Gjest sexysadie Skrevet 29. august 2002 #1 Skrevet 29. august 2002 Hei! Hvorfor kan vi ikke bare kaste ut utlendingene og hive kongefamilien på bålet? Da slipper vi jo å irritere oss mere over dem.....
Ann Skrevet 29. august 2002 #2 Skrevet 29. august 2002 Ja,og samtidig kan vi vel hive politikerne og regjeringen,så slipper vi irritere oss over dem også.....
LilleMy Skrevet 29. august 2002 #3 Skrevet 29. august 2002 Ja, om ikke annet så får vi alle fall ett stort , fint bål!!!
Mathias Skrevet 29. august 2002 #5 Skrevet 29. august 2002 Problemet er bare det, at bålet hadde blitt innmari stort etter hvert...Og etter en stund hadde en sett seg rundt...sett at det ikke var noen flere igjen..og da var det jo bare å hoppe på bålet selv...ingen vits å leve mutters alene... :D
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #6 Skrevet 29. august 2002 Bålbrenning. Når vi først har tent bålet, så synes jeg vi like gjerne skal nytte anledningen til å kvitte oss med noen av de mest aktive her på siden. Vi kan starte med de superaktive brukerne av siden her. Tror mange vil synes det blir godt å bli kvitt dem og å få plass til nye og friske krefter!!!! Kira
Gjest eminel Skrevet 30. august 2002 #8 Skrevet 30. august 2002 Ja, brenn politikerne på bålet og ta gjerne kongefamilien også, men utlendingene skal få bli i Norge (i hvert fall gutten min) :D !!
Gjest Janna Skrevet 31. august 2002 #9 Skrevet 31. august 2002 Jeg visste det, noen er ute etter meg :o *den stemmen... STEMMEN...*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå