Gå til innhold

ville du latt din kjære være med i BB?  

1. 1. ville du latt din kjære være med i BB?

• ja
      11
    • neeei..... tvilsomt..... vet ikke......
      9
    • ikke i hel*** heller!
      29

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Rett og slett, ville du?

Hvorfor / ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke i stand til å la min kjære gjøre noe som helst. Han er et selvstendig og voksent indivind, fullstendig i stand til å ta egene avgjørelser.

Men jeg ville nok ikke vært for det. Trist om han ville prioritere og være sammen med vilt fremmede mennesker i 100 dager fremfor meg og vennene sine.

Gjest Sesselja
Skrevet

Nei, så vondt ønsker jeg knapt min verste fiende og aller minst min kjære.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg ville latt ham gjøre det.

Han ville ikke ha gjort det. Han synes slike programmer er foraktelige.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg ville latt ham gjøre det.

Han ville ikke ha gjort det. Han synes slike programmer er foraktelige.

Samme her. Han virkelig hater den type programmer.

Skrevet

NEI.....

Kanskje mest fordi man ofte ikke bestemmer hvordan man blir fremstilt.. Tror mange kan slite med det i ettertid, når dette ikke stemmer overens!

Skrevet

Kunne selvfølgelig ikke nekte han det hvis han ville, men jeg kan ikke i min villeste fantasi tenke meg at han kunne være interessert i det.

Ville nok ikke vært særlig positivt innstilt, og gitt klart uttrykk for det, men det er hans liv og han som bestemmer hva han vil gjøre.

Gjest Gjesta
Skrevet

Kunne aldri vært sammen med en som i det hele tatt vurderte å delta i BB, kun fordi jeg synes hele opplegget er ufordragelig. :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, kan ikke nekte han det hvis han vil.

Tør ikke foreslå det, enn om han melder seg på og blir tatt med... *skrekkiblikket*

Gjest gjesta
Skrevet

Nei!!

Hadde ikke likt det & hadde savna han formye... ;)

Skrevet

Om min samboer hadde hatt lyst, så værsågod. Fordi:

Jeg stoler nok på han.

Tid fra hverandre er sunt.

Han ville aldri skjemt seg ut.

Jeg tror han hadde vunnet.

:tunge1:

Skrevet

Jeg kan selvfølgelig ikke nekte han å gjøre hva han har lyst til, men jeg ville absolutt ikke likt det, OG gitt utrykk for det.

Jeg klarer ikke å forstå hvordan noen vil utstille seg på den måten. Greit nok kan jeg forstå at det er en stor opplevelse, men allikevel..

Skrevet

Om han har lyst så er det greit for meg.Kan ikke nekte han noe uansett,han er da et voksent menneske som kan bestemme over sitt eget liv.Hadde ikke hatt noe prob med det siden jeg stoler på han.Men jeg ville savnet han da

Gjest Cerise
Skrevet

Han bestemmer selvfølgelig selv, men jeg hadde ikke vært fan av det... Stoler 100 % på han, men ville ikke likt at vi skulle være så lenge borte fra hverandre :sjarmor: (han hadde selvfølglig vært der inne leeeenge, så sjarmerende og lett ålike som han er :wink: ) Også er det som flere andre sier, at man vet aldri hvordan man blir framstilt. Også syns vi begge programmet er litt tåpelig og meningsløst:)

Skrevet

Det hadde han aldri kommet på å bli med på heldigvis.

Det hadde naturligvis vært opp til ham, men hadde ikke blitt videre fornøyd nei. Ikke fordi jeg ikke stoler på ham, eller at jeg var redd at han skulle drite seg ut. Tror tvertimot at han hadde blitt ganske underholdende på en positiv måte.

Men hadde ikke giddi å sitte med alle utgiftene i alle fall, mens han satt og forfalt sammen med en gjeng idioter.

Ønsker han å gjøre noe fornuftig, for eksempel et jobbår i utlandet skulle han ha fått all min støtte. På samme måte som han gjorde for meg.

Skrevet

Kan ikke nekte han, men hadde ikke likt det.

Men tviler sterkt på at han hadde blitt med i det hele tatt på noe sånt!

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja (hvis han hadde lovet å ikke dra meg inn i circuset, som f.eks frieri etc,....).

Skrevet

Jeg lar ikke kjæresten min gjøre noe som helst. Han er et voksent menneske og kan gjøre som han vil. Hadde han derimot spurt min mening hadde jeg sagt at jeg ikke var så begeistret for det. Heldigvis kan han ikke fordra BB.

Skrevet

Hvis han ville det - ja, selvfølgelig. Jeg har da ingen rett til å bestemme det. Kunne tenkt meg å være med selv jeg - det eneste som stopper meg er at man blir filma på do. :)

Skrevet

Hele Big-Brother konseptet er fælt, og folkene som er med der er så ufordragelige at jeg kunne aldri vært sammen med en som ønsket å være deltager........... YUK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...