Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jordmor ønsker at sambo skal være med på svangerskapskontrollen, men jeg vil ikke ha ham med, jeg vil nemlig ikke veie meg foran ham! Hvordan har dere løst dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil at han skal se hva du veier så kan jo du gå inn først, og hente han inn når du har vært på vekta :)

Sikkert ingen problem det.

Klem fra Zafir

Skrevet

Får han fri fra jobben for å vere med dit da?

Fikk aldri spørsmål om han ville vere med en gang jeg....

Du kan jo spør om han har lyst å vere med, vil han ikke så er jo det greit.

Vil han, så kan du jo forklare at du ikke vil at han skal se hva du veier, også kan han eventuelt komme inn når du er ferdig med det.

Syntes det høres litt dumt ut, får han ikke vite hva du veier når dere er samborere? Er det noe å vere så redd for da? :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Han vil selvsagt være med!

Hvorfor i all verden skal han vite hvor mye jeg veier?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er no vel bare å be han snu seg vekk, han har vel ingen ting med hvor mye du veier?? Jeg ville bare sagt det høyt og tydlig både for han og jordmoren at dette vil jeg ikke at han skal vite... Er det noe problem da??

Skrevet

Samboeren din kommer vel til å se på graviditets-kortet (bare tenkt når vannet går, og dere i hui og hast raser av gårde til klinikken, så er det sikkert far som får i oppgave å ta vare på kortet) og der står vekten....

Skrevet
Han vil selvsagt være med!

Hvorfor i all verden skal han vite hvor mye jeg veier?

Hvorfor i all verden gjør det noe om han vet hvor mye du veier? Har har gjort langt mer private ting med deg, dah! :)

Maggie!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det gjør noe fordi jeg er ganske stor, men likevel veier mer enn det ser ut som jeg gjør. Jeg synes rett og slett det er flaut! Men sånne ting pleier ikke slanke kvinner å forstå. Dessuten var det ikke dette jeg spurte om.

Gjest LoisLane
Skrevet

Snakk med jordmor og forklar hvordan du føler det, dere finner sikkert en løsning. Så flott at pappa'n vil være med! Hadde med mannen min på legebesøk, og det var veldig ålreit. Vi hørte hjertelyd og han fikk spurt om alt han lurte på.

Skrevet

Jeg førstår deg veldig bra. Jeg er selv stor og jeg vil ikke heller at min man vet hvor mye jeg veier. Når jeg gikk på svangerskapskontroll og om min man var med så bara steg jeg opp på vekta og jordmoren skrev ner vekten uten å sie det høyt. Min man såg ikke på vekten.

Tal bara med din jordmor om dette og si som det er.

Skrevet

Min sambo hadde ikke ant hva 80 kg ville si!!! Eller 90. Jeg gikk over 100. Men jeg var jo gravid!!!

Husk at menn veier mer enn oss. De aner ingenting om størrelser og vekt. (Dersom han ikke er helsefreak selv). De ser jo om du er stor eller liten. Og antall kilo betyr ingenting.

Gjest Anonymous
Skrevet

Poenget er at jeg veide 100kg før jeg ble gravis og min sambo bare 80...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...