Gå til innhold

Gråting og orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mest frustrerende og turn off som finnes. Jeg klarer ikke å kontrollere dette når det skjer, men heldigvis ikkje hver gang vi har sex. 

Noen som har tips hvordan å unngå? Han er jo ikke ferdig når jeg er så det passer veldig dårlig. 

Anonymkode: 9f909...46e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det visst ikke et uvanlig fenomen fant jeg ut, når jeg måtte Google og finne ut hvorfor jeg ble så nedstemt. Men tror ikke det finnes en kur. Eneste er å slutte å bry seg om det...? 

Anonymkode: 60b94...b87

Skrevet

Det er noe som heter crygasm, men det er noe annet. Har opplevd at hun kom så enormt at hun gråt etterpå, men det er vel ikke den følelsen du har?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, museslikker69 skrev:

Det er noe som heter crygasm, men det er noe annet. Har opplevd at hun kom så enormt at hun gråt etterpå, men det er vel ikke den følelsen du har?

Jo, det er i forbindelse med det. Derfor det ikke skjer hver gang fordi jeg ikke kommer like sterkt hver gang, hvis jeg kommer under sexen

Anonymkode: 9f909...46e

• Liker 1
Skrevet

Aha ja, men er ikke det litt fantastisk også da? Jeg syntes ikke det var turn-off da, det er den beste belønningen jeg kan få (selv om ikke jeg kommer) når hun skjelver og hikstgråter. Men venninna mi syntes det var litt kleint, men hun ble bedre etterhvert, da vi fant ut at hun kunne squirte. Det går nok over skal du se, det er bare å trene masse i helgen, god helg forresten:blomst::humpe:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det i blant, vanskelig å unngå hvis «anfallet» først kommer. Har ikke sjans til å stoppe gråten og hikstene. Har funnet ut at både lang tid mellom samleier, spenninger/bekymringer i hverdagen samt mye teasing før samleiet kan være utløsende faktorer for meg. Det er på sett og vis ganske deilig; er jo som et nytt menneske etterpå! 😂 

Mannen min tar det hele med fatning, og holder rundt meg til det er over. Ingen turn-off for ham. 

Anonymkode: 43875...280

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å gi slipp på bekymringene rundt turn on/turn off og la følelsene strømme på. Det kan være utrolig befriende å la tårene renne og hulkene slippe fri når sexen har vært virkelig bra. 

Det er jo bare å fortelle typen hvorfor tårene kommer. Jeg tipper at han blir glad; et bevis på at han har bidratt til å gi deg en virkelig god opplevelse. :) 

Anonymkode: 03ca1...f34

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøv å gi slipp på bekymringene rundt turn on/turn off og la følelsene strømme på. Det kan være utrolig befriende å la tårene renne og hulkene slippe fri når sexen har vært virkelig bra. 

Det er jo bare å fortelle typen hvorfor tårene kommer. Jeg tipper at han blir glad; et bevis på at han har bidratt til å gi deg en virkelig god opplevelse. :) 

Anonymkode: 03ca1...f34

Ikke dumt.

Min erfaring tilsier at det gjerne er kombinert med at man er mye stresset og har mye innestengte/undertrykte følelser. Når da en sterk orgasme kommer, skyller den med seg alt av mentale murer vi har og de undertrykte følelsene kommer til overflaten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...