AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #1 Skrevet 24. mai 2019 fant ut at mannen jeg elsker hadde masse sex med sin eks under seperasjonstiden. Hvor vanlig er det? Er det en mellomstasjon til de finner nye partnere? Eller er det anger på seperasjon? Møtte han 1 år etter han ble separert Anonymkode: 73abb...d8a
Ullvott Skrevet 24. mai 2019 #2 Skrevet 24. mai 2019 Jeg tror det er ganske vanlig når noen har gått fra hverandre uten at det er noen nye inne i bildet. Det er beleilig å ha sex med noen man vet hvordan er i senga, og man slipper strevet med å sjekke opp noen nye, liksom. Kjenner flere som har hatt det slik, og enda flere der den ene parten har foreslått ordningen for den andre. (Ok, så er det slutt, men kan vi ikke møtes for å pule litt innimellom, da?) 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #3 Skrevet 24. mai 2019 3 minutter siden, Ullvott skrev: Jeg tror det er ganske vanlig når noen har gått fra hverandre uten at det er noen nye inne i bildet. Det er beleilig å ha sex med noen man vet hvordan er i senga, og man slipper strevet med å sjekke opp noen nye, liksom. Kjenner flere som har hatt det slik, og enda flere der den ene parten har foreslått ordningen for den andre. (Ok, så er det slutt, men kan vi ikke møtes for å pule litt innimellom, da?) Jeg skjønner det bare ikke, jeg lekte heller med dildoen enn min eks, de sier i dag at de hater hverandre, men nå er jeg skeptisk, føler meg som en trøstepremie Anonymkode: 73abb...d8a 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #4 Skrevet 24. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner det bare ikke, jeg lekte heller med dildoen enn min eks, de sier i dag at de hater hverandre, men nå er jeg skeptisk, føler meg som en trøstepremie Anonymkode: 73abb...d8a Det har du all grunn til om de sier de hater hverandre. Ingen som gidder hate noen de ikke bryr seg om. Anonymkode: 26274...187 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #5 Skrevet 24. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har du all grunn til om de sier de hater hverandre. Ingen som gidder hate noen de ikke bryr seg om. Anonymkode: 26274...187 Men det er så vondt, vi er nå gift og har to barn samme , er alt en trøstepremie? Anonymkode: 73abb...d8a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #6 Skrevet 24. mai 2019 Kunne ikke tatt i mine ekser med ildtang... Fikk så enormt avsmak på de da jeg innså at det ikke fungerte lengre. Folk er veldig forskjellige. Jeg må ha følelser på et dypere plan for å kunne være intim, og ville ha sex. Kjenner også de som har sex med eksen fordi det er kjent og greit når de vil ha seg noe. Så det kan være at de tenkte sånn? Sex er sex uten at det betydde så mye mer for de enn det. Anonymkode: 475ad...998 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #7 Skrevet 24. mai 2019 Etter bruddet med barnefaren så kranglet vi mye men hadde bra sex likevel sammen. Det var overhodet ingen føleser lenger bare deilig heftig sex. Anonymkode: 81047...4e6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #8 Skrevet 24. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne ikke tatt i mine ekser med ildtang... Fikk så enormt avsmak på de da jeg innså at det ikke fungerte lengre. Folk er veldig forskjellige. Jeg må ha følelser på et dypere plan for å kunne være intim, og ville ha sex. Kjenner også de som har sex med eksen fordi det er kjent og greit når de vil ha seg noe. Så det kan være at de tenkte sånn? Sex er sex uten at det betydde så mye mer for de enn det. Anonymkode: 475ad...998 Kan vær, jeg hadde sex med en kjæreste som hadde vært utro mot meg, jeg begynte å gråte hver gang, det var ødelagt, for meg er det mer enn fysisk Anonymkode: 73abb...d8a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #9 Skrevet 24. mai 2019 Jeg er midt i et samlivsbrudd nå, ble slutt for 8 uker siden og vi hadde sex istad... han blir hard bare jeg skal gi han beskjed om noe så er litt vanskelig å la være når ingen har en ny i kikkerten. Anonymkode: ff953...989
