Gå til innhold

Er han/hun du er sammen med nå den beste partneren du har hatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva føler du dersom han/hun ikke er det?

Anonymkode: ccada...369

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, pr. I dag er det det. Første 2 årene nei, men med åpenhet, kommunikasjon og forståelse så kan mye læres. Det som gjør at han skiller seg ut fra de andre i dag er at han bryr seg om at jeg skal ha det godt og best mulig, så han "går den ekstra milen". Jeg er mer ego, så heldigvis har han kun hatt 2 partnere i ung alder så han vet nok ikke hva han går glipp av 😁 

Anonymkode: fb515...acf

Skrevet

Ja. Min kone er helt fantastisk.

En enhjørning!

AnonymBruker
Skrevet

På mange måter, ja.. Men nett nå jobber vi oss gjennom et feilskjær, og jeg er ikke sikker på om verken han forstår omfanget av skaden det har påført forholdet vårt. 

Anonymkode: a80db...b5d

• Liker 1
Gjest Impressa
Skrevet

Han jeg har sex med nå er absolutt førsteplass. På en måte skulle det bare mangle ettersom vi treffes når vi er single nettopp fordi vi matcher så bra i senga. På en annen måte er det litt kjipt fordi potensielle kjærester har veldig mye å leve opp til (vet det blir feil å si, men fant ikke bedre ord). Med forrige kjæreste følte jeg litt på det ettersom sexen egentlig aldri ble bedre. Hadde vært litt deilig å ikke vite hva man går glipp av..

AnonymBruker
Skrevet

Ikke seksuelt, men det gjør meg ikke så mye. Følelsene er så sterke at det kommer i andre rekke. Dessuten har et langt liv lært meg at seksualitet forandrer seg og behov endrer seg hele tiden. 

Anonymkode: 139b6...8a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både og. Han gir mer av seg selv, mer generell berøring og nærhet, kjærtegn osv. Men han er ikke den beste når det gjelder teknikk og det å lese meg. 

Anonymkode: be925...3bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si det. Vi er på bølgelengde når det kommer til hva vi tenner på, og hva vi liker å gjøre i senga. Pluss er det også selvsagt at hun suger bedre enn noen andre jeg har opplevd tidligere.. 

Anonymkode: 19db0...4e3

AnonymBruker
Skrevet

Hvem i huleste svarer "Nei" på det spørsmålet?

Hver eneste kjæreste jeg har hatt har vært et steg opp.

Anonymkode: 853af...75b

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer "nei" fordi det er riktig. Mannen gjennom mange år klarer ikke å tilfredsstille meg, jeg vil så mye mer enn han - "tøm og røm er vårt sexliv". Vi har mye annet til felles da! 

Elskeren min er mye mer opptatt av at jeg skal ha det godt og at jeg skal få orgasme og nytelse. Så ja takk, begge deler!

Anonymkode: f8dbd...e37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er han ikke. Tror ikke jeg gir ham så mye heller, selv om jeg faker så det holder. Har resultert i at vi ikke har hatt sex på minst ett år. Men jeg elsker ham likevel da 💕 håper vi kan få sexlivet i gang igjen så han ikke går fra meg til slutt. 

Anonymkode: 57b1e...5a8

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Selvfølgelig har mange hatt bedre sex før.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er han. 

Anonymkode: 9e7a2...696

AnonymBruker
Skrevet

Han er den eneste, så på den måten må jeg si ja. 

Men jeg syns ikke han er så bra

Anonymkode: 4036c...dff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er han ikke. 

Anonymkode: f60df...323

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har en elsker nå og han er den beste jeg har hatt, minus en annen fyr, som kan matche han. Jeg har ikke ligget med så mange, men har vært i to lange forhold. Begge disse to elskerne har vært bedre enn jeg fikk i forholdene.

Anonymkode: 5ccae...93f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Impressa skrev:

Han jeg har sex med nå er absolutt førsteplass. På en måte skulle det bare mangle ettersom vi treffes når vi er single nettopp fordi vi matcher så bra i senga. På en annen måte er det litt kjipt fordi potensielle kjærester har veldig mye å leve opp til (vet det blir feil å si, men fant ikke bedre ord). Med forrige kjæreste følte jeg litt på det ettersom sexen egentlig aldri ble bedre. Hadde vært litt deilig å ikke vite hva man går glipp av..

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har en elsker nå og han er den beste jeg har hatt, minus en annen fyr, som kan matche han. Jeg har ikke ligget med så mange, men har vært i to lange forhold. Begge disse to elskerne har vært bedre enn jeg fikk i forholdene.

Anonymkode: 5ccae...93f

Jeg har også hatt bedre sex med ffer enn i forhold. Enig med deg som skriver at det er jo derfor man treffes, fordi sexen er bra. Hører at sexen blir bedre med tiden i forhold og har til dels erfart dette, men innen den har blitt ordentlig bra har det dabbet av. Dessuten er det noe psykologisk i den naturlige matchen når alt bare er bra fra første gang og han fra første gang kjenner kroppen min og reaksjonene mine ut og inn. Heldige de som opplever det i forhold!

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Jeg nedgraderer ikke, og synes det er trist å lese at andre gjør det. 

Anonymkode: ce85a...561

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig. Jeg nedgraderer ikke, og synes det er trist å lese at andre gjør det. 

Helt enig. Folk er så opptatt av prestasjon at de ikke evner å nyte.

Anonymkode: d7e91...1ce

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Folk er så opptatt av prestasjon at de ikke evner å nyte.

Anonymkode: d7e91...1ce

Kan dere da forklare hva dere legger i ordet nedgradere? Man har jo en oppfatning av hvor bra det er selv om man nyter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...