AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #1 Skrevet 25. mai 2019 Vi har vert sammen en stund (8år ca..), har alltid hatt ganske god lyst generelt. I starten holdt vi på som kaniner, naturlig nok! Jeg kan krype inntil han, kysse han på halsen og tafse og tirre i hverdagen, gjerne bite litt i øreflippen og hviske at jeg er kåt. Men får ikke i nærheten av noe tilbake!! Han forteller han har snakket om sexlivet vårt på jobb med noen kollegaer og fremstiller det som at vi har det helt fantastisk! Vi har gjerne sex 4-5 ganger i uka, hadde det vert opp til meg hadde vi hatt en gang til dagen normalt sett. Når han engasjerer seg er han det beste ligget jeg har hatt! Men for det meste virker han fjern og uinteressert. Jeg har prøvd å kle meg opp, tatt han med på strippeklubb, sendt frekke bilder fra jobb i håp om å ha gubben i fyr og flammer da jeg kommer hjem! Men nei..... Spurte han en gang hva som er problemet, da forklarte han med at han var redd jeg skulle få for mye selvtillit og gå fra han via han sa det han mente om meg (hørtes sykt ut), men det var noe sånn som ble sagt. Jeg svelger ikke helt dette og har ikke slått meg til ro helt. Hva skal jeg gjøre, lengter etter at han skal vise meg at han vil ha meg skikkelig!? Har sagt rett ut at jeg vil han skal ta meg spontant og impulsivt men det skjer aldri. Jeg kjeder meg seksuelt! Anonymkode: ad743...fd1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #2 Skrevet 25. mai 2019 Høres ut som en halv sannhet. Han er redd for at du skal gå ifra han, men grunnen er at han ikke er like kåt som deg. Han er redd du vil stikke når du finner ut at han er sånn og at manglende lyst ikke er noe han faker Anonymkode: edf32...85f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #3 Skrevet 25. mai 2019 Slapp av da, 4-5 ganger i uka er mye mer enn de fleste har etter 8 år Anonymkode: 8d4b5...ab2 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #4 Skrevet 25. mai 2019 Jeg var i din situasjon før. Nå har jeg fått meg en elsker som er like kåt som meg. Jeg anbefaler at du gjør det samme. Din mann trenger ikke å vite om det, og det vet heller ikke min mann om. Anonymkode: 5c029...97a 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #5 Skrevet 25. mai 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har vert sammen en stund (8år ca..), har alltid hatt ganske god lyst generelt. I starten holdt vi på som kaniner, naturlig nok! Jeg kan krype inntil han, kysse han på halsen og tafse og tirre i hverdagen, gjerne bite litt i øreflippen og hviske at jeg er kåt. Men får ikke i nærheten av noe tilbake!! Han forteller han har snakket om sexlivet vårt på jobb med noen kollegaer og fremstiller det som at vi har det helt fantastisk! Vi har gjerne sex 4-5 ganger i uka, hadde det vert opp til meg hadde vi hatt en gang til dagen normalt sett. Når han engasjerer seg er han det beste ligget jeg har hatt! Men for det meste virker han fjern og uinteressert. Jeg har prøvd å kle meg opp, tatt han med på strippeklubb, sendt frekke bilder fra jobb i håp om å ha gubben i fyr og flammer da jeg kommer hjem! Men nei..... Spurte han en gang hva som er problemet, da forklarte han med at han var redd jeg skulle få for mye selvtillit og gå fra han via han sa det han mente om meg (hørtes sykt ut), men det var noe sånn som ble sagt. Jeg svelger ikke helt dette og har ikke slått meg til ro helt. Hva skal jeg gjøre, lengter etter at han skal vise meg at han vil ha meg skikkelig!? Har sagt rett ut at jeg vil han skal ta meg spontant og impulsivt men det skjer aldri. Jeg kjeder meg seksuelt! Anonymkode: ad743...fd1 Du liker pikk litt for meget og 4-5 gange i uken, burde vere nok! Anonymkode: 5b7ea...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå