Gå til innhold

Fortelle han at han er den første jeg har hatt sex med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 år og var inntil nylig jomfru. Har møtt en fyr og vi har et slags forhold. Jeg liker han godt og liker å ha sex med han. Problemet er at når vi har sex så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. (jeg er jo ikke erfaren). Han spør meg hele tiden hva jeg liker, han maser faktisk litt, og jeg svarer bare at jeg ikke vet. Og når jeg spør han hva han liker, så svarer han bare at han elsker å se at jeg har det gøy og at han vil tilfredsstille meg. Men jeg vet jo ikke hva jeg liker! Nå har vi sex stort sett i misjonær, at jeg rir han, eventuelt doggy (men det liker jeg ikke så godt). 

Burde jeg fortelle han at han er den første jeg har ligget med? Jeg synes det er litt flaut og jeg vet ikke hvordan han vil reagere. 

Anonymkode: 74981...e79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortell han

Anonymkode: 67090...2a8

• Liker 2
Skrevet

Ja, det ville jeg ha gjort. Da slipper han å mase om hva du liker, og da synes han nok det er ekstra moro å utforske sammen med deg, siden alt er nytt for deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell. Han blir sikkert glad og har han noe mellom øra så tar han hensyn til det og guider deg inn i sexens deilige verden...

Anonymkode: 9afcf...43e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hvertfall blitt veldig tiltrukket om jeg var typen din og fått greie på jeg var den første. 

Anonymkode: d9dcc...2aa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde hvertfall blitt veldig tiltrukket om jeg var typen din og fått greie på jeg var den første. 

Anonymkode: d9dcc...2aa

Hvorfor det? Hun er 27 år.

Anonymkode: a1535...c81

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg fortelle han at han er den første jeg har ligget med? Jeg synes det er litt flaut og jeg vet ikke hvordan han vil reagere. 

Anonymkode: 74981...e79

Men er du redd for at han vil like deg mindre dersom han vet at han er din første? 

AnonymBruker
Skrevet

Aww.. Det er jo romantisk da! Fortell han 

Anonymkode: 34a99...6ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun positivt for han :) 

Anonymkode: 42d0d...622

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg hadde sagt det. Det er slike ting som kan gjøre deg sårbar i ettertid..kommer helt an på hvorfor du sier det. 

Anonymkode: 2304b...ff5

AnonymBruker
Skrevet

Tror man skjønner sånt

Anonymkode: b4ad3...8e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...