Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg mener disse vil funke på damer uansett alder, om de hadde stilen selvfølgelig. Men vil de funke for «en som meg»~ En mann i dameuttrykk? 45+ 

Bruker 45 i sko..så litt av utfordringene er der for meg.

s-l400 (7).jpg

s-l400 (8).jpg

s-l400 (1).jpg

Endret av Fjollefyr
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hvorfor, og jeg vet ikke skostr. din, men har en teori om at de øverste ikke vil være så fine i veldig stor str. 

De to andre burde funke, men det kommer an på resten av antrekket.

AnonymBruker
Skrevet

To og tre synes jeg er fine, men de øverste synes jeg er veldig lite lekre uavhengig av kjønnsuttrykk. Synes en så klumpete sko med blonder blir veldig rart. Hvis man har store føtter vil de kanskje se enda mer klumpete ut. Men det er jo min mening da, sånne typer sko er jo veldig trendy 

Anonymkode: 19b50...e76

Skrevet
2 minutter siden, ti10 skrev:

Vet ikke helt hvorfor, og jeg vet ikke skostr. din, men har en teori om at de øverste ikke vil være så fine i veldig stor str. 

De to andre burde funke, men det kommer an på resten av antrekket.

Har satt inn sko str..45. 

Ja, Godt mulig det er selve størrelsen på skoene som kan bli utfordrende.

Skrevet

Den øverste skoen tror jeg er penest i små størrelser. Jeg ser ikke for meg at de vil være fine på damer med størrelse 40, engang. 

Jeg antar du, med det øverste paret, leter etter flate, men samtidig feminine sko, men uten at jeg har noe konkret tips tror jeg du bør lete etter noe annet enn disse. Kanskje heller et par med lav kilehæl kunne vært vellykket. 

De to nederste er helt greie. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Ullvott skrev:

Den øverste skoen tror jeg er penest i små størrelser. Jeg ser ikke for meg at de vil være fine på damer med størrelse 40, engang. 

Jeg antar du, med det øverste paret, leter etter flate, men samtidig feminine sko, men uten at jeg har noe konkret tips tror jeg du bør lete etter noe annet enn disse. Kanskje heller et par med lav kilehæl kunne vært vellykket. 

De to nederste er helt greie. 

Ja, feminine Sneakers er det jeg leter etter. Takk for tips!

Skrevet
2 minutter siden, Fjollefyr skrev:

Ja, feminine Sneakers er det jeg leter etter. Takk for tips!

Selv om du vil kle deg i dameklær trenger du ikke lesse på med alle feminine detaljer på en gang. Ting som er nært kjønnsnøytralt kan være like fint, og stylingen er avgjørende. 

Jeg så på disse, som også finnes i hvitt: https://www.storesko.no/collections/store-damesko/products/gabor-23-330-red

De er ikke ultrafeminine, men sløyfebåndet som skolisse er en veldig feminin detalj. Skoene finnes for øvrig også i hvitt og i sølvfarger. (Skobutikken jeg lenker til er utsolgt for dem, men med navn og serienummer kan de sikkert letes opp fra andre butikker.) 

Skrevet
1 minutt siden, Ullvott skrev:

Selv om du vil kle deg i dameklær trenger du ikke lesse på med alle feminine detaljer på en gang. Ting som er nært kjønnsnøytralt kan være like fint, og stylingen er avgjørende. 

Jeg så på disse, som også finnes i hvitt: https://www.storesko.no/collections/store-damesko/products/gabor-23-330-red

De er ikke ultrafeminine, men sløyfebåndet som skolisse er en veldig feminin detalj. Skoene finnes for øvrig også i hvitt og i sølvfarger. (Skobutikken jeg lenker til er utsolgt for dem, men med navn og serienummer kan de sikkert letes opp fra andre butikker.) 

JA! Slike sko er veldig fint. Når det gjelder stylingen er det noe jeg liker å bruke litt tid på. Å lesse på med smykker og veske og tilbehør er gøy, men fort gjort å bli for mye. 

Skrevet

Yey or Ney?

s-l400 (9).jpg

Skrevet
2 timer siden, Fjollefyr skrev:

Yey or Ney?

s-l400 (9).jpg

Yey!

• Liker 1
Skrevet

Her bestilt noen sko, ikke fått de enda men likte de godt. Men hva mener Dere om disse skoene? «tantete»? Eller «trans»? Eller ...?

Skoene er tenkt til penklær, Den lille sorte, utpåbyen osv..

s-l400 (10).jpg

s-l400 (11).jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...