verre ting enn det du ramser opp i innlegget ditt. For min del kan hele Norges befolkning være kontrollerende og ha dårlig selvtillit, så lenge det ikke går ut over meg :) Point made 😛 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utroskap er en uting, kunne aldri gjort det selv.

Hvorfor? Fordi kunne aldri levd med det selv. Det stemmer ikke med meg som person. Ville gnagd meg mentalt.

Å ha trekantsex sammen kunne evt blitt noe av. Så lenge begge var enige, med noen vi ikke kjente.

Anonymkode: 81931...50a

Å så enige vi er 😘. Å være utro definerer jeg som å lyve for, og gå bak ryggen på sin partner. Om man har en åpen dialog og forståelse for å kunne ligge med andre for å krydre hverdagen kunne dette fungere veldig fint. Jeg har vært sammen med min kone siden tenårene og hadde syntes det hadde vært greit om hun ville prøve noen andre enn meg (gjerne med meg, men også alene). Merkelig nok (og heldigvis) får jeg nok intimitet og sex hjemme, men en trekant kunne vært flott å prøve. Sannsynligvis MFM da hun nok ikke ville ønsket å se meg sammen med en annen dame. Tror dessverre dette blir med fantasien 😌. Men dette måtte være, som du skriver, med en vi ikke kjente for godt og som vi ikke risikerte å møte i butikken. På ferietur langt borte fra vårt lille tettsted hadde vært perfekt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2019 den 9.30, 911 skrev:

Å så enige vi er 😘. Å være utro definerer jeg som å lyve for, og gå bak ryggen på sin partner. Om man har en åpen dialog og forståelse for å kunne ligge med andre for å krydre hverdagen kunne dette fungere veldig fint. Jeg har vært sammen med min kone siden tenårene og hadde syntes det hadde vært greit om hun ville prøve noen andre enn meg (gjerne med meg, men også alene). Merkelig nok (og heldigvis) får jeg nok intimitet og sex hjemme, men en trekant kunne vært flott å prøve. Sannsynligvis MFM da hun nok ikke ville ønsket å se meg sammen med en annen dame. Tror dessverre dette blir med fantasien 😌. Men dette måtte være, som du skriver, med en vi ikke kjente for godt og som vi ikke risikerte å møte i butikken. På ferietur langt borte fra vårt lille tettsted hadde vært perfekt.

Men hvorfor vil du involvere andre med din kone ?  Jeg ønsker meg en mann som ikke ønsker å dele meg med andre. At jeg er spesiell og bare er hans. 

Anonymkode: fface...68a

Skrevet
På 31.5.2019 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor vil du involvere andre med din kone ?  Jeg ønsker meg en mann som ikke ønsker å dele meg med andre. At jeg er spesiell og bare er hans. 

Anonymkode: fface...68a

Tja si det...  Disse seksuelle fetisjene kommer i så mange "utgaver". Noen liker å binde hverandre og jeg tenner altså at hun skal være litt hotwife. Dette måtte i tilfelle være i FULL forståelse med henne og noe som vi ville 100% begge to. Jeg vet ikke hvorfor dette tenner svært mange menn og egentlig så få damer (det er bare å google "hotwife"). Jeg ønsker bare å krydre sexlivet vårt/hennes og tror/leser at dette kan gi henne økt sexlyst. Kanskje hun kunne få sterkere og bedre orgasmer i en slik setting og med noe større enn jeg kan tilby henne? Elsker å se henne nærme seg toppen, og kanskje enda mer om jeg får se dette fra "utsiden". Vil hun ikke så pusher jeg ikke på. En forutsetning måtte være at dette ikke skjedde i nærområdet og helst ikke med en som man kunne møte i "nærbutikken". Kanskje knytte kontakt på nett og møtes i en stor by eller i utlandet. Jeg lar det være helt opp til henne om dette er noe hun tenner på. Jeg har "sådd et frø" og så får hun ta det derfra. Hun er svært sosial og "kontaktsøkende" og elsker å komme i kontakt med nye mennesker. Det mangler heller ikke på tilbud, men hun er svært trofast mot meg og har ingen andre ønsker enn vennskap. Merkelig nok har jeg ingen ønsker om å ha sex med andre enn henne selv om min sexlyst er større enn hennes. Jada, det er en rar verden vi lever i... 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, 911 skrev:

Tja si det...  Disse seksuelle fetisjene kommer i så mange "utgaver". Noen liker å binde hverandre og jeg tenner altså at hun skal være litt hotwife. Dette måtte i tilfelle være i FULL forståelse med henne og noe som vi ville 100% begge to. Jeg vet ikke hvorfor dette tenner svært mange menn og egentlig så få damer (det er bare å google "hotwife"). Jeg ønsker bare å krydre sexlivet vårt/hennes og tror/leser at dette kan gi henne økt sexlyst. Kanskje hun kunne få sterkere og bedre orgasmer i en slik setting og med noe større enn jeg kan tilby henne? Elsker å se henne nærme seg toppen, og kanskje enda mer om jeg får se dette fra "utsiden". Vil hun ikke så pusher jeg ikke på. En forutsetning måtte være at dette ikke skjedde i nærområdet og helst ikke med en som man kunne møte i "nærbutikken". Kanskje knytte kontakt på nett og møtes i en stor by eller i utlandet. Jeg lar det være helt opp til henne om dette er noe hun tenner på. Jeg har "sådd et frø" og så får hun ta det derfra. Hun er svært sosial og "kontaktsøkende" og elsker å komme i kontakt med nye mennesker. Det mangler heller ikke på tilbud, men hun er svært trofast mot meg og har ingen andre ønsker enn vennskap. Merkelig nok har jeg ingen ønsker om å ha sex med andre enn henne selv om min sexlyst er større enn hennes. Jada, det er en rar verden vi lever i... 😁

Akkurat slik er det jeg også tenker at det egentlig ikke interesserer meg å ha sex med noen andre men det og se henne ha sex med andre.

Anonymkode: 11547...99b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...