Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper å få tilbakemeldinger fra andre logopeder angående lønn, da jeg selv er i en forhandlingsposisjon i forbindelse med en potensiell ny jobb.😊 Nevn gjerne om du jobber innen helse/skole/offentlig/privat. 

(Fant noen eldre tråder rundt dette, men er interessert i oppdatert informasjon😊).

Anonymkode: b8aab...82f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lønn i klonel og ølel:-?

Anonymkode: 840b7...63e

AnonymBruker
Skrevet

Lønn som privat varierer etter antall klienter. 

Lønn som logoped er som regel høyere i kommune og Statped. Laveste lønna er på sykehus med en startlønn på litt over 400 000 kr. 

Anonymkode: 874e1...0e7

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lønn som privat varierer etter antall klienter. 

Lønn som logoped er som regel høyere i kommune og Statped. Laveste lønna er på sykehus med en startlønn på litt over 400 000 kr. 

Ja, det stemmer med min erfaring. Har jobbet både i kommune, på sykehus og privat. Ettersom det er såpass stor variasjon, er jeg interessert i å høre hvordan andre lønnes i sin sektor. Opplever at det er utfordrende å forhandle om lønn.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det stemmer med min erfaring. Har jobbet både i kommune, på sykehus og privat. Ettersom det er såpass stor variasjon, er jeg interessert i å høre hvordan andre lønnes i sin sektor. Opplever at det er utfordrende å forhandle om lønn.

I hvilken sektor skal du jobbe? 

Min erfaring er at startlønnen i kommune er et sted mellom 50 000 og 100 000 høyere enn startlønnen på sykehus. Statped har litt andre lønninger, men høyere enn sykehus og kanskje også kommune, men der lønnes man som rådgiver. 

• 4 måneder senere...
Skrevet

.

Anonymkode: 47dbd...e4d

Skrevet

Jeg har 570 000 i ppt ( lektor med opprykk) 5 års ansiennitet. 

Anonymkode: b70a6...29c

Skrevet
På 26.5.2019 den 6.58, AnonymBruker skrev:

I hvilken sektor skal du jobbe? 

Min erfaring er at startlønnen i kommune er et sted mellom 50 000 og 100 000 høyere enn startlønnen på sykehus. Statped har litt andre lønninger, men høyere enn sykehus og kanskje også kommune, men der lønnes man som rådgiver. 

Statped er i alle fall lavere enn Oslo kommune. De matcher ofte lønningene hvis noen går fra kommunen til Statped da...

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hva du har studert (da tenker jeg på før du tok logopedmasteren) ? :)

Anonymkode: 47dbd...e4d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har samme stilling (lektor med tillegg), lenger ansiennitet og lavere lønn😆.

• 1 måned senere...
Skrevet

.

Anonymkode: 0bc44...edb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...