Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de meg det er noe gale med. Har hatt mange venner oppigjennom livet men plutselig er eg helt alene.. Har venner som tar kontakt kun for hjelp eller tjenester og har prøvd og ta kontakt med dei, men då har dei ikkje tid til og finne på noko.Dette er vel ikkje venner som bryr seg. Hadde og en venninne som var min beste venn i 15 år . Der vi har hatt sex når vi har vært single men ho ville plutselig ikkje ha sex meir og då vart det vanskelig for meg når eg hadde utvikla følelser for ho , so måtte kutte kontakten der og 😪 så no sitter eg her alene uten noken og være med eller snakke med lenger det siste halve året. 

Syns det er vanskelig og finne nye venner som eg kan snakke med når eg er blitt 43

Flere som er i samme situasjon ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har det mye på samme måte, hadde mye venner da jeg var yngre men de forsvant etterhvert som de stiftet familie osv.. Nå er jeg i tjueårene  da og har liksom mistet litt den motivasjonen til å finne nye venner.. Ser for meg at en hund kommer inn i bilde om noen år, haha.

Anonymkode: f0b82...b34

Skrevet

Hmm ja ekje enkelt, men det gjer oss vel sterk som person til slutt 

Skrevet

Japp, folk forsvinner hvert til sitt og har ikke tid så lenge de ikke trenger noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp har det likt. Jeg er bare tidsfordriv og reserveløsning for alle sammen. Blir alltid prioritert bort, til og med kjæresten har ikke hatt tid til meg på mange dager. Ikke se meg noen minutter engang enda jeg har bil og bor i samme by, enda jeg ber. Alltid noe i veien og han kommer plutselig på andre avtaler rett før vi skal møtes samme dag. Jeg er så lei!!

Anonymkode: 5d379...258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...