Gå til innhold

Tømme ballene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ung mann som har et stort behov for å tømme ballene mine

Jeg tømmer meg 4 til 5 ganger daglig

Jeg kjenner et intenst behov for å onanere og gjør det overalt uten at jeg sjenerer andre med det.

Her om dagen onanerte jeg på flyet fra stavanger til oslo (norwegian) jeg gjør alltid rent etter meg.

Jeg  onanerer på jobb, på besøk, på offentlige toalett, ute i naturen, jeg gjør det overalt hvor jeg ikke blir til plage for andre mennesker, det handler bare om et sterkt behov for orgasme.

Jeg føler meg ofte litt skitten etter ballene er drenert og tenker jeg ikke skal gjøre dette, men etter 30 min så kommer kåtheten og trangen til å onanere tilbake.

Ballene mine blir harde og ømme og ber om å tømmes, det er en intens befrielse i sacco sekken når sæden spruter ut.

Hva tenker dere om mennesker som onanerer overalt, følte jeg toppet alt da jeg gjorde det på flyet

Anonymkode: 8d0d4...160

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du behov for å fortelle om onaneringen din? 

Anonymkode: 1d10d...b2d

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Grisunge nøff nøff

Anonymkode: 2e2a1...d8c

• Liker 2
Skrevet

Jeg freaker ut 🙄 hvorfor forteller du det 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg bare enda mer skeptisk til offentlige toaletter. Og ikke minst flytoaletter. Egentlig toaletter for øvrig.

Anonymkode: ba23d...0b2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

🤣

Anonymkode: 488a3...1be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det litt på samme måte som deg TS. Jeg pleier å leke dr dreke, men det er ofte ikke nok. Jeg pleier å runke på kaffekjøkkenet på jobb, men jeg har et sterkt behov for å ikke tørke etter meg, fordi jeg føler det gir meg en frihtet å vite at kanskje en kvinne ser dette og tar det i seg så jeg kan bli far endag :) Men er ikke derfor. Når jeg er hjemme med katta, så stryker jeg bare på den så blir det borte, på xxl butikken, pleier jeg å tørke det inne på prøve klær rommet, tenner meg så at kanskje en dame får det på sin kropp når hun skifter :). Jeg får også ømhet, men trenger ikke 30 min, går fint med 1 time, så er det på nytt. I fotballgarderoben, på benkene, i dusjene, toalett, på treningssenteret osv. Kjenner jeg ble opphisset bare av å lese tråden din ts

Anonymkode: 15213...f57

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Har du høyrt om "Blottere " unge mann ?. 

Kan bli straffet m/ kraftige bøter, ( tilsvarende som urinering)  og bortvist fra offentlig steder.   

Vil oppmode deg å søke hjelp i tide ! ! !     

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Anonym Bruker skrev:

Har du høyrt om "Blottere " unge mann ?. 

Kan bli straffet m/ kraftige bøter, ( tilsvarende som urinering)  og bortvist fra offentlig steder.   

Vil oppmode deg å søke hjelp i tide ! ! !     

Er du sjalu?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som tvangshandlinger. 

Anonymkode: 5905d...701

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det litt på samme måte som deg TS. Jeg pleier å leke dr dreke, men det er ofte ikke nok. Jeg pleier å runke på kaffekjøkkenet på jobb, men jeg har et sterkt behov for å ikke tørke etter meg, fordi jeg føler det gir meg en frihtet å vite at kanskje en kvinne ser dette og tar det i seg så jeg kan bli far endag :) Men er ikke derfor. Når jeg er hjemme med katta, så stryker jeg bare på den så blir det borte, på xxl butikken, pleier jeg å tørke det inne på prøve klær rommet, tenner meg så at kanskje en dame får det på sin kropp når hun skifter :). Jeg får også ømhet, men trenger ikke 30 min, går fint med 1 time, så er det på nytt. I fotballgarderoben, på benkene, i dusjene, toalett, på treningssenteret osv. Kjenner jeg ble opphisset bare av å lese tråden din ts

Fantastisk 😂😂😂 e det mulig! 

Anonymkode: e1bc7...e3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så du har et avhengighetsproblem, gratulerer

Anonymkode: 43a46...a9c

• Liker 3
Skrevet

Ballen dine produserer bare sperm. Det er ikke der det lagres og må tømmes. 

Det lagres i sædblæren inni kroppen din. Det er den du tømmer. 

Jo mer du tømmer den. Jo større produksjon setter kroppen din i sving over tid. 

Så da kan det bli ubehagelig når blæren blir full og bør tømmes regelmessig. 

Hvis dette ikke er noe problem for deg. Så bare kjør på. Har det likt selv. Siden jeg og samboeren min er glad i å ha sex og praktiserer det ofte. 

Men hvis du synes det er et problem. Så kan du trappe ned over tid. Kan bli litt smertefullt i fasen. Men jo sjeldnere du tømmer deg. Jo lavere produksjon av sperm i fra ballene får du over tid. 

• Liker 1
Skrevet

Ung kåt kalv på ville veier, sa oksen, som glemte at han har vært kalv😂

Har prøvd det samme, ble fersket av tanten min på blåbærtur en gang. Hun sa ingenting, hun smiler hver gang jeg ser henne...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, museslikker69 skrev:

Ung kåt kalv på ville veier, sa oksen, som glemte at han har vært kalv😂

Har prøvd det samme, ble fersket av tanten min på blåbærtur en gang. Hun sa ingenting, hun smiler hver gang jeg ser henne...

Smakte hun på deg, eller tok det på seg? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smakte hun på deg, eller tok det på seg?  

Haha, jeg fersket henne 10 minutter etterpå, jeg sto bare 5 meter unna henne å rårunket, hun skvatt da spruten min traff støvlene hennes... trudde du ja😂

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, museslikker69 skrev:

Haha, jeg fersket henne 10 minutter etterpå, jeg sto bare 5 meter unna henne å rårunket, hun skvatt da spruten min traff støvlene hennes... trudde du ja😂

Hva har det med å tømme ballene? regner med du ikke spruter foran din tante til daglig? Hvor ellers og hvor ofte liker du å sprute? :)

• Liker 1
Skrevet

For det første tømmer man ikke ballene, for det andre er vi ikke på blåbærtur daglig, for det tredje svarer jeg ikke til noen som ikke har kjønn🤫

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Frisk,  er du ihvertfall  ikke. God bedring!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Loff77 skrev:

Frisk,  er du ihvertfall  ikke. God bedring!

Frisk som en fisk

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...