KalloRilla Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Noen som har erfaring med denne klubben og vet hvordan de er mht sletting av medlemmer og retur av pakker. I dette tilfelle er jeg lite interessert i å betale pakken eller returporto. Det er ikke mange kronene det er snakk om, men det er et prinsipp her. Min stedatter hadde vært inne der og registrert seg og lagt inn farens navn som foresatt. Dette ble oppdaget da vi fikk bekreftelse på registrering på mail. Hun har ikke egen mail enda og hadde derfor brukt farens mailadr. Jeg sendte dem straks en mail hvor jeg skrev at hun hadde registrert seg selv og at hun skulle slettes omgående. Dette var i påsken. Idag kom det pakke til henne. Den inneholdt sekk, medlemsblad og et velkomstbrev, men ikke noe spill. Sendte dem pånytt mail i kveld hvor jeg refererte til tidligere mail.
KalloRilla Skrevet 26. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2005 Ringe dem på torsdag/fredag dersom jeg ikke får noe svar på mailen da... I utgangspunktet burde da en mail være godt nok og at de sendte returkort ut automatisk... Eller kanskje jeg er litt for godtroende der...................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå