AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #1 Skrevet 25. mai 2019 Vi er to jenter i starten av 20-årene som vurderer å reise to uker til India til høsten. Vi har begge reist mye tidligere, så er relativt reisevante. Har hørt mye forskjellig om India, er det noen her inne som vil dele erfaringer? Ønsker ikke linker til nyhetssaker om voldtekter osv, men personlige erfaringer! Vi tenker lande i Dehli, og reise til Agra, Jaipur og kanskje flere steder Flybilletter tur-retur Dehli ligger på 3500-4000 kroner, finnes det andre reisemål i Asia til den prisklassen? TS Anonymkode: 8d5c1...532
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Jeg hadde praksis i India, så fikk ikke reist så mye rundt. Men vær forberedt på kultursjokk i byene, det er ekstremt fullt, høylytt og kaotisk. Jeg følte neg ikke utrygg, men det er svært utmattende. På landet er det rolig og fint. Folk er generelt hyggelige og hjelpsomme, selv om det er mange innpåslitne selgere dere bare må ignorere. Og innimellom ekstrem fattigdom. Anonymkode: cde99...a71
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 Du skal ikke få linker av meg, men ei lekse om hvor utrolig tåpelig det er å reise til et land med en slik kultur! Å støtte et land som i stor grad godtar at menn voldtar og dreper kvinner og barn bare fordi de er av en lavere kaste er horribelt og kvalmt. Og alt bare fordi du vil på ferie?? Forkastelig. Anonymkode: 82823...dc2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #4 Skrevet 27. mai 2019 Finn et fint hotell i Delhi. Det er gull verdt! For oss var det deilig å komme tilbake til hotellet etter å ha vært ute i bråk, eksos og mange inntrykk. Ta tog til Agra fra Delhi. Det var en skikkelig fin tur. Fin måte å oppleve India på. Avslutt turen i Goa hvis dere liker sol og strand(spørs når dere skal reise da). Det var såå deilig å slappe av på stranda etter alle inntrykkene man fikk. Incredible India!♡ Enjoy😍 Anonymkode: ec987...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå