Gå til innhold

Er det mulig å forminske penis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Penisen min er så stor i forhold til resten av kroppen. Er det noe jeg kan gjøre?

Jeg er nesten 1.80 høy, så høyden er forholdsvis normal. Jeg veier 65 kg, uten å være spesielt spinkel. Jeg trener mye styrke og er forsåvidt fornøyd med styrken og hvordan kroppen ser ut med muskler. Ellers bruker jeg small i klær, både hansker, lue etc er small. Buksestr er 28/32. Og små hender. Det er nesten flaut å gå hånd i hånd med ei dame fordi mange damer har større hender enn meg. Men penisen derimot er stor. Den er 20 cm lang. Så når jeg tar av meg klærne ser det jo nesten komisk ut når den henger halvslapp nedover låret.

Er det noe jeg kan gjøre med dette? Proporsjonene er jo helt feil på meg. 

Anonymkode: cd942...618

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er hverken høy eller stor mtp vekt, så det er sikkert bare noe du føler selv. La penisen fin være slik den var skapt du. Alt høres normalt ut.

Anonymkode: 407f2...a92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du smerter i ryggen av å gå og drasse rundt på en så stor penis? 

Anonymkode: 2cbe9...0a2

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du smerter i ryggen av å gå og drasse rundt på en så stor penis? 

Anonymkode: 2cbe9...0a2

Det der var veldig unødvendig å si til en som er usikker på kroppen sin.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er hverken høy eller stor mtp vekt, så det er sikkert bare noe du føler selv. La penisen fin være slik den var skapt du. Alt høres normalt ut.

Anonymkode: 407f2...a92

Mulig jeg var uklar her, men poenget mitt var at jeg føler kroppen min er liten i forhold til penisen. Jeg føler meg hverken høy eller stor mtp vekt.

AnonymBruker
Skrevet

10 - 20 cm er normalt. Ja, den er stor, men ikke sååå stor. Hadde sex med en som hadde 26 cm, helt jævlig vondt. I tillegg ar den tykk, noe som også gjorde alt ubehagelig.

Anonymkode: 3c5ed...e56

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penisen min er så stor i forhold til resten av kroppen. Er det noe jeg kan gjøre?

Jeg er nesten 1.80 høy, så høyden er forholdsvis normal. Jeg veier 65 kg, uten å være spesielt spinkel. Jeg trener mye styrke og er forsåvidt fornøyd med styrken og hvordan kroppen ser ut med muskler. Ellers bruker jeg small i klær, både hansker, lue etc er small. Buksestr er 28/32. Og små hender. Det er nesten flaut å gå hånd i hånd med ei dame fordi mange damer har større hender enn meg. Men penisen derimot er stor. Den er 20 cm lang. Så når jeg tar av meg klærne ser det jo nesten komisk ut når den henger halvslapp nedover låret.

Er det noe jeg kan gjøre med dette? Proporsjonene er jo helt feil på meg. 

Vær fornøyd med enten stor eller liten, kvinner bryr seg ikke om penis str.

Ett fåtalls gruppe jenter er kanskje besatt av det, men når du finner hun du vil være med, kommer hun ikke til å bry seg om størrelsen.

Bli glad i og stolt av den penisen du har!

Anonymkode: 972c7...0ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

20 cm i slapp tilstand kan virke noe langt, men ikke bekymre deg. Alle andre er bare misunnelige. 20 cm erigert når du er 180 cm høy er bare helt perfekt. Kos deg med din helt optimale penis.

Anonymkode: 0a5ea...761

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann har omtrent samme mål som deg, og har 18-19 cm i slapp tilstand. Han er helt fin. Jeg tenkte ikke annet enn "oi, stor tiss, fin kropp" første gangen jeg så han naken. Han sier han innimellom får beundrende blikk i garderoben/dusjen fra andre menn, men ellers er det virkelig ingen som bryr seg om proposjonene hans.

Jeg ville aldri risikert kirurgi som potensielt kan ødelegge for seg seksuelt for å bøte på noe som det nesten helt sikkert bare er du som tenker på. Du er nok fin som du er :)

Anonymkode: 3e2f9...876

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle du ville gjøre det? Du vet jo at alle damer elsker en stor penis

AnonymBruker
Skrevet

Folk finner nye og kreative måter å skryte av penisen sin på. Denne var ny, men genial. Få sympati samtidig som du får infomrert alle om hvor stor pikken er.

Anonymkode: fdc4d...062

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk finner nye og kreative måter å skryte av penisen sin på. Denne var ny, men genial. Få sympati samtidig som du får infomrert alle om hvor stor pikken er.

Anonymkode: fdc4d...062

Ikke vær så mistenksom. Han er jo anonym. Kanskje det er et problem for ham.

Anonymkode: 54382...324

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fortsett med trening. Jeg var og spinkel i ung alder og har 23cm/18cm. Nå er jeg like høy, men betydelige tyngre. Jobb med basisøvelser og du vil legge på deg 25 til 40 kg. Du finner ikke ei dame som synes litt ekstra i over(iq) og underetasjen(kølla) er noe problem. Det er verre hvis hele din personlighet var plassert i midtetasjen(vomma). Hold fokus mann og gå på. Dedikerte mennesker klarer alt. 

Anonymkode: b0802...7a3

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Anonymx1 said:

Hvorfor i alle dager skulle du ville gjøre det? Du vet jo at alle damer elsker en stor penis

Ikke uttal deg på kvinners vegne.

Anonymkode: 1d43d...d1b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir som sillikon i puppene og Antikrist merket. Lettere å få det bort/av enn på.

Anonymkode: 972c7...0ad

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å slite den mindre.

Anonymkode: 310f7...8e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La den svinge.la den Rockenroll!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 19b2d...9fd

• Liker 1
Skrevet

For meg høres du perfekt ut! :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...