Gå til innhold

Kan han være interessert? (ang aldersforkjell)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymia
Skrevet

Er det mulig at en mann på 44 er interessert i ei jente på 24?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Selvfølgelig. Ei jente på 24 må da vel være selve drømmen for en kar på 44..........

Skrevet

Jeg er 22 og faren min 43.. Så jeg synes det var litt rart..

Gjest MORINA
Skrevet
Selvfølgelig. Ei jente på 24 må da vel være selve drømmen for en kar på 44..........

For mange 24 årige jenter kan det også være en drøm å treffe en 44 årig mann. Historien er rimelig full av jenter som faller pladask for modne menn.

Skrevet

så klart er det mulig... men jeg synes det blir altfor stor alderforskjell for min egen del... kunne aldri vært sammen med en fyr på alder med faren min...

Gjest gjest1
Skrevet
så klart er det mulig... men jeg synes det blir altfor stor alderforskjell for min egen del... kunne aldri vært sammen med en fyr på alder med faren min...

Enig.. Ville vært helt merkelig å ta han med hjem til foreldrene. Dessuten synes jeg det er litt rart om en 40-åring synes en i tidlig 20-årene er på samme nivå. Enten er han veldig umoden, eller så vil 20-åringen forbigå han i utviklingen...

Skrevet

Når jeg var 24 ble jeg forelska i en mann på 42, som også falt for meg. Så det er fullt mulig. Om det kan vare vil jo avhenge av en masse faktorer, i mitt tilfelle gjorde det ikke det, men nå var det ikke det du spurte om da.

Skrevet

Klart det er mulig, men jeg synes aldersforskjellen er alt for stor.

Gjest happyending
Skrevet

Jeg syns det er disgusting, men jeg tror nok det er veldig mulig.. Ikke mitt problem da, så jeg gidder egentlig ikke å tenke så mye over det... :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, klart det er mulig, men jeg ville tenkt med om 3 ganger før jeg involverte meg. Jeg har to venninner (hun ene 20, og hun andre 23) som har vært i "den typen forhold". Begge innså etter en stund at "de var på forskjellige stadier i livet". Disse jentene kjenner ikke hverandre, men begge kom altså til samme konklusjon...

Når det er sagt var bestemor 15 år yngre enn bestefar... De fikk så mange advarsler at bestemor sverga på å ALDRI blande seg inn i sine barns forhold..

Skrevet

... eller motsatt -- at jeg skulle sjekke opp kamerater av sønnen min..

Men det er klart - noen får det til å gå.

Personlig synes jeg det er mindre forskjell fra 40 til 60 enn fra 20-40 - det har noe med erfaring og livsopplevelse å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...