ikka2011 Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Nå kan vi lage egne frimerker...... med feks. Monogramet vårt! http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/27/429953.html
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Så det på dagbladet jeg også... men det går vel ikke an å sende post med de frimerkene her omkring. Tror ikke posten hadde gått med på det, tenker da på frankerings beløpet, eller tar jeg feil
ikka2011 Skrevet 27. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2005 Så det på dagbladet jeg også... men det går vel ikke an å sende post med de frimerkene her omkring. Tror ikke posten hadde gått med på det' date=' tenker da på frankerings beløpet, eller tar jeg feil [/quote'] Er usikker, men det er nok funksjon i dei....
carina81 Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Det er jo det amerikanske postvesenet som tilbyr dette, så jeg forstod det som at det er kun amerikanske frimerker?! Kan vel ikke bruke de her?
Gjest Betty Boop Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 De har hatt disse frimerkene i Finland lenge. Jeg vet at Posten har tenkt på å innføre det også.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 De har hatt disse frimerkene i Finland lenge. Jeg vet at Posten har tenkt på å innføre det også. Det hadde jo vært toppers om de gjorde det :-)
Trampe Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 Kanskje de gjør det da... til vårt bryllup? *håpefull* Ikke like fint med en steinbit på konvolutten
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 Kanskje de gjør det da... til vårt bryllup? *håpefull* Ikke like fint med en steinbit på konvolutten
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 Det går teoretisk an, om dere får sendt invitasjonene fra det landet som produserer frimerkene! Men da må dere være sikker på at portoen er tilstrekkelig fra opprinnelseslandet, og på en eller annen måte må brevene havne i det landet for å bli lagt i posten. Kan vel la seg ordne om dere kjenner noen i det landet som kan få tilsendt en pakke fra dere med de ferdigfrankerte brevene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå