Gå til innhold

Spandex eller lignende som kan hindre gnagsår på lårene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må gå til innkjøp av noe som hindrer gnagsår på innsiden av lårene. Helst ikke så lange, kanskje til midten av lårene og gjerne så tynne som mulig

Har pcos og dermed legges fettet seg på magen, så det må være noe som ikke ruller ned hele tiden

Noen tips?

Anonymkode: ce0ba...1c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte kanskje mer om noen hadde tips i forhold til for eksempel magen osv jeg da

Man kan jo kjøpe de overalt, men langt ifra alle er brukanes 😝

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kort tights under kjoler og skjørt, kjøpte mine på gina tricot, men ser dem overalt, cubus, hm, lindex osv. Tidligere har jeg også brukt gamle strømpebukser som det var hull på, klippet av beina, lagde en søm så de ikke skulle rakne. Her går det også an å bruke en holdin-strømpebukse siden du nevner magen.

Vet noen også sverger til alt fra baby pulver til antiperspirant for å hindre gnagsår på lårene, men dette har ikke funka for meg da.

Anonymkode: b05a9...443

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kort tights under kjoler og skjørt, kjøpte mine på gina tricot, men ser dem overalt, cubus, hm, lindex osv. Tidligere har jeg også brukt gamle strømpebukser som det var hull på, klippet av beina, lagde en søm så de ikke skulle rakne. Her går det også an å bruke en holdin-strømpebukse siden du nevner magen.

Vet noen også sverger til alt fra baby pulver til antiperspirant for å hindre gnagsår på lårene, men dette har ikke funka for meg da.

Kokosolje har funket til en viss grad her, men det blir så klissete til tider så kan ikke alltid bruke det. Jeg får ta meg en runde og prøve litt. Gjøre noen øvelser på prøverommet og se om de ruller ned 😂🙈

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kokosolje har funket til en viss grad her, men det blir så klissete til tider så kan ikke alltid bruke det. Jeg får ta meg en runde og prøve litt. Gjøre noen øvelser på prøverommet og se om de ruller ned 😂🙈

Ahaha, du kan jo spørre om å låne den med hjem for å prøve, litt mer rom til å vandre/hoppe rundt for å se om det holder seg på plass:)

AnonymBruker
Skrevet

Søk på bandelettes - evt 'lårbånd' på norsk :) 'anti thigh-chafing'  finner også treff

Som et slags bånd, eller del av blondestrømper, beregna for å sitte bare rundt øverste del av låret. 

Sett slike i norske undertøysbutikker også :) 

Anonymkode: 7008c...119

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Søk på bandelettes - evt 'lårbånd' på norsk :) 'anti thigh-chafing'  finner også treff

Som et slags bånd, eller del av blondestrømper, beregna for å sitte bare rundt øverste del av låret. 

Gjett hvem som skal innom reimers på mandag :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk 🤗 de så jo veldig smarte og fine ut 😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finner de bare nettbutikker. Noen som vet om det er mulig å få tak i de i en fysisk butikk? Skal på ferie om to uker og kunne godt tenkt meg å bruke slike da, men tror ikke jeg har nerver til å håpe på at de kommer i posten før den tid

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til disse her: https://www.morogmeg.no/mammaklaer/undertoy/noppies-boksershorts-natur/

De er i utgangspunktet for gravide, og jeg kjøpte dem første gang da jeg gikk gravid. Men, har fortsatt med dem etterpå og har da gått ned i størrelse. Funker utmerket for oss med litt mage, de er så høye at de er nesten oppunder puppene. Veldig behagelig stoff, merker knapt nok at man har de på. Ingen gnissing, og synes heller ikke de blir varme og klamme (har brukt dem i oppunder 40 grader uten at det var noe problem). 

Anonymkode: 442cb...bef

Skrevet

Cubus har en veldig tynn shapewear tights som stopper midt på låret. Fant den ikke på nettsiden, men har flere stk selv. Den holder seg godt oppe, glatter ut ujevnheter men strammer ikke. 😊

Gjest Lama_Drama
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker slike. Gull!

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Kicki_90 skrev:

Cubus har en veldig tynn shapewear tights som stopper midt på låret. Fant den ikke på nettsiden, men har flere stk selv. Den holder seg godt oppe, glatter ut ujevnheter men strammer ikke. 😊

Blir tur ned til Cubus til uka 👍😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker enten bandelettes, avklipte strømpebukser (da holdes magen på plass og) eller deostick. Altså sånn deo som skrus opp, ikke roll on, smøres på der det gnager og da blir det ikke sårt. 

Anonymkode: b59b4...d09

AnonymBruker
Skrevet

De har på lindex. Heter boxer. Truse med ekstra lange ben. Holder seg der de skal en hel dag. 

Anonymkode: 0b764...872

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har på lindex. Heter boxer. Truse med ekstra lange ben. Holder seg der de skal en hel dag. 

Anonymkode: 0b764...872

Så de er lengre enn vanlige boksere?

Har nemlig noen vanlige boksere og de blir alt for korte

AnonymBruker
Skrevet

B-Young selger slike. Nytt i år er i nude farge. 

Anonymkode: d5c92...b68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...