Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Jeg har vært kjæreste med en fyr i ca 4 måneder Det forrige forholdet mitt varte i 7 år og vi bodde sammen 6 av dem. Så det er utrolig lenge siden jeg bare var kjæreste. Vi er begge selvstendige og har mange venner og høyt aktivitetsnivå... men det fører til at vi ses ca to kvelder i uka, noe jeg syns er skjelden :-( Vi bor i samme by. Jeg kutter gjerne ut andre ting av og til for å treffe ham. Syns også vi av og til kunne treffe hans eller mine venner sammen, men vil ikke pushe ham.... Hva er normalt???
Gjest Bhsiltsk Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Du spør om hva som er normalt, men det ville vel ikke hjelpe deg å høre at f.eks slik du har det nå er det som er normalt?? Kanskje du heller skulle spørre deg selv om hva som kan gjøres for at du ikke skal føle deg sånn som du føler deg nå? Hvorfor kan du ikke snakke med ham om disse tingene? Det virker da å være en helt uskyldig ting å ta opp?
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 Ja, sånn i begynnelsen er det vel normalt å treffes oftere. Synes dette var litt sjelden ja..
Trampe Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Dette var litt rart,ja. Men det som er normalt for en, kan være unormalt for en annen. Kanskje han synes det er normalt å treffes slik som dere gjør, selv om du synes det er unormalt? Er det et problem for deg, ta det opp med han. Spør om ikke dere kan treffes litt oftere, fordi du savner han når han er borte. Det er det beste du kan gjøre...
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Tja, jeg har vært samboer med en fyr i 2 år og aldri truffet kameratene hans. Det er nok ikke normalt, men heller ikke poenget. Vi er fornøyde med slik tingene er. Hvis du ønsker å se kjæresten din mer og gjerne sammen med hans og dine venner, synes jeg nesten du skal ta initiativet til et felles treff. Du kan jo lufte tanken forsiktig om han vil være med deg og dine neste gang dere skal treffes eller foreslå å invitere til fest selv. En bursdag eller 17.mai frokost er f. eks. en god anledning til å samle dine og hans venner.
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Det syns jeg er sjeldent ja! De første mnd så vi hverandre hver dag for vi var så forelska. Ok, kanskje ikke hver dag er normalt for alle. men to dager i uka hørtes veeeldig lite ut!...
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 29. april 2005 #7 Skrevet 29. april 2005 Jeg har vært kjæreste med en fyr i ca 4 måneder Det forrige forholdet mitt varte i 7 år og vi bodde sammen 6 av dem. Så det er utrolig lenge siden jeg bare var kjæreste. Vi er begge selvstendige og har mange venner og høyt aktivitetsnivå... men det fører til at vi ses ca to kvelder i uka, noe jeg syns er skjelden :-( Vi bor i samme by. Jeg kutter gjerne ut andre ting av og til for å treffe ham. Syns også vi av og til kunne treffe hans eller mine venner sammen, men vil ikke pushe ham.... Hva er normalt??? Normalt.., hva er bra nok for deg. Det er det som er spörsmålet, eller? Man skal ikke sammenligne, men kjenne etter selv.. så vet man mer egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå