Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde dere at symptomene på graviditet ble sterkere eller svakere i ukene før det ble oppdaget at du hadde en MA på ultralyd? 

Jeg er så redd for å ha en MA igjen, (hadde det sist graviditet men da hadde jeg ingen symptomer hele 10 uker) men har opplevd symptomer som svak kvalme som varer hele dagen typ «hangover» hele siste uken, og vonde brystvorter. Kan jeg slappe av siden jeg har disse symptomene eller er det like stor sjanse for at jeg har en MA likevel? 

Anonymkode: 4113c...59b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blødde neseblod

men jeg hadde ingen symptomer før eller etter🙈

Anonymkode: 61303...673

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde noe graviditetssymptomer, men de var generelt svake. Vil egentlig si at forskjellen på det og en normal graviditet for min del var at jeg følte meg sinnsykt bra når jeg endte med MA. Følte meg i superform og var ikke kvalm f.eks. 

Anonymkode: c0a43...a69

AnonymBruker
Skrevet

For meg var det ingen forskjell på graviditetene.

Bortsett fra at da jeg tok graviditetstest så "visste" jeg at noe ikke var riktig og den følelsen ga seg aldri. Derfor jeg tok tidlig ultralyd.. Hadde ikke den følelsen med noen av de andre. 

Anonymkode: fac2e...f70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to MA. I tillegg til et fullført svangerskap. Begge MA ene ble oppdaget i uke 10. Den ene gangen var jeg i like grei form som den gangen det gikk bra hele veien. Den andre hadde jeg enda sterkere gravid-symptomer, som f.eks kvalme og enorme pupper. Det hadde jeg helt frem til cytotec-kuren var fullført. 

Anonymkode: bbc18...61e

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det med deg? 

Anonymkode: bbc18...61e

AnonymBruker
Skrevet

Er fremdeles gravid og er nå 12+4❤️ Har sett et sprellende foster på ultralyd 3 ganger så har roet meg nå. Begynner skikkelig å glede meg🙏🏼

-Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 23.5.2019 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Opplevde dere at symptomene på graviditet ble sterkere eller svakere i ukene før det ble oppdaget at du hadde en MA på ultralyd? 

Jeg er så redd for å ha en MA igjen, (hadde det sist graviditet men da hadde jeg ingen symptomer hele 10 uker) men har opplevd symptomer som svak kvalme som varer hele dagen typ «hangover» hele siste uken, og vonde brystvorter. Kan jeg slappe av siden jeg har disse symptomene eller er det like stor sjanse for at jeg har en MA likevel? 

Alle tre gangene så opprettholdte symptomene seg like som om jeg enda var gravid fordi kroppen visste jo ikke at den ikke var gravid lenger. Så alle hormoner og magen som vokste osv fortsatte som før til det ble oppdaget på ultralyd.

Anonymkode: 52d4c...045

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...