Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men i alle dager. Hvor stort hus har du? For de aller fleste tar det ikke mer enn 1 time gjennomgå absolutt alt. 

Stå på, lykke til. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når hadde du bruk for passet sist?

Anonymkode: aa955...1d7

Kjempe lenge siden! Men jeg har flyttet og jeg er nesten 100% sikker på at passet kom med på flyttelasset. Jeg har ikke pakket ut alt, fordi vi bare mellomlander litt før vi skal flytte til utlandet. Så jeg har gått gjennom alt av kasser, esker, bladd gjennom ca 100 bøker i tilfelle det har kommet i mellom etc

At jeg ikke har tenkt på å lokalisere det før nå.... 🤦‍♀️😳

Anonymkode: dd6d7...618

AnonymBruker
Skrevet

Viste du passet i passkontroll på den forrige  reisen du var på?I så fall kan du ha lat det på en uvant plass.

Anonymkode: f4af1...550

Skrevet

Innerlummen på jakken du bruker når du drikker? Bruker å ha mitt der i tilfellet jeg spontant vil til kambodsja eller noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempe lenge siden! Men jeg har flyttet og jeg er nesten 100% sikker på at passet kom med på flyttelasset. Jeg har ikke pakket ut alt, fordi vi bare mellomlander litt før vi skal flytte til utlandet. Så jeg har gått gjennom alt av kasser, esker, bladd gjennom ca 100 bøker i tilfelle det har kommet i mellom etc

reiste du sammen med flere voksne den gangen? Som kjæreste/foreldre /andre og kan en av de ha tatt vare på passet ditt. I så fall spør de

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev:

Innerlummen på jakken du bruker når du drikker? Bruker å ha mitt der i tilfellet jeg spontant vil til kambodsja eller noe.

😂😂😂😂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor  går det ikke med nødpass?

• Liker 3
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

I lomma på en jakke eller kåpe. 

AnonymBruker
Skrevet

Åh, kjenner følelsen. Har ikke lett etter pass, men andre viktige dokumenter. 

Har du noen dokumenter eller viktige papirer som ikke er pakket ut? Jeg tipper passer ligger der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

reiste du sammen med flere voksne den gangen? Som kjæreste/foreldre /andre og kan en av de ha tatt vare på passet ditt. I så fall spør de

Jeg har forhørt med med foreldre og ekssamboer, ingen av de har sett det.. 🤷‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

I lomma på en jakke eller kåpe. 

Jeg har sjekket alle jakker jeg eier, men niks nada 🙄😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor  går det ikke med nødpass?

Kan ikke registrere meg på ny adresse of søke personnummer på nødspass 😕

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har forhørt med med foreldre og ekssamboer, ingen av de har sett det.. 🤷‍♀️

Kan et av barna dine ha flyttet passet fra den skuffen der de andre passene ligger? Har du spurt de?

AnonymBruker
Skrevet

Åh, kjenner følelsen. Har ikke lett etter pass, men andre viktige dokumenter. 

Har du noen dokumenter eller viktige papirer som ikke er pakket ut? Jeg tipper passer ligger der.

Ja.. Der barnas pass lå 😂🙄

Er en smule frustrert over meg selv akkurat nå. Har litt over 2 uker til vi flytter, har i nøden fått en time på passkontoret i nabobyen 7 dager før vi drar. Kanskje det går akkurat 🤞🤞

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke vært i Sverige i mellomtiden etter den reisen du fortalte om at  var lenge siden? Det er jo krav  om å ha med pass til Sverige også nå (de siste ca 2 årene).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan et av barna dine ha flyttet passet fra den skuffen der de andre passene ligger? Har du spurt de?

Jeg mistenker en av dem ja, men de har lett som helter de også (kanskje av dårlig samvittighet, hmmm 🤔😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke brukt passet i Norge etter forrige ferietur? Feks i banken eller ved fornying av førerkort el.l.?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker en av dem ja, men de har lett som helter de også (kanskje av dårlig samvittighet, hmmm 🤔😂

Frist de med en premie til den som finner passet ditt :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. Der barnas pass lå 😂🙄

Er en smule frustrert over meg selv akkurat nå. Har litt over 2 uker til vi flytter, har i nøden fått en time på passkontoret i nabobyen 7 dager før vi drar. Kanskje det går akkurat 🤞🤞

Hm, noen sjans for at du har funnet passet ditt et annet sted enn barnas da dere flyttet, og at du derfor la den i en annen eske. En eske med bøker, regninger eller lignende? 

• Liker 1
Skrevet

Og du er sikker på at ikke eksen din har passet? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...