AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #1 Skrevet 25. mai 2019 Når passer det å bruke sorte strømpebukse/stay-up og nøytrale (hudfarge) strømpebukse/ stay-ups? Jeg blir ikke enig med meg selv om når og hva som passer best til hva... eks Skal jeg bruke sorte strømpebukser/ stay-up til en lys sommerkjole eller skjørt... Så hva spør jeg, hva gjør du? Anonymkode: 812a1...a13
Puff Skrevet 25. mai 2019 #2 Skrevet 25. mai 2019 Kommer veldig an på årstiden egentlig. Hovedsaklig bruker jeg ikke sort strømpebukse til lyse sommerkjoler. Er kjolene korte og strømpebuksa tykk, kan jeg bruke disse sammen høst, vinter og tidlig vår. På sommeren bruker jeg stort sett ikke strømpebukse.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #3 Skrevet 25. mai 2019 Om det er varmt nok, går jeg helt uten nå og utover sommeren. Men på jobb er det litt formell dresskode og også småkaldt inne, så jeg bruker stort sett stayups hver dag. Om vinteren går det helst i mørke, men nå veksler jeg mellom nude og tynne sorte, og kanskje oftest nude. Ser selvsagt an hva som passer, men generelt kan sorte bli litt "hardt" på sommeren. Anonymkode: bb3a7...c89
Djungelvrål Skrevet 25. mai 2019 #4 Skrevet 25. mai 2019 Synes ikke sort strømpebukse passer til noe, tynne 8-15 denier nude/hudfargede passer til alt.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #5 Skrevet 29. mai 2019 Sort på ting der du skal se påkledt ut. Hudfarget der du skal se luftig og sommerlig kledt. Anonymkode: f2aad...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå