Dina Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Jepp, enkelt og greit spørsmål...! Reiser i morgen. Stilen min er klassisk og tidløs, men kan også være litt rocka og utradisjonell. Hva med sminke? Setter pris på tips! PS! Har vært der før, så jeg er litt "kjent", men det er noen få år siden da....
Snuppelure Skrevet 26. april 2005 #2 Skrevet 26. april 2005 ZARA. Ikke at det var så veldig nytt, men tror de har den rimeligste Zara butikken jeg har funnet.
lillesky Skrevet 26. april 2005 #3 Skrevet 26. april 2005 Zara! Så klart, men det vet du jo... Jeg har aldri vært i Barcelona, men er mye i Spania. Synes de har det meste på kjøpesentre. Utrolige mange fine sko i Spania nå! Ok, du får iallefall ha en riktig riktig god tur, Dina, kos deg MASSE! :klem2:
Lia Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 Jeg liker å gå på El Corte Ingles når jeg er i Spania. Det er en svær kjøpesenterkjede som finnes over alt. De har alt mulig fra mat til klær, make-up og sko.
Gjest siri piri Skrevet 27. april 2005 #5 Skrevet 27. april 2005 Mango har ganske lave priser (kjeden er spansk) i forhold til i Norge sist jeg sjekket. Ligger overalt
snuppelupp Skrevet 27. april 2005 #6 Skrevet 27. april 2005 Da jeg var i Barcelona for 3 år siden fant vi et stoooort kjøpesenter litt utenfor sentrum (kunne nåes med metro) som het La Maquinista (eller no' sånt) som var helt utrolig kult! Der fantes alle de "viktige" butikkene der (Mango, Zara osv) i tillegg til mange andre kule butikker.
Caramba Skrevet 27. april 2005 #7 Skrevet 27. april 2005 Jeg shoppet vanvittig mye i gamlebyen, rakk ikke å dra på noen senter. Fant masse kuult der :-)
hanni Skrevet 27. april 2005 #8 Skrevet 27. april 2005 For seint å svare egentlig - men Rocka: Stradivarius! Bruker fortsatt ei jakke jeg kjøpte der for 7 år siden...
lillesky Skrevet 27. april 2005 #9 Skrevet 27. april 2005 For seint å svare egentlig - men Rocka: Stradivarius! Bruker fortsatt ei jakke jeg kjøpte der for 7 år siden... Ja! Stradivarius er bra! Handler alltid der jeg og.
Gjest Coral Skrevet 28. april 2005 #10 Skrevet 28. april 2005 Skal til Barcelona i sommer, så noterer meg tipsene deres jeg også.
Catzy Skrevet 28. april 2005 #11 Skrevet 28. april 2005 Camper-butikken i El Triangle (?). Og Sephora på samme sted, for sminke. Ligger like ved Place de la Catalunia (?). Catzy
Gjest Tigresa Skrevet 28. april 2005 #12 Skrevet 28. april 2005 La via Diagonal!!! Laaaang gate med designerbutikker. Viss ikkje har du jo alle kjøpesentra som det refereres til! og las ramblas som er gågata. rundt der ligger det ein del butikker også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå