Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hørres vell ganske dumt ut😅 men mitt spøsmål er.. går det ann å saksøke noen som har løyet til en prest om 50/50 av ett barn eller delt foreldreansvar? å da mener jeg ikke selve pappaen til barnet men ei slektning, ei Veninna av meg er ganske så nysjerrig på dette, jeg skal fortelle litt om det, grunnen er at ein i slektningen ringte presten uten å spør mor om å legge (farmor som fadder). Har de lov til dette uten delt foreldreansvar? eller har pappaen og lov til det uten at mor å vil? for hun sliter litt med «overbearing» besteforeldre fra far sin side. En grunn veninna mi takket nei til tilbudene dems om å passe på babyen.. vilken rett har farmor å farfar  for barnebarnet dems?

Anonymkode: 12b6a...8f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 21f88...c2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Spør for en venn"....🙄 Og hvem er denne Ann? Presten eller "venninna"?

Anonymkode: f7336...aff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: e94c6...2a5

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hørres vell ganske dumt ut😅

Jepp, det gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Noen (en venninne) har ringt presten og sagt at farmor skal legges til som fadder? Var det riktig? 

Anonymkode: fd545...deb

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

går det ann å saksøke noen som har løyet til en prest om 50/50 av ett barn eller delt foreldreansvar?

Nå er det ikke forbudt å ljuge til prester...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal saksøke en prstituert kvinne for å ha drept og kinappet barnen mine hun er riv ruskende gal og meget farlig. Sjarm så det jomer etter og meget krimminell. Hun er ikke en venninne men innbilder seg dette. Hun vet ikke hva kjærlighet. Jeg har samlet bevis og det er over og ut.

Anonymkode: 41a33...650

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønte ikkeno av hva du mente, men på generelt grunnlag kam man bare saksøke (erstatning) dersom det er lidt et økonomisk tap (blant annet). 

Jeg kan ikke skjønne at noen som har løyet til en prest skal ha gjort at noen har tapt penger, så jeg sier nei basert på det lille jeg skjønte. 

Anonymkode: 65b6b...a34

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...