AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #21 Del Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, Tøytigern skrev: Du bør ihvertfall slutte med KG... Jeg sitter nå i Japan og leser alt du har skrevet og videreformidler det til CIA. Er anonym fordi jeg ikke vil at brukere skal ta opp temaer i andre tråder jeg skriver i. 🙄 Anonymkode: fbe31...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #22 Del Skrevet 25. mai 2019 du har forstått feil Anonymkode: 3e8fd...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. mai 2019 #23 Del Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er anonym fordi jeg ikke vil at brukere skal ta opp temaer i andre tråder jeg skriver i. 🙄 Anonymkode: fbe31...f8c Du tror vel ikke at NSA ikke har lagret hvem du er og hva du bedriver på KG, allerede. De har full kontroll på IP adressen din, også, så de vet akkurat hvor du sitter og skriver. Til din info så følger de med på deg gjennom kameraet i PC'en din akkurat nå. Det beste er å klistre en gul lapp over kameraet med det samme. Hvis du bruker mobilen og ikke en PC er det ennå verre. De følger med på deg via GPS. Alt du skriver blir lagret og formidlet til PST. Bare spør Snowden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
a77 Skrevet 25. mai 2019 #24 Del Skrevet 25. mai 2019 Det jeg synes er mest bekymringsfullt er at overvåkingen er så dårlig at folk kan ligge døde i hjemmene sine i månedsvis.... Lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. mai 2019 #25 Del Skrevet 25. mai 2019 På 24.5.2019 den 0.16, AnonymBruker skrev: Materialet blir utnyttet om deg. Datatilsynet bør avsløre det som skjer i det mørke. Anonymkode: 3e8fd...90d Det er nettopp det det blir! Derfor bør du logge av KG med det samme. Jeg skjønner ikke hva du tenker med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 25. mai 2019 #26 Del Skrevet 25. mai 2019 1 minutt siden, a77 skrev: Det jeg synes er mest bekymringsfullt er at overvåkingen er så dårlig at folk kan ligge døde i hjemmene sine i månedsvis.... Lol. Det er jo fordi de ikke er på nett, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2019 #27 Del Skrevet 25. mai 2019 6 timer siden, a77 skrev: Det jeg synes er mest bekymringsfullt er at overvåkingen er så dårlig at folk kan ligge døde i hjemmene sine i månedsvis.... Lol. Den er ikke dårlig. De gir bare blaffen i deg når du ligger død. Da er du ikke interessant å overvåke lengre:-) Anonymkode: cf4c8...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. mai 2019 #28 Del Skrevet 25. mai 2019 Nei, det tenker jeg aldri over. Ingen gidder å overvåke mitt kjedelige liv uansett. Om noen vil like å vite at jeg kjøpte tropisk juice og lettmelk sist jeg var i butikken, værsågod. Om et kamera fanget opp at jeg gikk forbi t-banestasjonen på vei hjem, værsågod. Det finnes absolutt ingen dette kan være interessant for. Gud, så godt det er å ikke lide av forfølgelsesvanvidd...! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 25. mai 2019 #29 Del Skrevet 25. mai 2019 Ryddet for brukerdebatt. Ninab82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. mai 2019 #30 Del Skrevet 25. mai 2019 På 24.05.2019 den 15.31, Knirke skrev: Jeg ville tenkt mer på å lære meg forskjell på og/å, samt bruk av stor bokstav i starten av setninger. Gjør norskleksa di. Det er jo akkurat det "de" vil at man skal gjøre! De sitter bak gardinene, og kontrollerer hver eneste tast du trykker på, med de spermfuktige fingrene sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 26. mai 2019 #31 Del Skrevet 26. mai 2019 Orker ikke å tenke over det. Bare å oppføre seg «ordentlig», så går det veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #32 Del Skrevet 26. mai 2019 Jeg har sittet foran skjermene i andre enden av kameraene og sett på andre mennesker. Jeg krymper meg når jeg går forbi kameraer i dag. Anonymkode: b683a...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #33 Del Skrevet 26. mai 2019 Når kommer svaret på hvem som sitter i kamera og kontrollerer oss? Er veldig spent på dette. Anonymkode: cf4c8...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #34 Del Skrevet 26. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når kommer svaret på hvem som sitter i kamera og kontrollerer oss? Er veldig spent på dette. Anonymkode: cf4c8...e4c Det lurer jeg også på. Vurderer å demontere ett og se om jeg finner noen der inne. Anonymkode: dd718...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2019 #35 Del Skrevet 26. mai 2019 På 25.5.2019 den 2.27, AnonymBruker skrev: Sitter det skapninger inne i kameraene som kontrollerer meg?, fyttikatta nå skjønner jeg logikken bak flat jord og chemtrails!. Anonymkode: 16a4c...d0a Det er slik bildene oppstår, små vesener inne i kameraene som er kjempeflinke å tegne lager kjappe tegninger av det de ser. Anonymkode: dd718...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå