AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #1 Skrevet 25. mai 2019 Jeg hadde sex med daten min går. Første runden holdt vi på i evigheter før han til slutt sier at han ikke greier å få orgasme, så vi gjorde oss ikke ferdige. Vi prøvde på nytt noen timer senere, og da fikk han det til. Jeg har aldri opplevd at en mann ikke får utløsning under samleie før, og føler at jeg ikke er bra nok 😕 Anonymkode: 3822d...0d4
herremann Skrevet 25. mai 2019 #2 Skrevet 25. mai 2019 Det er ikke uvanlig. Selv om han ikke kommer betyr ikke det at han ikke nyter deg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #3 Skrevet 25. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med daten min går. Første runden holdt vi på i evigheter før han til slutt sier at han ikke greier å få orgasme, så vi gjorde oss ikke ferdige. Vi prøvde på nytt noen timer senere, og da fikk han det til. Jeg har aldri opplevd at en mann ikke får utløsning under samleie før, og føler at jeg ikke er bra nok 😕 Anonymkode: 3822d...0d4 Min mann måtte knytte seg litt følelsesmessig, først da kunne han SLITE med å ikke komme! Tror ikke du skal ta det personlig. Anonymkode: 9cbff...370 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #4 Skrevet 25. mai 2019 Du føler du ikke er bra nok, han føler garantert det samme. Problemet er kanskje at dere er så bekymra for egen prestasjon at dere ikke klarer å bare nyte. Dere må bare gjøre det igjen til dere blir avslappa med hverandre 🎉 Anonymkode: 1d436...e41 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #5 Skrevet 25. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sex med daten min går. Første runden holdt vi på i evigheter før han til slutt sier at han ikke greier å få orgasme, så vi gjorde oss ikke ferdige. Vi prøvde på nytt noen timer senere, og da fikk han det til. Jeg har aldri opplevd at en mann ikke får utløsning under samleie før, og føler at jeg ikke er bra nok 😕 Anonymkode: 3822d...0d4 Var han full? Anonymkode: ae633...951
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #6 Skrevet 25. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du føler du ikke er bra nok, han føler garantert det samme. Problemet er kanskje at dere er så bekymra for egen prestasjon at dere ikke klarer å bare nyte. Dere må bare gjøre det igjen til dere blir avslappa med hverandre 🎉 Anonymkode: 1d436...e41 Dette! Kvinner kommer ikke alltid, ikke menn heller. Sex kan være digg likevel. Anonymkode: 42994...16e 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #7 Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette! Kvinner kommer ikke alltid, ikke menn heller. Sex kan være digg likevel. Anonymkode: 42994...16e Så absolutt! 😀 Anonymkode: a2a0a...486 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #8 Skrevet 25. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Dette! Kvinner kommer ikke alltid, ikke menn heller. Sex kan være digg likevel. Anonymkode: 42994...16e Det er veldig mye prat om å være god i senga og slikt i dag. Selv anser jeg meg som helt vanlig og er fornøyd med det. Jeg gjør mitt beste for partneren, men vet mange sikkert er mye "bedre i senga" enn meg. Men so what, jeg koser meg og det er ingen konkurranse. Anonymkode: 1d436...e41 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #9 Skrevet 25. mai 2019 Er han fysisk frisk? Singel? Runker mye? Anonymkode: 8ca02...b3c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #10 Skrevet 25. mai 2019 49 minutter siden, AnonymBruker said: Var han full? Anonymkode: ae633...951 Nope! Men det var ganske sent. Vet at han har hatt mye stress med eksamen og jobb i det siste. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Er han fysisk frisk? Singel? Runker mye? Anonymkode: 8ca02...b3c Ja! Aner ikke hvor mye han onanerer 51 minutter siden, AnonymBruker said: Du føler du ikke er bra nok, han føler garantert det samme. Problemet er kanskje at dere er så bekymra for egen prestasjon at dere ikke klarer å bare nyte. Dere må bare gjøre det igjen til dere blir avslappa med hverandre 🎉 Anonymkode: 1d436...e41 Det kan godt hende! Virket som om han var veldig opptatt av at jeg skulle ha det bra hvert fall. Anonymkode: 3822d...0d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå