AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #1 Skrevet 25. mai 2019 https://familieklubben.no/blogg/blogg-hva-gjoer-du-naar-barnet-ditt-blir-avvist/826?login=true Bare jeg som reagerer på at mor her lager drama ut av ingenting? Det må da være mange psykisk ødelagte småsøsken der ute som knakk fordi storesøsken ikke ville leke med dem? Hva med heller å få gutten til å forstå at barn på 6-7 år synes det er kjedelig å leke med en 4 åring? «Det er ikke noe galt med deg. Du er bare litt for ung for å leke med dem, synes de.» Anonymkode: 8963f...654 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #2 Skrevet 26. mai 2019 Jeg også reagerte. Men noen foreldre lager veldig stor oppstandelse i sånne saker. Er enig i at de guttene var for store. De fleste opplever avvisninger, man må bare lære seg å takle slikt. Anonymkode: b5bf1...349 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #3 Skrevet 26. mai 2019 Ikke alle vil leke med alle. Her er det morens oppgave å fortelle dette til sønnen sin. Anonymkode: 41f96...dff
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #4 Skrevet 26. mai 2019 Jeg syns kanskje det var litt dramatisk, men jeg kjenner på den såre følelsen. Den skjønner jeg. Hva ville dere sagt til barnet deres om det ble avvist? Kjenner jeg sliter med å si noe som trøster i slike situasjoner.. Anonymkode: b53e0...885
atropos Skrevet 26. mai 2019 #5 Skrevet 26. mai 2019 OK, jeg gidder ikke melde meg inn for å lese resten, men dette er en del av livets opp og nedturer. Du får ikke hver jobb du søker på, du får ikke alltid til det du ønsker. Men da er det viktig at de rundt støtter og oppmuntrer. «Kanskje det går neste gang, jeg ser du gjorde ditt beste.» fy fader, jeg er så drittlei curlingforeldre 🙄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå