Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pollenallergi, og strever med rennende øyne (til tider) og øyedråper i tillegg til kontaktlinser.

Jeg trenger en holdbar og god mascara, for nå skal det ingenting til før mascaraen sier takk for seg, og trekker ned under øyet. :tunge1: Er så lei av å passe på. Det må da finnes en mascara som tåler litt tårer og øyedråper??

Noen som har en mascara å anbefale??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Kanskje hakk i plata, men Shiseido Distinguish holder! Den gir masse lengde og curl, og er min favoritt i vannfast. Jeg liker også de vannfaste mascaraene til Lancome (har testet Flex WP og Amplicils vannfast), men de ser tørrere ut på vippene, og tørker fortere ut.

Skrevet

Jeg selv har pollen alergi. Kanebo 38 grader synes jeg er fin.Den blir værende på mine øyevipper selv om jeg feller et par tårer,ute i regnet og når jeg bruker øyne dråper.Den er ikke vann fast,men jeg må bruke vann som er over 38 grader. Lykke til..

Skrevet

Jeg selv har pollen alergi. Kanebo 38 grader synes jeg er fin.Den blir værende på mine øyevipper selv om jeg feller et par tårer,ute i regnet og når jeg bruker øyne dråper.Den er ikke vann fast,men jeg må bruke vann som er over 38 grader til vaske den av med. Har aldri likt å bruke maskara fjerner.Jeg bruker da min favoritt cleansing foam fra shiseido og bruker den til å fjerne sminke oxo. brukt den i snart tre år :Nikke: . Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...