AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #1 Skrevet 25. mai 2019 Hva tenker dere damer på 18-25 om erfarne voksne menn på 40+? Er det vanlig at damer liker litt stor aldersforskjell? Tenker spesielt på sex, ikke forhold. Hvor kommer man i kontakt med dere? Tinder? Anonymkode: 359f4...cbd
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #4 Skrevet 25. mai 2019 Det blit et nei fra meg og Anonymkode: b4c64...378 11
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #6 Skrevet 25. mai 2019 Det er ikke alder en kvinne tenner på. Men på hvordan mannen er. Har han et normalt utseende og er han oppegående, har han intelligens, empati og en god personlighet ? Det betyr mye mye mer enn alderen (innen en viss rimelighet) og et flott utseende. Anonymkode: 0a0df...521 7
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #7 Skrevet 25. mai 2019 HVorfor er det så viktig at man er i en spesiell alder? Mange kvinner på 30 som ser 25 ut osv. Har til og med sett 18åringer som ser veldig gamle ut. Anonymkode: f7af5...91e 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #9 Skrevet 25. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: 0be7e...5ea Alderen din? Og har du hatt sex med en mann som var mye eldre enn deg selv? Anonymkode: 359f4...cbd
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #11 Skrevet 25. mai 2019 Nok av unge jenter som vil ha sex med menn på 40+. Selv er jeg 41år. Hatt flere FF som er tidlig 20årene, mange liker aldersforskjellen. Å bli knullet av en eldre erfaren som kan behandle kvinner. Selv søker jeg ikke livspartner, kun sexpartnere. Så det passer fint for meg. Nå har jeg ei på 25år, som er sykepleier 🙂 Nydelig smykke jeg møtte på et treningsenter, tok 1 mnd før jeg spanderte en kaffe på henne. Anonymkode: 25ce6...1ad 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #12 Skrevet 25. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nok av unge jenter som vil ha sex med menn på 40+. Selv er jeg 41år. Hatt flere FF som er tidlig 20årene, mange liker aldersforskjellen. Å bli knullet av en eldre erfaren som kan behandle kvinner. Selv søker jeg ikke livspartner, kun sexpartnere. Så det passer fint for meg. Nå har jeg ei på 25år, som er sykepleier 🙂 Nydelig smykke jeg møtte på et treningsenter, tok 1 mnd før jeg spanderte en kaffe på henne. Anonymkode: 25ce6...1ad Jepp det er faktisk ikke så uvanlig. Mange unge damer som tiltrekkes av voksne, modne menn. Man kan mene hva man vil om det, men dette er faktisk ikke så uvanlig Anonymkode: 8c1cc...33e 1
bullehurk Skrevet 25. mai 2019 #13 Skrevet 25. mai 2019 Noen av oss liker eldre, andre yngre. Deal with it. Må du ha bekreftelse hele tiden ? 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #14 Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp det er faktisk ikke så uvanlig. Mange unge damer som tiltrekkes av voksne, modne menn. Man kan mene hva man vil om det, men dette er faktisk ikke så uvanlig Anonymkode: 8c1cc...33e Ja, du tenker på George Clooney og Depp? Det er vel ikke så rarrt. Anonymkode: f7af5...91e
Titania Skrevet 25. mai 2019 #15 Skrevet 25. mai 2019 Nå er jeg litt eldre enn hva du nevner som aldersspenn, men ja, det kunne jeg nok. IKKE på grunn av alderen, men pga personligheten, om den virkelig matcher.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #17 Skrevet 25. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp det er faktisk ikke så uvanlig. Mange unge damer som tiltrekkes av voksne, modne menn. Man kan mene hva man vil om det, men dette er faktisk ikke så uvanlig Anonymkode: 8c1cc...33e 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, du tenker på George Clooney og Depp? Det er vel ikke så rarrt. Anonymkode: f7af5...91e Hehe som sagt, man kan mene hva man vil om det. Du liker det ikke, selv bryr det meg ikke. Ja det er gjerne de kjekkeste i sin aldersgruppe som har unge damer, men trenger ikke være filmstjerne. De kjekkeste mennene i alle aldersgrupper kjemper om unge damer. Og får det. Anonymkode: 8c1cc...33e 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #18 Skrevet 25. mai 2019 Er ikke i den alderen nå lenger, men ble sammen med nåværende mann da jeg var 24 Han er riktignok 29 år eldre, men det har aldri plaget meg, bortsett fra at tanken på å bli gamle sammen er lite sannsynlig. Han er veltrent og kjekk, og tar vare på helsen. Akkurat nå er det litt ting som er vanskelig, men det er ikke pga alderen hans. Liker ikke uttrykket ditt å tenne på noen. For meg er det ikke det et forhold dreier seg om. En mann å komme hjem til, og få ta imot når han kommer hjem. En mann jeg kan le sammen med, diskutere å krangle med. Rett og slett dele hverdag og alle sider med. Det er hva jeg vil ha i et forhold Anonymkode: 90d0f...d36 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #19 Skrevet 25. mai 2019 Sjarmert av personlighet og tenker at "det hadde vært en mann for meg det": Ja, og mye eldre enn 40 også. Har skjedd med menn på 70 liksom 😟 Synes at han ser bra ut: Svært, svært sjelden at utseende i sin helhet tiltaler meg, men det har hendt. Maks 50 da. Kunne vært intim med: Nei! Taler meg i mot, ekkelt rett og slett. J23 Anonymkode: a60a6...28d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #20 Skrevet 25. mai 2019 Nei ikke så mye eldre, men kan synest noen som ser ung og veltrent ut er pene. Jeg selv har en mann som er 7år eldre en meg, han er 36 men møtte han da han var 28. Anonymkode: f95f6...1f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå