Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Norske Rednecks i Syden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele serien er blodharry, men er jo tydeligvis det som er målet til gjengen også.

Jeg synes Rednex i Syden ble kjedelig, har sett sesong 1 og 2 av at de var i Norge. Synes Doc og Kristian er morsomme :) , men resten av gjengen skal jeg ikke uttale meg om 😛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om Hilde og Daniel? De har jo ikke vært sammen såå lenge, men jeg synes de er søte.  Hilde er tydeligvis veldig forelska,  hun ler og smiler hele tiden 😊

Anonymkode: d36bf...e55

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Hilde og Daniel? De har jo ikke vært sammen såå lenge, men jeg synes de er søte.  Hilde er tydeligvis veldig forelska,  hun ler og smiler hele tiden 😊

Nå kjenner søsteren til Daniel veldig godt, og de er et veldig godt og stødig par. Hilde er ei veldig hyggelig dame, og Daniel har vokst veldig på å være sammen med henne, selv om han virker veldig umoden og barnslig i serien. Daniel er også seg selv i serien der, han har ikke noe filter, og både sier og gjør ting som faller ned i hodet på ham. 

Anonymkode: 88d6b...df0

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hepp. Nå kjenner jeg doc veldig godt og han var ikke gift med hu andre og doc samt rype trakk seg fra serien da dem så att det gikk i feil retning med serien . Pluss en del andre ting som ikke passet godt inn. Både doc , dask og rype har vært flere ganger i sørstatene og vet att det ikke er sånn på langt nær som det blir vist på TV . 

• Liker 1
Skrevet (endret)

D

Endret av Balltus
Skrevet
På 25.5.2019 den 22.49, Fjellmonkey skrev:

Fra første sesong eller 2. Når Doc var gift med hun andre dama, med kort mørkt hår.(vet at Doc og Dask ikke er med i serien rednecks i Syden men,). Så var jo hun Dask som han nå er sammen med. Så sjukt pr kåt, klamra seg på han og ville vel komme på tv. Noen som egentlig vet hva som skjedde med Doc og ex kona? For hun var jo bare ute av bilde den ene sesongen og byttet ut med Dask(aner ikke hva hun heter, men de kaller seg nå Doc og Dask) 

Kjenner doc veldig godt . Han var ikke gift med hu dama . Hu holdt nesten på å drepe han har selv sett bilder av det tatt på sykehuset og så riktig ille ut. Å doc heter doc forresten he he 

• Liker 1
Skrevet
På 18.6.2019 den 20.26, AnonymBruker skrev:

Fake reality TV er det verste jeg vet. Jeg vet f.eks. at en av de var hip hoper med buksa nedpå knærne og bling i øra, før han plutselig dukka opp på det showet. 

Anonymkode: 5f9da...703

Vet hvem et par av de er jeg også og det er helt normale folk (nesten normale iallfall) som plutselig var bygdetullinger på TV 🙈 Ble litt satt ut kan du si 🙈

1 time siden, Balltus skrev:

Kjenner doc veldig godt . Han var ikke gift med hu dama . Hu holdt nesten på å drepe han har selv sett bilder av det tatt på sykehuset og så riktig ille ut. Å doc heter doc forresten he he 

Å nei 😱 Huff....

Doc var jo en av de som fremsto som rimelig normale, bare litt ekstra glad i contrymusikk og festing. Litt harry kanskje, men ikke på en negativ måte. Et par av de andre er jo et vandrende freakshow og jeg stusset alltid litt på hva Doc gjorde sammen med den gjengen. Savner Doc. 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Sirah skrev:

Vet hvem et par av de er jeg også og det er helt normale folk (nesten normale iallfall) som plutselig var bygdetullinger på TV 🙈 Ble litt satt ut kan du si 🙈

Å nei 😱 Huff....

Doc var jo en av de som fremsto som rimelig normale, bare litt ekstra glad i contrymusikk og festing. Litt harry kanskje, men ikke på en negativ måte. Et par av de andre er jo et vandrende freakshow og jeg stusset alltid litt på hva Doc gjorde sammen med den gjengen. Savner Doc. 

Det er jeg enig i 😊

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Sirah skrev:

Å nei 😱 Huff....

Han er med i charterfeber. 

Anonymkode: 75b1b...3d5

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er med i charterfeber. 

Anonymkode: 75b1b...3d5

Ja det hørte jeg noen rykter om men jeg har ikke Viaplay. Kanskje jeg finner en rabattkode et sted så jeg kan få med meg den sesongen :P

Skrevet
På ‎18‎.‎06‎.‎2019 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Hilde er bare søt. Men at hun gidder å være sammen med Daniel.. det forstår jeg ikke. Han har null intresse for den lille sønnen som sprader rundt i noen episoder hjemme til dem. Etter fem minutter er han lei barn? Å bare stikker av å lar ansvaret stå på "stemor" Hilde. Det hadde jeg ikke orket.

Anonymkode: 3830f...4bd

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
På 1.10.2019 den 18.01, AnonymBruker skrev:

Hilde er bare søt. Men at hun gidder å være sammen med Daniel.. det forstår jeg ikke. Han har null intresse for den lille sønnen som sprader rundt i noen episoder hjemme til dem. Etter fem minutter er han lei barn? Å bare stikker av å lar ansvaret stå på "stemor" Hilde. Det hadde jeg ikke orket.

Anonymkode: 3830f...4bd

Stakkars unge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...