Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sint mann
Skrevet

Kan noen av dere kvinner forklare meg hvordan det går an å gjøre dette her, eller hvorfor noen skulle ønske å gjøre det? Prøve å lure på noen et barn på denne måten?

Har et seksuelt forhold til ei jente som har pågått i omtrent et halvt år. Vi har hele tiden vært klare på at det ikke kommer til å bli noe mer, både jeg og hun var nettopp ferdige med lengre forhold og ønsket seg ikke noe nytt. Har heller ikke hatt noen avtaler om at vi ikke skulle ha sex med andre, siden vi ikke er kjærester. Vi har sex et par ganger i uka, går innimellom ut på byen eller på kino sammen, men deler ikke "hverdager" og har enda ikke sovet over hos hverandre eller blitt presentert for hverandres venner.. Så vet dere hvordan det ligger an.

For et par måneder siden så jeg henne på byen mens hun råklinte med eksen sin - greit nok, vi hadde ingen avtaler som sa hun ikke kunne gjøre det. Forsøkte å overse det hele (bittelitt sjalu blir man jo) og etter et kvarters tid forsvant de ut sammen, hånd i hånd. Jeg vet ingenting om hva de gjorde, men at det ble mer i samme baner er jo ikke helt utenkelig??

Vel, i går ringte hun og fortalte at hun var gravid. Hadde visst funnet det ut for noen dager siden og bestemt seg for at jo, hun ville ha barnet. Må si jeg var helt himmelfallen og bare fikk stammet frem et "åhja".. Så begynner hun og legge ut om at det ikke er så uvanlig at kondomer sprekker etc (for vi har brukt kondom hele tiden). Greit nok.. problemet er at jeg er sterilisert. Noe jeg ikke har fortalt henne da jeg ikke syntes det var noe hun hadde noe med.

Så jeg lirker litt da.. "er du sikker på dette?" og hun sier ja. "du har ikke hatt sex med noen andre som kan være faren da" og hun sier nei, og at hun har ikke engang RØRT en annen mann en meg de siste 3 måndene (som jeg VET er løgn siden jeg så henne med eksen for 2 måneder siden). :evil: :evil:

Er så oppgitt nå.. :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, det høres ut som du har alt ditt på det "rene", iallefall.

Hva hennes motiver er, kan man jo lure på.

Fortell henne rett ut at du er sterilisert, at du så henne svært intim med exen, og at du ikke vil ha mer med henne å gjøre.

Ganske frekt, spør du meg. (Vel, det KAN jo være at hun er usikker på hvem som er faren, men fortell henne iallefall at det umulig kan være deg).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jaja, da har hun i hvertfall avslørt hvordan hun egentlig er. Du har jo ditt på det tørre i og med at du er sterilisert og dere i tillegg har brukt kondom.

Du må nok bare fortelle henne hvordan ståa er og så får hun ta konsekvensen av sin egen dumhet.

Kom deg over henne og finn deg en bedre dame. Hardt og brutalt sagt kanskje, men ærlig ment. Sånne damer er ikke noe å samle på.

Lykke til.

Gjest Anonymous
Skrevet

Come on...hun har ikke jugd mer enn deg...og du fikk akkurat det du var ute etter. Sex. Ikke forlang noe annet heller da, du har ikke vært mer ærlig sjøl!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, den som er med på leken osv osv osv.

Du får vel bare smelle trumfkortet ditt i bordet og si du er steril og så har du vunnet denne omgangen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hun har da vel ikke noen forpliktelser ovenfor deg. er dere ikke sammen, så kan hun vel ha sex med andre.

Skrevet
Hun har da vel ikke noen forpliktelser ovenfor deg. er dere ikke sammen' date=' så kan hun vel ha sex med andre.[/quote']

Det var vel ikke det som var problemstillingen???

Saken er jo at hun forteller ham at hun er gravid med hans barn når han

a) Er sterilisert

B) Kan anta hun har vært sammen med en exen

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler deg å kreve DNA-test. For selv sterilisering kan svikte, og da kan du gå glipp av oppveksten til barnet ditt på feil grunnlag.

Selv om hun klinte med eksen, er det ikke sikkert hun lå med ham.

Uansett - dette finner du ut med en DNA-test. Lykke til!

Gjest Sesselja
Skrevet

Enig. Skjønner ikke hvorfor folk rakker ned på mannen - trådstarter - her. Han har faktisk ikke gjort noe galt. Ja, han har fått seg sex, men da har da jammen dama også. Det er da ikke en forbrytelse om to voksne mennesker blir enige om å ha seg litt med hverandre uten andre forpliktelser. Han blandet seg heller ikke inn da han så henne med eksen, tross sjalusi, noe som vitner om at han respekterte ordningen.

Til trådstarter som luter på hvordan hun kan gjøre det: hun tenker på seg selv først.

Kanskje gikk det skeis med eksen og hun ikke vil ha noe mer med ham å gjøre. Kanskje har hun forsøkt ham først uten å få noe utav ham. Kanskje føler hun mer for deg enn hun vil innrømme og dette er en måte å holde på deg. Kanskje har du sikrere/bedre økonomi og hun håper på bedre økonomisk bodrag fra deg. Grunnene til at hun gjør dette kan være mange.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det syns jeg var gjennområttent påstått av henne, dersom steriliseringen av deg var 100% vellykket.

