Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og x har et felles barn sammen. Nå har vi allerde vært hos familievernkontoret 3 ganger allerde. Alle gangene har har han sittet der og prater om hvor viktig tiden med jenta vår er viktig for han. Nå må jeg bare meddeler at mannen prater mer enn han tenker.. Vi skrev under en avtale på første møtet og den var slik at han skulle ha ofte samvær, hente i bhg og ha jentungen i ca 1 time før han leverte hun tilbake til meg. Denne avtalen klarte han ikke å holde seg til. Han kunne gå å hente henne inn fra bhg og levere henne ut til meg, derfra si hadet til jentungen og da var han fornøyd. Jeg var selvfølgelig uenig med med hvordan ting ble gjort. X ringte familievernkontoret og ville ha ny avtale dette gikk jeg med. Avtalen vi skrev under var at han skulle hente henne fra bhg mandager og Torsdager fast og annenhver helg også levere henne til meg etter 3/5 timer. Dette klarte han å gjennomføre i et par uker frem til den dagen han sendte meg en melding for å innformere meg om at han skulle ta seg en ferie, da begynte diskusjonen fordi jeg mente han kunne spørre meg om å bytte uke/helg isdenfor å bare å fortelle meg at han skulle på ferie. Dette ble tok han så jævlig dårlig og bestemte seg for å fryse samværsavtalen. Noe som betyr at han ga faen og heller dro på ferie og nekta å se datteren sin før vårt 3 møte hos megler. Der kom vi frem til av han måtte gi en uke varsel før noe planlagt ferie med sine kompiser. Nå har vi holdt på denne avtalen i ca 14 dager der far skal hente fast to dager i uka og annen hver helg. Gjett hva? Han sender meg en ny melding for å informere meg at han reiser på ferie igjen. Jeg forteller x at han må høre med meg og eventuelt bytte dager eller ta igjen de dagene han mister med vår datter. Dette nekter han å gjøre, han mener han allerede har informert meg om at han skal på reise og da må jeg finne en løsning på hans faste samværdager den uka han er borte. Han innformere meg om at han kommer til å reise jevnlig og jeg kommer til å få en uke varsel før hvert reise. Jeg mener selv at han er utrolig egoistisk og er mer opptatt av å dekke sine behov enn å holde seg samværsavtale. Jeg har aldri nektet han å se sin datter og han har hatt det helt åpent i forhold til henne. Dette utnytter han fullstendige og han ser seg selv som verdens beste pappa.. Frustrert og rett og slett dritt lei 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...