AnonymBruker Skrevet 27. mai 2019 #41 Skrevet 27. mai 2019 Jeg bor på et sted i Norge der det er veldig mange amerikanere (pga Forsvaret), og de reagerer voldsomt på bruken av sørstatsflagget blant enkelte nordmenn. Flere har klagd det inn til sin arbeidsgiver og til politiet. Tror rednecks bruker flagget fordi de mener at det symboliserer frihet, uavhengighet osv. Anonymkode: 24c9a...671 9
NordicViking Skrevet 28. mai 2019 #42 Skrevet 28. mai 2019 På 27.5.2019 den 10.06, AnonymBruker skrev: Jeg bor på et sted i Norge der det er veldig mange amerikanere (pga Forsvaret), og de reagerer voldsomt på bruken av sørstatsflagget blant enkelte nordmenn. Flere har klagd det inn til sin arbeidsgiver og til politiet. Tror rednecks bruker flagget fordi de mener at det symboliserer frihet, uavhengighet osv. Anonymkode: 24c9a...671 Väinö sier følgende om flagget: - For oss representerer det bygda, pick-ups, country, fisketurer, jakt og skogsliv. For oss ligger det ikke noe politikk bak i det hele tatt, det er rett og slett sørstatene som vi setter pris på. (TV2) Han sier at de har brukt mye tid på å forsvare flagget, og å få fram hva det betyr for dem. Skulle de få et problem med det, så er de åpne for å bytte logo. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #43 Skrevet 28. mai 2019 Vel, slike mennesker er svaret på "hvem i all verden vil ha Trump som president!"... Forklarer mye gitt! (Neida, desse har ikke stemmerett i USA, men deres likemenn 'over there' har 🤪) Anonymkode: 4f286...d6b 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #44 Skrevet 28. mai 2019 13 minutter siden, NordicViking skrev: Väinö sier følgende om flagget: - For oss representerer det bygda, pick-ups, country, fisketurer, jakt og skogsliv. For oss ligger det ikke noe politikk bak i det hele tatt, det er rett og slett sørstatene som vi setter pris på. (TV2) Han sier at de har brukt mye tid på å forsvare flagget, og å få fram hva det betyr for dem. Skulle de få et problem med det, så er de åpne for å bytte logo. Problemet er ikke hva de legger i flagget, men hvordan andre oppfatter flaggbruken. Noen oppfatter det som på linje med å bruke "n" ordet. Eller vise folk fingeren. Det er provoserende. Jeg skjønner at de ikke ønsker å provosere. Men de gjør altså det. Anonymkode: 6d608...297 9
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2019 #45 Skrevet 28. mai 2019 På 27.5.2019 den 0.47, AnonymBruker skrev: Vainö sprenger vel alt som er rundt dem, for det er jo så tøft💣💥🤯 Anonymkode: b0f46...c1f Lurer på om han er syk? Vi ser så lite til de nå, selv om de er på sydenturen de også. Det var mye hosting og harking i forrige sesong. Anonymkode: 75b1b...3d5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #46 Skrevet 29. mai 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om han er syk? Vi ser så lite til de nå, selv om de er på sydenturen de også. Det var mye hosting og harking i forrige sesong. Anonymkode: 75b1b...3d5 Leste litt på fb, han la ut et innlegg der om at han trakk seg ut av foreningen pga helsa og at de ønsket et rolig liv på «gården». Skulle fortsatt være med på litt men i en annen grad. Så han er nok ikke så sprek. Han forteller jo i syden at han er ganske dårlig, i tillegg sliter jo kona med sin sykdom også. Anonymkode: 44540...410 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #47 Skrevet 29. mai 2019 På 25.5.2019 den 22.49, Fjellmonkey skrev: Fra første sesong eller 2. Når Doc var gift med hun andre dama, med kort mørkt hår.(vet at Doc og Dask ikke er med i serien rednecks i Syden men,). Så var jo hun Dask som han nå er sammen med. Så sjukt pr kåt, klamra seg på han og ville vel komme på tv. Noen som egentlig vet hva som skjedde med Doc og ex kona? For hun var jo bare ute av bilde den ene sesongen og byttet ut med Dask(aner ikke hva hun heter, men de kaller seg nå Doc og Dask) Som så mange par i dag ble Doc og eksen skilt. Doc og Helene har vært gift i flere år nå og de har kuttet ut å være med på tv-serien pga alt for mye krangel og tull. Helene er ei veldig trivelig dame forresten. Jeg kjenner henne utenom redneckmiljøet og fra før tv-serien begynte. Anonymkode: 2793d...1e6 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #48 Skrevet 29. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som så mange par i dag ble Doc og eksen skilt. Doc og Helene har vært gift i flere år nå og de har kuttet ut å være med på tv-serien pga alt for mye krangel og tull. Helene er ei veldig trivelig dame forresten. Jeg kjenner henne utenom redneckmiljøet og fra før tv-serien begynte. Anonymkode: 2793d...1e6 Det er vel de 2 som er normale der også, så skjønner at dem kuttet ut de andre😆 Anonymkode: b0f46...c1f 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #49 Skrevet 29. mai 2019 Noen som vet hva som har skjedd mellom doc og Kristian ? Scenene med de to sammen er de absolutt beste og det er så trist de ikke er å se sammen lenger. Sitter og ser de på veddeløpsbanen nå, sesong 1😅 Er det damene som "skilte" dem ? Anonymkode: 6640e...5a9 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #50 Skrevet 29. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hva som har skjedd mellom doc og Kristian ? Scenene med de to sammen er de absolutt beste og det er så trist de ikke er å se sammen lenger. Sitter og ser de på veddeløpsbanen nå, sesong 1😅 Er det damene som "skilte" dem ? Anonymkode: 6640e...5a9 "Berømmelsen". Ble mye konflikter pga tv-serien. Anonymkode: 2793d...1e6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #51 Skrevet 6. juni 2019 Har sett alle episodene. Syns det var lite av Gunn Berit og Vaino. Å når de først var med i en scene så var de spake og fjerne. Har det skjedd noe med de to? Skjønte Vaino ikke var helt i form. Ikke var de med på den siste festen heller. Knapt de orket å komme i sin egen bursdags feiring på stranda. Skjønner ingenting. Ole Petter og dama skulle vært med. Virker som dem har meldt seg litt ut også. Anonymkode: 098c0...224
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #52 Skrevet 6. juni 2019 Det er bare trist hele konseptet nå. Jeg dropper å se, uansett hva de finner på som tema neste gang. Anonymkode: 81978...da9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #53 Skrevet 6. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett alle episodene. Syns det var lite av Gunn Berit og Vaino. Å når de først var med i en scene så var de spake og fjerne. Har det skjedd noe med de to? Skjønte Vaino ikke var helt i form. Ikke var de med på den siste festen heller. Knapt de orket å komme i sin egen bursdags feiring på stranda. Skjønner ingenting. Ole Petter og dama skulle vært med. Virker som dem har meldt seg litt ut også. Anonymkode: 098c0...224 Finnes allerede denne tråden: Men jeg har egentlig aldri vært noen særlig "tilhenger" av dette tullete programmet. Forhåpentligvis går seer-talleene stadig nedover, og kanskje TV-kanalen snart finner på noe LANGT bedre enn dette... Anonymkode: 6830c...824 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #54 Skrevet 6. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har sett alle episodene. Syns det var lite av Gunn Berit og Vaino. Å når de først var med i en scene så var de spake og fjerne. Har det skjedd noe med de to? Skjønte Vaino ikke var helt i form. Ikke var de med på den siste festen heller. Knapt de orket å komme i sin egen bursdags feiring på stranda. Skjønner ingenting. Ole Petter og dama skulle vært med. Virker som dem har meldt seg litt ut også. Anonymkode: 098c0...224 Det må ha skjedd noe mellom DOC og Kristian 🤔 Anonymkode: 70de6...e86
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #55 Skrevet 17. juni 2019 På 29.5.2019 den 21.55, AnonymBruker skrev: "Berømmelsen". Ble mye konflikter pga tv-serien. Anonymkode: 2793d...1e6 Vet du noe mer? Synes det er trist at de ikke er venner lenger. Synes scenene med de to var då festlige 😊 Anonymkode: 08361...7bd
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #56 Skrevet 17. juni 2019 På 29.5.2019 den 16.15, AnonymBruker skrev: Leste litt på fb, han la ut et innlegg der om at han trakk seg ut av foreningen pga helsa og at de ønsket et rolig liv på «gården». Skulle fortsatt være med på litt men i en annen grad. Så han er nok ikke så sprek. Han forteller jo i syden at han er ganske dårlig, i tillegg sliter jo kona med sin sykdom også. Anonymkode: 44540...410 Hvilken sykdom har Gunn Berit? Anonymkode: 08361...7bd
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #57 Skrevet 17. juni 2019 På 25.5.2019 den 16.23, AnonymBruker skrev: Synes det er sykt hvordan de bruker sørstatsflagget og jernkorset. Anonymkode: 8f2ac...c50 Hvorfor i alle dager bruker de det flagget? Er så rart... Anonymkode: 09643...0dc
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #58 Skrevet 17. juni 2019 Denne blir som anonym, gitt...;) Jeg synes hun mørke dama (Annsofie?) er utrolig heit.) Anonymkode: f8787...7cd
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #59 Skrevet 17. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne blir som anonym, gitt...;) Jeg synes hun mørke dama (Annsofie?) er utrolig heit.) Anonymkode: f8787...7cd Ja, den skjønner jeg at blir som anonym 😜 Anonymkode: 75b1b...3d5 10
Sirah Skrevet 18. juni 2019 #60 Skrevet 18. juni 2019 På 28.5.2019 den 20.28, NordicViking skrev: Väinö sier følgende om flagget: - For oss representerer det bygda, pick-ups, country, fisketurer, jakt og skogsliv. For oss ligger det ikke noe politikk bak i det hele tatt, det er rett og slett sørstatene som vi setter pris på. (TV2) Han sier at de har brukt mye tid på å forsvare flagget, og å få fram hva det betyr for dem. Skulle de få et problem med det, så er de åpne for å bytte logo. Husker han forklarte det sånn ja. På 28.5.2019 den 20.44, AnonymBruker skrev: Problemet er ikke hva de legger i flagget, men hvordan andre oppfatter flaggbruken. Noen oppfatter det som på linje med å bruke "n" ordet. Eller vise folk fingeren. Det er provoserende. Jeg skjønner at de ikke ønsker å provosere. Men de gjør altså det. Anonymkode: 6d608...297 Enig. Jeg fortsår ikke at de ikke ser symbolikken i at de har valgt sørstatsflagget. Jeg forstår også at de ikke mener noe vondt med det, men ja.... neida, joda. 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne blir som anonym, gitt...;) Jeg synes hun mørke dama (Annsofie?) er utrolig heit.) Anonymkode: f8787...7cd Jeg tror absolutt at hun kunne vært en pen jente, men jeg syntes hun ser syk ut i siste sesong 😢
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå