tropica1988 Skrevet 27. april 2005 #1 Skrevet 27. april 2005 Spilte kamp i går, og fikk en smell i låret, en såkalt lårhøne.. ikke svak, men heller ikke av den kraftigste. jeg fikk kjølt ned litt med en ispose umiddelbart, men i morges var beinet mitt stivt som en stokk! hvor lenge må jeg avstå fra trening? (spinning, bodypump) kan jeg gå på gåturer? eller må jeg bare sitte som en pudding?
Gjest hjalmarlover Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Tror det var det min hadde for ikke så lenge siden...Han kjølte også ned med ispose,men det hjelper vel bare på hevelse/smerter der og da... Han syns det hjalp når jeg massserte...Han hadde "smerter" noen dager etterpå...det var iallfall ikke lenge før han trente igjen(men så klarer ikke han sitte rolig to sekund da,så..) Det er vel lurt å vente med hard trening til du fler deg bedre?! Håper du blir frisk fort da!
tropica1988 Skrevet 27. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2005 okay.. takker for svar blir så rastløs når jeg ikke får trent!
Gjest Gjesta Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Noe som kan hjelpe på symptomene, er å massere området med tigerbalsam. I hvertfall tar det bort den verste stølheten og smerten. Uansett må du nok smøre deg med tålmodighet.
Mathias Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Varme omslag og tigerbalsam etc øker blodgjennomstrømningen. Blodet tar med seg slaggstoffer fra den indre blødningen. Tar ikke lang tid dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå