Gå til innhold

Hjelp til å style kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

I dag har jeg vært på shopping for å finne den perfekt kjolen til navnefesten til min datter om en uke. Jeg endte til slutt opp med denne kjolen https://www.riccovero.no/salg/colette-v-neck-dress-2 , noe som egentlig var noe helt annet enn det jeg så for meg på forhånd (jeg lette i utgangspunktet etter en lang selskapskjole). Hadde jeg bare hatt bunad...

Jeg synes egentlig at denne var ganske flatterende på meg, og ikke minst er den enkel å amme i. Dette er jo i utgangspunktet et mer jobbantrekk, så jeg lurer på om den rett og slett er for lite fin for seremoni i rådhuset med påfølgende fest? Hvordan kan jeg eventuelt style den for å gjøre den litt mer festfin? Takknemlig for all hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en slik kjole vil det stort sett være sko, veske og div smykker og pynt som styler den. Tror at noen fine sko, oppsatt hår og en pen jakke vil være pent nok. 

AnonymBruker
Skrevet

Fine sko og statement halssmykke? 

ville kanskje ikke satt opp hår, for tror det kan se veldig formelt ut med denne kjolen (jo mindre du vil det?) men ville hatt løs bølgete hår. :) 

Anonymkode: 0efd8...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...