Thomasine Skrevet 26. april 2005 #1 Skrevet 26. april 2005 Jeg vil ha en turkis skjorte til gubben!! Skal selv ha noe turkis på i et bryllup og vil at han skal "matche" litt - høres det "teit" ut?! :oops: Så, om noen aner hvor jeg kan få tak i det - spytt ut!! Har søkt på nettet, men finner nada...
Lia Skrevet 27. april 2005 #2 Skrevet 27. april 2005 Hvis du ikke finner turkis skjorte, og han skal ha på seg dress, så kan du kanskje kjøpe et turkis slips i stedet. Tie Rack har jo et rikt utvalg på farger.
Thomasine Skrevet 27. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2005 Hvis du ikke finner turkis skjorte, og han skal ha på seg dress, så kan du kanskje kjøpe et turkis slips i stedet. Tie Rack har jo et rikt utvalg på farger. Et godt tips!! Finnes det nettside?!
Gjest Cerise Skrevet 27. april 2005 #4 Skrevet 27. april 2005 http://www.tie-rack.co.uk/ Men lite bilder og sånn på nettsiden desverre. Men er enig med Lia i at det ville være veldig fint å finne et matchende slips, det kan kanskje bli "too much" med matchende skjorte.
Thomasine Skrevet 28. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2005 Takk for link, men jeg fant den allerede i går pog der var det bare blånyanser... Ja, jeg er enig i at det kanskje kan bli litt i overkant med skjorta. Skal lete iherdig etter slips!! Si ifra hvis dere ser/finner et...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå