Gå til innhold

Dere som har ligget med 200+ personer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av de mange "hvor mange har du ligget med"-trådene; hver gang noen i 20-årene sier at de har ligget med et hundretalls personer, tenker jeg alltid "hvordan i all verden har han/hun hatt tid til det?"

Så nå tenkte jeg at jeg kunne spørre, da. Hvordan har du tid til det? Hvor finner du alle disse menneskene? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dating og dateapper, fest og sosiale sammenhenger, gjennom jobb og studier. 

Med mine ca 120 fra jeg var 15 til jeg nå er 29 føles det ikke som om det har vært så veldig hektisk egentlig. To lengre forhold og bortsett fra de årene kanskje mellom 5 og 15 partnere hvert år.

Anonymkode: 8fe8b...d32

AnonymBruker
Skrevet

Godt spørsmål. Det forstår ikke jeg heller. Jeg verken klarer eller er interessert i å ha sex med noen. Synes sex og nærhet er skummelt 

Anonymkode: 175e2...a50

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En ting er tiden, en annen ting er hvordan de klarer å tenne på hvem som helst, forstår det ikke. Syns sex er direkte kvalmt hvis jeg ikke er tiltrukket, og det kommer fra meg som er delvis nymfoman. Jeg kjenner en med langt over 200 partnere, og jeg vet at han har fått tid siden han rett og slett har festet mye/vært sosial, og prøvd seg på alt og alle, og da hatt seg med de han fikk napp på. 

Anonymkode: 9767d...9c5

• Liker 2
Skrevet

Alltid tid til å pule 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En ting er tiden, en annen ting er hvordan de klarer å tenne på hvem som helst, forstår det ikke. Syns sex er direkte kvalmt hvis jeg ikke er tiltrukket, og det kommer fra meg som er delvis nymfoman. Jeg kjenner en med langt over 200 partnere, og jeg vet at han har fått tid siden han rett og slett har festet mye/vært sosial, og prøvd seg på alt og alle, og da hatt seg med de han fikk napp på. 

Anonymkode: 9767d...9c5

For det første: Det er fryktelig mange én som har hatt sex med 200 personer ikke har hatt sex med. 

For det andre: Noen liker alle rettene på menyen, andre finner bare én eller ingen.

Anonymkode: 8fe8b...d32

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 27 og har vært i et forhold de siste 6 årene, men jeg har ligger med 100+, og for meg så var det ren selvskading (jente). Jeg følte meg lite verdt og søkte bekreftelse hos alle og en hver som sa jeg var bra nok til å ligge med. Det resulterte i at jeg stort sett alltid tok meg tid, kunne fint være tre - fore forskjellige på en uke, så tre uker uten noe. Forferdelig periode, men tydeligvis fult gjennomførbart. Mistet jomfrudommen da jeg var 12ish.

Anonymkode: e2bae...0d0

• Liker 2
Skrevet

Ble en til fire nye jenter i uka på mitt verste. Tok avsindig mye tid. Fordelen er jo at takket være teknologi kan man vedlikeholde kontakt og etablere nye relasjoner samtidig som man gjør andre ting.

Utrolig glad for den tiden er over, har for lite fritid som det er nå.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 27 og har vært i et forhold de siste 6 årene, men jeg har ligger med 100+, og for meg så var det ren selvskading (jente). Jeg følte meg lite verdt og søkte bekreftelse hos alle og en hver som sa jeg var bra nok til å ligge med. Det resulterte i at jeg stort sett alltid tok meg tid, kunne fint være tre - fore forskjellige på en uke, så tre uker uten noe. Forferdelig periode, men tydeligvis fult gjennomførbart. Mistet jomfrudommen da jeg var 12ish.

Anonymkode: e2bae...0d0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...