Jeg ville sagt det som det var. Har hun bestemt seg for å få barnet kan du ikke gjøre noe uansett, men en DNA-test vil jo være oppklarende for om du er far eller ikke..

Jeg er fryktelig nyskjerrig på hva hun sier når du forteller henne at du er steril... Kom tilbake og fortell oss, da?

Gjest Hilde K S
Skrevet

DNA er en fin ting i slike situasjoner.

Min bror har vært i samme situasjon som deg. Han var ikke faren til barnet, men det ble mye støy av den situasjonen.

Skrevet
Come on...hun har ikke jugd mer enn deg...og du fikk akkurat det du var ute etter. Sex. Ikke forlang noe annet heller da' date=' du har ikke vært mer ærlig sjøl![/quote']

Ser ikke at trådstarter har vært uærlig. Det er bare flott at han bruker kondom :klappe:

Kondom bestytter mot mer enn graviditet :wink:

Jeg synes at det virker som om at dere likte hverandre. Du ble litt sjalu da du så henne gå med eksen og hun ser deg som faren til barnet. Dumt at hun ikke fortalte sannheten. Jeg skjønner godt at du føler deg lurt.

Nå gjenstår det vel bare å si at du er steril (lurer påhva hun gjør da)

Hilsen Trille

Skrevet
Come on...hun har ikke jugd mer enn deg...og du fikk akkurat det du var ute etter. Sex. Ikke forlang noe annet heller da' date=' du har ikke vært mer ærlig sjøl![/quote']

Hva i all verden er dette for et svar? Det høres for meg ut som dette kvinnemennesket har løyet mer enn trådstarter. Hun benekter å ha rørt en annen mann, men trådstarter har sett det med egne øyne. Hvem vet om hun har rørt flere? Hvilke løgner har trådstarter kommet med utfra hans innlegg?

Han har fått det han var ute etter: Sex. Hva mer forlanger han? Han forlanger å bli behandlet med respekt, hvilket er ethvert menneskes rett.

Til trådstarter:

Dessverre er det kvinnemnnesker der ute som lyver på seg graviditet, lyver på seg feil far til barnet sitt osv. Av hvilken grunn forstår jeg ikke. Men jeg er enig med de andre svarene du har fått. Fortell henne at du er steril. Dette samt at dere har brukt kondom gjør at du tviler sterkt på at du kan være far til barnet, og at du derfor ser deg nødt til å be om en DNA-test, dersom hun velger å bære barnet frem. Dersom det allikevel skulle vise seg at du er barnets far, får du ta følgene av det.

Skrevet

:o

For en lei situasjon. Du må jo bare fortelle henne at du er sterilisert og at det nok ikke er ditt barn. Jeg håper du ikke tror at alle damer er sånn!

Lykke til! :klem:

Gjest SumoBryter
Skrevet

Hørtes ut som et misslykket forsøk på å få deg til å betale barnebidrag. Tjener du godt?

Skrevet
Anbefaler deg å kreve DNA-test. For selv sterilisering kan svikte, og da kan du gå glipp av oppveksten til barnet ditt på feil grunnlag.

Selv om hun klinte med eksen, er det ikke sikkert hun lå med ham.

Uansett - dette finner du ut med en DNA-test. Lykke til!

Enig med anonym, DNA-test vil vel ganske fort avgjøre saken........

(Dette opplegget beviser enda en gang at det er ingenting som heter uforpliktende forhold.... Før eller siden blir det krøll med følelser, graviditeter, kjønnsykdommer etc etc etc.....)

Skrevet
Vel, det høres ut som du har alt ditt på det "rene", iallefall.

Hva hennes motiver er, kan man jo lure på.

Fortell henne rett ut at du er sterilisert, at du så henne svært intim med exen, og at du ikke vil ha mer med henne å gjøre.

Ganske frekt, spør du meg. (Vel, det KAN jo være at hun er usikker på hvem som er faren, men fortell henne iallefall at det umulig kan være deg).

HELT enig i det denne gjesten sier. Gi henne inn, det fortjener hun.

Gjest Anonymous
Skrevet
Men hvorfor i alleste dager har du ikke fortalt henne at du har sterilert deg?

Greit nok at det bare er en elskerinne, men jeg skjønner liksom ikke hvorfor du ikke har sagt noe.

Nå er i alle fall tiden inne til å gjøre det.

Snarest mulig.  

Hadde ikke dratt ut tiden så altfor mye nå hvis jeg var deg.

Uten at jeg vet det, så regner jeg med at trådstarter ikke har sagt noe nettopp fordi hun bare er en elskerinne, og ikke kjæreste!?!

Til Trådstarter: Håper at alt ordner seg for deg, og at du ikke tror at alle kvinner er sånn...

Skrevet

Kjip situasjon! Du må først og fremst fortelle henne at du er steralisert, så hun i hvertfall vet hvem som er faren til barnet (hvis hun ikke har ligget med andre enn to, da).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...