AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #1 Skrevet 24. mai 2019 «Dette er ikke for å være frekk, stygg eller ignorerende, men hvorfor poster du dette under seksualitet?» Denne emoji har forsvunnet fra min iPhone. Trodde den var borte for alltid, så dukket den opp i et innlegg på KG i dag. Jeg vil ha den tilbake! Hvordan kan jeg få det til? Anonymkode: 22921...b73
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #2 Skrevet 24. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: «Dette er ikke for å være frekk, stygg eller ignorerende, men hvorfor poster du dette under seksualitet?» Denne emoji har forsvunnet fra min iPhone. Trodde den var borte for alltid, så dukket den opp i et innlegg på KG i dag. Jeg vil ha den tilbake! Hvordan kan jeg få det til? Anonymkode: 22921...b73 Det er vel ikke en telefon-emoji, men en kvinneguiden-smilefjes? Anonymkode: 564c0...865
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #3 Skrevet 24. mai 2019 Det er en KG-smiley, ikke en telefon-smiley. Du får den her ved å skrive : og en stor P. Liten p gir denne: 😛 stor p gir denne: Anonymkode: 17970...c03
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #4 Skrevet 24. mai 2019 😛 kult Før hadde jeg på telefonen, nå har jeg den siste 😛 og den siste med et blink 😛😜😝😋🤪 Synd at de fjernet den Anonymkode: 22921...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå