Nypåkg Skrevet 24. mai 2019 #1 Skrevet 24. mai 2019 Jeg har opplevd dette flere ganger. Den verste sjekket meg opp, og prøvde å ta meg med hjem. Jeg bråsnudde i døra, da jeg så sko og damejakker i gangen. Han prøvde seg på en idiotisk unnskyldning om at hun var på vei til å flytte ut. Uaktuelt. Uansett hvor kjekk du er. 3
Scoops Skrevet 24. mai 2019 #2 Skrevet 24. mai 2019 Jeg har opplevd det mange ganger,har jobbet i ett mannsdominert yrke i mange år og blitt helt skremt over oppførselen til enkelte 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #3 Skrevet 24. mai 2019 Det har jeg mistet fullstendig tellingen på. Da jeg var ca 18-19 år og singel møtte jeg stadig menn på byen, ble roting og greier. I ettertid kom det frem at de var i forhold, noen gift, samboer med barn, gravid samboer++ Som singel en kort periode rundt 30 år ble jeg mer bevisst over dette og gjorde grundig research før jeg møtte en mann, bare for å være helt sikker på at han også var singel. De skriver gjerne at de er alene eller i åpent forhold, selv om de like gjerne er gift. Anonymkode: d791e...645 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #4 Skrevet 24. mai 2019 På arbeidsplassen, ofte! Menn oppfører seg nok annerledes der enn i det daglige livet. Men ja, jeg Har fått smil av fremmede menn rundt omkring. Ringen er på, og likevel flørter de med blikket. Anonymkode: 53520...932
Gjest Impressa Skrevet 24. mai 2019 #5 Skrevet 24. mai 2019 Umulig å holde tellingen på, så dette gjelder hittil i år. På messenger: Tre. Vet ikke hvor langt noen av dem ville ha dratt det i virkeligheten, men de var mer enn tydelige nok i tekst. På ekte: En nabo som var helt vilt på meg når samboeren var bortreist en uke. Først hyggelig, etterhvert mistenkelig hyggelig, til slutt uforskammet direkte. Ser meg ikke i øynene nå lengre.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #6 Skrevet 24. mai 2019 Bare for å få litt balanse i tråden så har min single kompis (mann) hatt sex med to opptatte damer i omgangskretsen hittil i år. Jeg er ikke spesielt attraktiv så opplever ikke sånt selv, men har sett med egne øyne både på mobilen hans og IRL hva han opplever fra opptatte kvinner. Helt sykt. Sånn. Tilbake til snikskrytehistoriene deres. Anonymkode: c5807...efd 1
Gjest Impressa Skrevet 24. mai 2019 #7 Skrevet 24. mai 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare for å få litt balanse i tråden så har min single kompis (mann) hatt sex med to opptatte damer i omgangskretsen hittil i år. Jeg er ikke spesielt attraktiv så opplever ikke sånt selv, men har sett med egne øyne både på mobilen hans og IRL hva han opplever fra opptatte kvinner. Helt sykt. Sånn. Tilbake til snikskrytehistoriene deres. Anonymkode: c5807...efd Skjønner at en mann som aldri opplever noe sånt kan se på det som skryt. Men for meg er det bare forbundet med skam, både at jeg tiltrekker meg opptatte menn og at jeg er så godtroende at jeg ikke gjennomskuer dem før de blir uforskammet direkte.
Gjest O.G. Skrevet 24. mai 2019 #8 Skrevet 24. mai 2019 (endret) Skjer hele tiden. Jeg avviser dem alle. Endret 24. mai 2019 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #9 Skrevet 24. mai 2019 Det der gjør damer også, sånn for ordens skyld. Har opplevd det selv. Hun ene hadde mann og to barn. Fant det ut ETTERPÅ. Anonymkode: ba745...db1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #10 Skrevet 24. mai 2019 Det har skjedd noen ganger, ja. I jobbsammenheng. Holder meg alltid unna, men er like forvirret hver gang en godt gift mann med barn så tydelig vil noe mer. Anonymkode: 48615...56b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #11 Skrevet 24. mai 2019 Såpass ofte at jeg har valgt å holde meg singel, ikke en sjel jeg hadde klart å stole på etter alle opplevelsene dessverre. Anonymkode: 53be9...57d 1
Gjest Paramount Skrevet 24. mai 2019 #13 Skrevet 24. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg mistet fullstendig tellingen på. Da jeg var ca 18-19 år og singel møtte jeg stadig menn på byen, ble roting og greier. I ettertid kom det frem at de var i forhold, noen gift, samboer med barn, gravid samboer++ Som singel en kort periode rundt 30 år ble jeg mer bevisst over dette og gjorde grundig research før jeg møtte en mann, bare for å være helt sikker på at han også var singel. De skriver gjerne at de er alene eller i åpent forhold, selv om de like gjerne er gift. Anonymkode: d791e...645 Å finne på å lirke av seg ringen, fortelle at de er i et åpent forhold osv, bare for å få noe ekstra der og da, er bare så typisk MANN. Selvsagt kan kvinner være slu de også, men i langt mindre målestokk, dette over er bare så utrolig MANN. Hva kan vi menn gjøre for å ikke bli så usle kryp? Noen råd? Kan kvinner gjøre noe for å få mannen til å oppføre seg "normalt"?
NBA Skrevet 24. mai 2019 #14 Skrevet 24. mai 2019 Opplevd å bli sjekket opp av opptatte kvinner mange ganger. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #15 Skrevet 24. mai 2019 1 time siden, Impressa skrev: Skjønner at en mann som aldri opplever noe sånt kan se på det som skryt. Men for meg er det bare forbundet med skam, både at jeg tiltrekker meg opptatte menn og at jeg er så godtroende at jeg ikke gjennomskuer dem før de blir uforskammet direkte. Haha! Skam faktisk 😂 DU og de andre i tråden digger at dere tiltrekker dere opptatte. Føler dere ekstra spesielle og deilige fordi menn setter forholdene sine på spill for sex med dere. Konkurranseinstinktet deres gjør at dere føler dere overlegne i forhold til konene deres. Just admit! Anonymkode: c5807...efd
Caipiroska Skrevet 24. mai 2019 #16 Skrevet 24. mai 2019 Når jeg var gift har jeg ikke enset andre menn som flørtet eller prøvde seg. Men etter å vært singel i en stund nå er jeg helt SKOKKERT over hvor mange som ikke bryr seg om hva de har hjemme. Skjønner jo nå at jeg overhodet aldri kommer til å kunne stole på en ny mann 😲 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #17 Skrevet 24. mai 2019 48 minutter siden, AnonymBruker said: Haha! Skam faktisk 😂 DU og de andre i tråden digger at dere tiltrekker dere opptatte. Føler dere ekstra spesielle og deilige fordi menn setter forholdene sine på spill for sex med dere. Konkurranseinstinktet deres gjør at dere føler dere overlegne i forhold til konene deres. Just admit! Anonymkode: c5807...efd Dummeste jeg har lest! Anonymkode: 7c953...b05 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #18 Skrevet 24. mai 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Har fått smil av fremmede menn rundt omkring. Ringen er på, og likevel flørter de med blikket Det må da være lov å smile til folk 😊 Har forresten blitt sjekka opp av opptatte eller gifte menn mange ganger, og da mye mer eksplisitt enn et smil. Det er langt fra uvanlig, og det gjelder ikke bare meg. Anonymkode: dfd3e...51b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #19 Skrevet 24. mai 2019 Utallige ganger! Men så snart det kommer fram at de er opptatte, drar jeg. Eller, det stemmer kanskje ikke helt. Jeg har noen ganger pjattet med dem, blitt med dem på hotellrommet. Men jeg har aldri gjort noe med dem, min intensjon har kun vært å holde dem opptatt slik at de ikke faktisk kan få vært fysisk utro! Anonymkode: c2fa1...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #20 Skrevet 24. mai 2019 Ja, det skjer ofte, enten det er uskyldig småflørting, blikk eller at noen direkte prøver seg. Spiller ingen rolle at jeg har vært opptatt og har et barn heller. Jeg er imidlertid helt sikker på at dette gjelder begge kjønn 😊 Anonymkode: 66659...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå