Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

off..sliter enda med fylleangsten fra lørdag (idag er tirsdag) husker veldig lite, men husker godt at jeg var veldig kosete. Jeg la an på flere, og kysset en kompis.. bare uskyldig(hvis jeg husker rett). Jeg ble med en gutt hjem, men klina bare.. ikke noe mer. (det hadde jeg nok husket) Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg, men det må jo sies at jeg var meget beruset. Egentlig synes jeg det hele var litt morsomt... men så kommer angsten snikende. HAter tanken på at noen skal synes jeg er billig eller noe. Fordi jeg er ikke d. HAr kun hatt sex med en gutt hele livet (er 23)

Noen som kan fortelle meg at alt ordner seg og at det kun er morsomt. Noen som kan fortelle meg noen av deres røverhistorier?Føler meg så alene.

Til Toppen

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg har også alltid en vond følelse etter å ha vært på fylla. Redd for hva jeg har sagt eller gjort. Jeg pleier å huske alt som har skjedd, og det er nesten værre, da vet jeg jo hva jeg har gjort.

Men jeg har også vært på fest sammen med mange andre som har dummet seg ut på forskjellige måter- men jeg har jo ikke tenkt stygge tanker om disse i ettertid jeg heller.

Så da kan jeg trøste deg med en ting; Man snakker om festen og hva folk har sagt og gjort en dag eller to i ettertid- så blir det glemt. Det er nok bare du selv som går og tenker på det- ikke andre. :)

Gjest gjesta
Skrevet

de husker sikkert like lite som deg.

ALLE har driti seg ut i fylla. det glemmes fort, for snart er den en annen sin tur.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

herregud, du har da ikke skjemt deg ut!!

litt kyssing, hva betyr det???

Dette er bare barnemat for meg.... driter meg mye mer ut jeg i fylla til tider, men går med hevet hode dagen etterpå for det!

Hev deg over angsten og drit i hva andre skulle mene!

Gjest DrinkADouble
Skrevet

Folk blander sammen fylleangst og fylleanger. Det er to veldig forskjellige fenomener.

Det hun her opplever, er fylleanger, en veldig mild form for dagen(e)-derpå følelse. Fylleangst derimot, er en tilstand som nesten ødelegger et menneske. Den river og sliter i kroppen/sinnet, og man føler at man er i ferd med å bli gal, og selvmordstanker er veldig nære. Man ønsker kort og kodt av avslutte det helvete man opplever.

Så vær snill og ikke bland disse begrepene sammen.

Skrevet

ikke vær lei deg du.. jeg var en mester i fylleangst så jeg vet hvordan det føles.. Om noen dager er alt fra helgen glemt. Og du gjorde jo aldeles ikke noe super sprøtt da :wink:

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at det er sikkert ikke så mange som tenkte over hva du gjorde..

Alle gjør jo ting i fylla som man vanligvis ikke ville gjort, men til neste helg er alt glemt og da er det nye ting som skjer og andre folk som driter seg ut :wink:

Jeg har ikke tall på alle gangene jeg har sagt og gjort ting i fylla som jeg ikke akkurat ville gjort edru, men gidder ikke å henge meg opp i det. Dessuten tenker jeg som så at det jeg ikke husker har ikke skjedd :wink:

Så lenge du ikke har gjort noe galt mot noen andre (og da finner man det som regel ut) så kan du helt sikkert leve videre med god samvittighet :)

Gjest Anonymous
Skrevet
ikke vær lei deg du.. jeg var en mester i fylleangst så jeg vet hvordan det føles.. Om noen dager er alt fra helgen glemt. Og du gjorde jo aldeles ikke noe super sprøtt da :wink:

Vær så snill, slutt å prat om fylleangst når det dreier seg om fylleanger/bondeanger. Dere er en fornærmelse mot de som virkelig har opplevd fylleangst.

Skrevet

Forhåpentligvis husker ikke de andre involverte så mye heller, og var like fulle som deg.. Fylleangst ER bare noe vi må gjennom en del ganger her i livet..

Hilsen "erfaren" :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Når noen først har begynt å kverulere om vanlige uttrykks betydning MÅ jeg bare komme med "noe jeg har hørt" - nemlig at fyllangst, altså etter min erfaring den følelsen som gjør at man blir skvetten, rastløs får lyst til å krype langs veggene i stedet for å møte folk, paranoia o.l, i stor grad skyldes at cellene i kroppen har alkoholabstinenser - de synes det er kjipt å bli forgiftet av nedbrytningsproduktene etter alkoholen, og de har lyst til å bli rusa igjen. Omtrent noe sånt har jeg hørt.

Fylleanger må i tilfelle ha å gjøre med det man faktisk HAR gjort og angrer på, mens angsten skyldes fysiske forhold i kroppen?

Uansett står nok ikke alltid fylleangsten/angeren i forhold til hva man eventuelt gjorde av tabber dagen før. Kanskje man blir ekstra urolig for at man har gjort noe teit fordi man ikke husker heeelt hva som har skjedd, at ting dukker opp etter hvert og man blir nervøs for hva det neste man husker er?

Synes ikke det høres ut som du har gjort så fryktelige ting, jeg, men man synes jo stort sett det er litt pinlig å ha gjort sånne ting man ikke ville gjort edru.

Så en ganske sann røverhistorie for å støtte deg:

For noen år siden studerte jeg på et lite sted, og etter langvarig tørke på kjærlighetsfronten ble jeg kraftig betatt av en ny student. Den FØRSTE delen av historien dreier seg om at jeg ble rimelig full, på en eller annen måte klarte å få fyren i et tomt rom (det hadde noe med en hårføner å gjøre), kline med han og overtale han til å gå til sengs med meg. Festen var i hans hus, og vi gik på rommet hans, mens folk fortsatt var på vorspiel. Så man kan vel si at det var en del som fikk det med seg. Forsøket på å snike meg ubemerket ut dagen etter falt også i fisk.

DEL 2 går ut på at han ikke hadde lyst på noe forhold, noe jeg egentlig var helt inneforstått med. Men som nevnt, dette var et lite sted og vi fortsatte å feste sammen, og så ble man full igjen. Og la merke til at man fikk lite oppmerksomhet, mens andre blonde jenter fikk mer. Så da så jeg ingen annen utvei enn å klype han kraftig i rompa, skjelle han ut og forlate festen, sendende tekstmeldinger av uhyggelig sort.

Torte knapt å gå utendørs på flere dager, jeg. Men vi fikk skværa opp, det ble aldri oss, men noen måneder senere traff jeg og ble sammen med en kamerat av han:)

Gjest Sesselja
Skrevet

[quote="anonym"

Fylleanger må i tilfelle ha å gjøre med det man faktisk HAR gjort og angrer på, mens angsten skyldes fysiske forhold i kroppen?

Gjest Anonymous
Skrevet

heheh...tusen takk for mange gode tilbakemeldinger. Det begynner å lysne litt nå. Men vil helst ikke møte noen av de jeg la an på, på et par tre dager enda.heh.

Fortsett å komme med gode røverhistorier.. jeg er sikker på at jeg kommer til å supplerer etter helgen :wink::hoho:

Synes egentlig at det er bedre å angre på noe en har gjort enn å angre på noe en aldri fikk gjort??

Gjest Sesselja
Skrevet

Synes egentlig at det er bedre å angre på noe en har gjort enn å angre på noe en aldri fikk gjort??

Jeg er ikke enig. Dette er en av disse forslitte frasene som folk ikke stopper opp og tenker over lenger.

Jeg synes det er mye verre å angre på noe jeg har gjort. Da kommer ikke bare angeren, men gjerne også skammen, og er du skikkelig uheldig får du iblandet en god dose dårlig samvittighet også. Men om jeg angrer på noe jeg ikke har gjort, så er det gjerne bare et slags vemod som henger ved. Og ofte kan man fremdeles gjøre det man angrer på at man ikke har gjort. Det er vanskeligere å omgjøre noe som har skjedd.

Skrevet

Forhåpentligvis vil du le av alt tilslutt. Trøsten får være at du ikke er alene om å føle det slik etter en litt "fuktig" helg.

Jeg har gjennom tidene gjort endel blundere... men her skal du få en ganske fersk en.... og jeg er 38 år... så det trenger nødvendigvis ikke å gi seg selv om en blir voksen!!..

For et halvt års tid siden flyttet det inn en ganske så kjekk mann i nabolaget mitt. Huset er vel 150 meter fra hvor jeg bor. Han drev og gikk tur med hunden sin hver eneste dag, og jeg som står og røyker ute på trappa la nå merke til denne mannen da. Så det ble noen nikk og små hilsninger etterhvert. Men ikke noe mere enn det..

Han gikk bl a morgentur hver dag akkurat i det jeg normalt kjørte på morgenen, så vi hilste og sa hei endel ganger da..

Såå.. var jeg hos en venninne som også bor i nabolaget... vi var tre jenter. Det ble meeeeeget fuktig. Begynte veldig bra med pynteklær og vin og mat, men utvikla seg altså til å innebære en hel liter vodka som shots.... så da kan dere tenke dere formen.. Iallfall så kjente jeg at jeg absolutt hadde fått nok å drikke.. og bestemte meg for å bare komme meg hjem..Så jeg bare vandrer avgårde, dritings.. og klokka er bare 24. Og idet jeg da går forbi huset til denne naboen ser jeg at hunden står ute.. og tenker i mitt forfyllede hodet.. at åååå .. han går jeg på besøk til! Så jeg ringer på jeg!.. og han kommer og åpner.. og da ser jeg.. at det står etpar damestøveletter i gangen. Og utbryter .. (skjønner ikke at det er mulig).. åh... er det damesko her... da går jeg hjem igjen...og snøvler noe om at jeg trodde han var singel.. vet ikke hva jeg tenkte jeg.. men snur da og begynner å sjangle avårde.. han sa noe slikt som .. det gjør ingenting at du ringte på...