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #10 Skrevet 24. mai 2019 "Masse sex under separasjonsperioden" tror jeg ikke er vanlig. Blant mine fraskilte bekjente er det veldig ulikt. Noen har sex en siste gang før de offisielt går videre. Andre tar ikke i hverandre med ildtang. Kommer jo også an på hvordan markedet ser ut. Spesielt menn som har bra sjanser på markedet går heller videre og tar for seg. Anonymkode: c624c...93e 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #11 Skrevet 25. mai 2019 Er det en jeg IKKE vil ha sex med, så er det ex’en. Anonymkode: a4092...6ca 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #12 Skrevet 25. mai 2019 Jepp, hatt sex med alle mine ekser etter det ble slutt. Med den ene så drev vi på i 2 år att og frem. Anonymkode: 9a4f8...82a
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #13 Skrevet 25. mai 2019 Jeg tror det er relativt vanlig når det ikke er noen nye i bildet. Om det er en god idé er en annen sak Anonymkode: b535c...a33 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #14 Skrevet 25. mai 2019 Med kombinasjonen ukomplisert brudd og bra sex er det en god og sikkert ganske vanlig løsning. Er bruddet mer komplisert bør man for all del holde seg unna. Anonymkode: 8be34...50e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #15 Skrevet 25. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er relativt vanlig når det ikke er noen nye i bildet. Om det er en god idé er en annen sak Anonymkode: b535c...a33 Tja det kommer vel litt ann på. Men den ene eksen min var det helt ukomplisert,jeg ringte enten når jeg var kåt eller vi gikk på byn sammen å endte da alltid med sex. Han godtok at jeg bare ringte med behov å det fungerte veldig bra. Med barnefaren var det verre for han er veldig sjalu av seg å takler ikke at jeg har sex med en annen selv om vi ikke var sammen lenger. Han mente visst at fordi vi hadde sex sammen så skulle jeg holde meg bare til han. Han ble også flyforbanna om jeg ofte sa nei til sex,for da måtte jeg bare gi faen i å prøve mer på sex når jeg var kåt også. Ble mye styr så droppet å gå til han når jeg var kåt,selv om det frister for sexen var bra. Men jeg har lav sexlyst å det vet han,å da gidder ikke jeg å ha pliktsex bare for tilfredstille en knullevenn. Anonymkode: 81047...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #16 Skrevet 25. mai 2019 Tror det er ganske vanlig, altså. Jeg personlig har aldri gjort det, fordi jeg frykter at det kompliserer ting for den parten som fremdeles kan ha følelser og det trekker gjerne ut et brudd i langdrag. Det er heller ikke så gøy for nye som kommer inn i bildet å vite at man har dengt løs på hverandre i lang tid etter bruddet. Det gir fort inntrykk av at man ikke er ferdig med hverandre og gir grobunn for uønsket sjalusi og mistenksomhet. Anonymkode: 87990...807 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #17 Skrevet 25. mai 2019 Dette er galskap!!!! Ha sex med ex kutt ut hele greia... Anonymkode: b34c0...66d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #18 Skrevet 25. mai 2019 Jeg har hatt sex med mine ekser unntatt en. Kommer jo veldig an på årsaken til bruddet. Den ene eksen kunne jeg sikkert ringt tidlig fått sex den dag i dag, snart 15 år senere. Anonymkode: e4f7f...232
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #19 Skrevet 25. mai 2019 Helt 100% uaktuelt uansett. x er x Anonymkode: 4ce8a...6aa 1
Skriblerinna Skrevet 25. mai 2019 #20 Skrevet 25. mai 2019 Sex med eks tror jeg er veldig vanlig. Man kjenner hverandre seksuelt sett, så man slipper den kleine bli-kjent-tiden med en ny. Enkel måte å dekke behovene på. Min erfaring med dette tilsier at sexen også er litt råere når følelsene og forpliktelsen har forandra seg. Man kan liksom tøye grensene litt mer når man ikke er redd for fordømmelse eller noe står på spill, slik det gjerne gjør i et forhold. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå