Gå til innhold

Blogg: Hva gjør du når barnet ditt blir avvist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://familieklubben.no/blogg/blogg-hva-gjoer-du-naar-barnet-ditt-blir-avvist/826?login=true

Bare jeg som reagerer på at mor her lager drama ut av ingenting?

Det må da være mange psykisk ødelagte småsøsken der ute som knakk fordi storesøsken ikke ville leke med dem?

Hva med heller å få gutten til å forstå at barn på 6-7 år synes det er kjedelig å leke med en 4 åring? «Det er ikke noe galt med deg. Du er bare litt for ung for å leke med dem, synes de.»

Anonymkode: 8963f...654

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også reagerte. Men noen foreldre lager veldig stor oppstandelse i sånne saker. Er enig i at de guttene var for store. De fleste opplever avvisninger, man må bare lære seg å takle slikt. 

Anonymkode: b5bf1...349

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle vil leke med alle. 

Her er det morens oppgave å fortelle dette til sønnen sin. 

Anonymkode: 41f96...dff

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns kanskje det var litt dramatisk, men jeg kjenner på den såre følelsen. Den skjønner jeg. Hva ville dere sagt til barnet deres om det ble avvist? Kjenner jeg sliter med å si noe som trøster i slike situasjoner.. 

Anonymkode: b53e0...885

Skrevet

OK, jeg gidder ikke melde meg inn for å lese resten, men dette er en del av livets opp og nedturer. Du får ikke hver jobb du søker på, du får ikke alltid til det du ønsker. Men da er det viktig at de rundt støtter og oppmuntrer. «Kanskje det går neste gang, jeg ser du gjorde ditt beste.» fy fader, jeg er så drittlei curlingforeldre 🙄 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...