Herregud!!.. er det mulig. Han tror sikkert at jeg hadde sittet hjemme alene og drukket meg til mot!!.. hvem går vel hjem fra fest såå dritings kl 24. Stakkars hun som da satt inne.. hva måtte hun tro... liksom: hvem ringte på... jeg vet ikke.. en nabo...jodah.. akkurat som om hun vil tro på at det var tilfeldig...

Jeg hadde TOTALT angst dagen etterpå!!... og det verste er.. han har skiftet rute... han går ikke forbi hos meg lengere... har ikke sett han på aldri så lenge... Det er jo bare dritflaut!!.. jeg hadde jo tenkt å be om unskylding da.. men ikke om jeg ringer på der en gang til!!!

hehehehe.. må le til meg selv... at det er mulig!!

Som du ser.... du er ikke den første.. og blir neppe den siste....

Skrevet
Forhåpentligvis vil du le av alt tilslutt. Trøsten får være at du ikke er alene om å føle det slik etter en litt "fuktig" helg.

Jeg har gjennom tidene gjort endel blundere... men her skal du få en ganske fersk en.... og jeg er 38 år... så det trenger nødvendigvis ikke å gi seg selv om en blir voksen!!..

For et halvt års tid siden flyttet det inn en ganske så kjekk mann i nabolaget mitt. Huset er vel 150 meter fra hvor jeg bor. Han drev og gikk tur med hunden sin hver eneste dag, og jeg som står og røyker ute på trappa la nå merke til denne mannen da. Så det ble noen nikk og små hilsninger etterhvert. Men ikke noe mere enn det..

Han gikk bl a morgentur hver dag akkurat i det jeg normalt kjørte på morgenen, så vi hilste og sa hei endel ganger da..

Såå.. var jeg hos en venninne som også bor i nabolaget... vi var tre jenter. Det ble meeeeeget fuktig. Begynte veldig bra med pynteklær og vin og mat, men utvikla seg altså til å innebære en hel liter vodka som shots.... så da kan dere tenke dere formen.. Iallfall så kjente jeg at jeg absolutt hadde fått nok å drikke.. og bestemte meg for å bare komme meg hjem..Så jeg bare vandrer avgårde, dritings.. og klokka er bare 24. Og idet jeg da går forbi huset til denne naboen ser jeg at hunden står ute.. og tenker i mitt forfyllede hodet.. at åååå .. han går jeg på besøk til! Så jeg ringer på jeg!.. og han kommer og åpner.. og da ser jeg.. at det står etpar damestøveletter i gangen. Og utbryter .. (skjønner ikke at det er mulig).. åh... er det damesko her... da går jeg hjem igjen...og snøvler noe om at jeg trodde han var singel.. vet ikke hva jeg tenkte jeg.. men snur da og begynner å sjangle avårde.. han sa noe slikt som .. det gjør ingenting at du ringte på...

Herregud!!.. er det mulig. Han tror sikkert at jeg hadde sittet hjemme alene og drukket meg til mot!!.. hvem går vel hjem fra fest såå dritings kl 24. Stakkars hun som da satt inne.. hva måtte hun tro... liksom: hvem ringte på... jeg vet ikke.. en nabo...jodah.. akkurat som om hun vil tro på at det var tilfeldig...

Jeg hadde TOTALT angst dagen etterpå!!... og det verste er.. han har skiftet rute... han går ikke forbi hos meg lengere... har ikke sett han på aldri så lenge... Det er jo bare dritflaut!!.. jeg hadde jo tenkt å be om unskylding da.. men ikke om jeg ringer på der en gang til!!!

hehehehe.. må le til meg selv... at det er mulig!!

Som du ser.... du er ikke den første.. og blir neppe den siste....

:hoho:

Unnskyld at jeg ler, men den var ganske god! Men skjønner at det er litt pyton også.

Skrevet
[

:hoho:

Unnskyld at jeg ler, men den var ganske god! Men skjønner at det er litt pyton også.

Har ledd masse selv også..så den er helt grei du :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

hhihih..mye stilige historier. Og det er ting jeg selv glatt kunne funnet på i fylla. Jeg blir spsielt kosen når jeg drikker, og drikker jeg sprit blir jeg i tilegg meget høy i hatten. hehe... det fungerer veldig dårlig. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...