Gå til innhold

Vanlig at han ikke får utløsning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med daten min går. Første runden holdt vi på i evigheter før han til slutt sier at han ikke greier å få orgasme, så vi gjorde oss ikke ferdige. Vi prøvde på nytt noen timer senere, og da fikk han det til. Jeg har aldri opplevd at en mann ikke får utløsning under samleie før, og føler at jeg ikke er bra nok 😕 

Anonymkode: 3822d...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke uvanlig. Selv om han ikke kommer betyr ikke det at han ikke nyter deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex med daten min går. Første runden holdt vi på i evigheter før han til slutt sier at han ikke greier å få orgasme, så vi gjorde oss ikke ferdige. Vi prøvde på nytt noen timer senere, og da fikk han det til. Jeg har aldri opplevd at en mann ikke får utløsning under samleie før, og føler at jeg ikke er bra nok 😕 

Min mann måtte knytte seg litt følelsesmessig, først da kunne han SLITE med å ikke komme! Tror ikke du skal ta det personlig. 

Anonymkode: 9cbff...370

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du føler du ikke er bra nok, han føler garantert det samme. Problemet er kanskje at dere er så bekymra for egen prestasjon at dere ikke klarer å bare nyte. Dere må bare gjøre det igjen til dere blir avslappa med hverandre 🎉

Anonymkode: 1d436...e41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var han full?

Anonymkode: ae633...951

AnonymBruker
Skrevet

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du føler du ikke er bra nok, han føler garantert det samme. Problemet er kanskje at dere er så bekymra for egen prestasjon at dere ikke klarer å bare nyte. Dere må bare gjøre det igjen til dere blir avslappa med hverandre 🎉

Dette! Kvinner kommer ikke alltid, ikke menn heller. Sex kan være digg likevel.

Anonymkode: 42994...16e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så absolutt! 😀

Anonymkode: a2a0a...486

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er veldig mye prat om å være god i senga og slikt i dag. Selv anser jeg meg som helt vanlig og er fornøyd med det. Jeg gjør mitt beste for partneren, men vet mange sikkert er mye "bedre i senga" enn meg. Men so what, jeg koser meg og det er ingen konkurranse. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han fysisk frisk? Singel? Runker mye?

Anonymkode: 8ca02...b3c

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Var han full?

Anonymkode: ae633...951

Nope! Men det var ganske sent. Vet at han har hatt mye stress med eksamen og jobb i det siste. 

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Er han fysisk frisk? Singel? Runker mye?

Anonymkode: 8ca02...b3c

Ja! Aner ikke hvor mye han onanerer :P 

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan godt hende! Virket som om han var veldig opptatt av at jeg skulle ha det bra hvert fall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...