Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et pass er forøvrig såpass lite og smalt, så i de flytteeskene du snakket om, kan de vel fint ligge inneklemt på siden eller inni noe? Vær så systematisk som mulig i letingen, så du ikke går over det samme to ganger, sørg for at du har kontroll på ALT som er i den skuffen/esken, ta ut alt og vær nøye. Sjekk blandt tomatsuppe posene i matskapet.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:sjokkert: stakkars eks! Hvordan gikk det med han?

Anonymkode: f4af1...550

😂😂😂
Jeg kjørte han på dynga. Godt å være kvitt'n!

Anonymkode: 4ed37...f9f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Anwa skrev:

Hallo i luken. Du mangler noe, og klandrer deg selv for at du ikke har begynt å lete etter det tidligere. Likevel bruker du tid på å spørre hvor en fysisk ting er, i ditt eget hjem, på ett nettforum, fremfor å lete etter den tingen?

Jeg skjønner du er frustrert, kjedelig å lete osv men makan da :l Skjerpings!

Hehe, jeg hadde allerede lett i mange timer før jeg tok et pust i bakken og skrev her. Mest for moro skyld, men også nyttig med tips hvor man kan lete 🙂

Anonymkode: dd6d7...618

• Liker 2
Skrevet

ryddet for brukerdebatt, tilsvar og avsporinger. 

Ninab82, mod

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan det ha sklidd ned ved de innbrettede pappsidene på en pappeske? Der du skulle ha viktige papirer? De sidene på flytteesker er jo ganske høye, om det sklir ned mellom der så er det ikke så lett å oppdage.

Anonymkode: 5777c...101

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du funnet passet ts? :lete:

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du funnet passet ts? :lete:

Sukk, nei.. Nå skal det sies at jeg ikke har lett noe særlig enda i dag. Nettopp kommet hjem og spist middag, så gir meg en halvtime på sofaen før det er på'an igjen 🤞

AnonymBruker
Skrevet

Sukk, nei.. Nå skal det sies at jeg ikke har lett noe særlig enda i dag. Nettopp kommet hjem og spist middag, så gir meg en halvtime på sofaen før det er på'an igjen 🤞

Det er leit at du ikke har funnet det. Synd at du må bruke så mye tid på leting. Er du sikker på at det ikke holder med nødpass? Du kan jo ringe og forhøre deg litt om det?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er leit at du ikke har funnet det. Synd at du må bruke så mye tid på leting. Er du sikker på at det ikke holder med nødpass? Du kan jo ringe og forhøre deg litt om det?

Jeg har heldigvis en plan B. Var ledig time på passkontoret i nabobyen én uke før vi drar, så satser på at det går i orden.. Men aller mest håper jeg at jeg finner passet mitt her hjemme, og slipper å styre hen dit og så stresse for at passet skal være klart i tide 😅

• Liker 1
Skrevet

Pokker nå finner ikke jeg mitt pass heller :) Men har en måned å lete da. Det er flett nytt så vet det er i huset en plass. 

Får sette av søndagen til leteaksjonen :) Nødpass fungerer ikke inn i mange land, så det er er ikke bare å skaffe seg et nødpass heller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heldigvis en plan B. Var ledig time på passkontoret i nabobyen én uke før vi drar, så satser på at det går i orden.. Men aller mest håper jeg at jeg finner passet mitt her hjemme, og slipper å styre hen dit og så stresse for at passet skal være klart i tide 😅

Det er fint at du har den B-planen :) Lykke til! :hjerte: 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fint at du har den B-planen :) Lykke til! :hjerte: 

Tusen takk 🙏❤️

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spam. 

Ninab82, mod

• 11 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 23.5.2019 den 22.04, Ulven skrev:

Og du er sikker på at ikke eksen din har passet? 

Eksen min hadde passet! 

Jeg fikk ordnet pass i siste sekund før vi flyttet. Noen uker senere ringte han og sa han hadde passet mitt likevel 🤦‍♀️🙄😅

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...