Gå til innhold

Blonde spray

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som har prøvd Schwartzkopf Blonde Spray? Den som skal sprayes i fuktig hår og sitte i, og visstnok lysne håret opp til 1/4 nyanse per gang. Funker denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke prøvd denne, men for en del år tilbake prøvde jeg en spray blonde spray, og den lysnet ganske bra!!!! Men hvor bra det er for håret er jo en annen sak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg brukte det endel før, når jeg hadde kortere hår og det ikke gjorde noe om den sleit på håret.

sprayet i enten før jeg skulle ut i solen, eller før føning.

etter hva jeg husker, så skal vel de fleste av disse produktene utsettes for varme eller lysstråler fra sola?

så å spraye det på og bare lufttørke inne, tror jeg ikke virket på den jeg brukte ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Står at den inneholder hydrogenperoxid, så da bleker den nok også uten sollys/varme. Synes egentlig det høres rart ut at man da ikke skal skylle den ut, men det er vell kanskje så små mengder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI!!!!! OG NEI!!! Sånne spray blond produkter sliter mere enn noe annet produkt du kan finne på å ha i håret!

Jeg blir nesten lei meg når jeg tenker på den dagen jeg måtte klippe mitt lange hår.. :( Det datt av bare jeg gredde det og konsistensen var som gammel tyggi. Dette skjedde fordi jeg farget det etter å ha brukt sprayblond en stund. Har du kort hår er det vel til nøds greit, det vokser jo ut

Det var en forbruker-sak om dette for mange år siden, husker ikke helt historien. Men mange frisører mente det burde tas av markedet. Så det er noe dritt. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
NEI!!!!! OG NEI!!! Sånne spray blond produkter sliter mere enn noe annet produkt du kan finne på å ha i håret!

Jeg blir nesten lei meg når jeg tenker på den dagen jeg måtte klippe mitt lange hår.. :(  Det datt av bare jeg gredde det og konsistensen var som gammel tyggi. Dette skjedde fordi jeg farget det etter å ha brukt sprayblond en stund. Har du kort hår er det vel til nøds greit, det vokser jo ut  

Det var en forbruker-sak om dette for mange år siden, husker ikke helt historien. Men mange frisører mente det burde tas av markedet. Så det er noe dritt.  :-?

Er du fra Stavanger-området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Brukte det et stund når jeg gikk på videregående. Husker ikke hva det het, men ser at det selges på H&M fortsatt.

Sprayet det i vått hår og fønet så håret tørt. Det luktet ordentlig klor og håret ble stivt og ekkelt. Og for all det - ikke få det på huden. Var av og til litt uforsiktig og fikk litt på pannen, og det brant noe ordentlig. Røde merker i flere dager etterpå.

Men, håret ble da lysere så det funket jo egentlig.

Men som manic er inne på - det sliter voldsomt på håret. Etter å ha brukt spray blond en stund var det tørt og ellers et ganske trist syn. Så jeg hadde nok heller spandert noen ekstra kroner og gått til frisøren og få det gjort der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 18 år senere...

Annonse

Regner med at håret til TS har vokst ut igjen etter at hun svidde det av med blonde spray for 19 år siden :) 

Men til deg som lurer, det er fremdeles en forferdelig dårlig ide, det ødelegger håret fullstendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...