AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #1 Skrevet 23. mai 2019 I morgen reiser fruen og barn til Danmark,og da tenkte jeg skulle prøve å teste utå være kvinne i klær i noen dager. Så damer da trenger jeg tips om å kle og sminke meg. jeg satt av 2000kr (eller mindre) til klær, sminke og andre ting. Så da er det er bare kjøpe og teste ut😃 Men det store spørsmålet er om jeg ta blien og kjøre meg en tur, og ikke minst om jeg tør å gå på gata. Anonymkode: 4b643...ef6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #2 Skrevet 23. mai 2019 Kan du ikke bruke klærne til kona de? Anonymkode: dd9c4...7a6 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #3 Skrevet 23. mai 2019 Regner med at du ønsker å fremstå som en meget feminin kvinne?! Da er det kjole som gjelder, veldig feminint og pent med type slike kjoler som bildet her. Det er mange varianter/mønster av denne type kjole. Så er det opp til deg om du pynter med smykker, mye eller lite smykker. Anonymkode: 2dcd2...0ab 3
Pinto2013 Skrevet 23. mai 2019 #4 Skrevet 23. mai 2019 Hvis det er klær du bare skal bruke en gang eller to, så kan du jo kanskje handle på HM, der er det billig og de har de fleste størrelser. Siden du er mann kan det jo hende du er litt høyere og kraftigere enn kvinner flest, kanskje spesielt ryggtavle osv. Derfor kan det være lurt å ha mulighet til å kjøpe de største størrelsene. Ellers så er det vanskelig å si hva du skal passe på. Har du sminket deg før? Kan hende du er et naturtalent, men de aller fleste er ikke det... Så kanskje se noen videoer på YouTube, og kanskje kjøpe samme produkter som du ser der om du kan, sånn at du på en måte kan herme. Husk at man kan kle seg fint Og feminint uten å være direkte lettkledd. Kanskje kle deg etter alder og vær/temperatur. Nå vet jeg ikke hva målet ditt er, men hvis det er å se mest mulig kvinnelig ut, så ville jeg kanskje vokset/nappet uønsket kroppshår og ansiktshår, sånn at du ikke har synlige stubber. Gjerne dagen før du skal sminke osv. 5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #5 Skrevet 23. mai 2019 Så kult! Fretex har jo mye fint. Hvis du ikke vil barbere leggene kan du jo bruke strømpebukse. Og en pen kjole. Mye grei sminke på H/M til en billig krone. Kos deg masse❤️ Anonymkode: b3257...776 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #6 Skrevet 23. mai 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så kult! Fretex har jo mye fint. Hvis du ikke vil barbere leggene kan du jo bruke strømpebukse. Og en pen kjole. Mye grei sminke på H/M til en billig krone. Kos deg masse❤️ Anonymkode: b3257...776 Ts her: Jeg er veldig spent på dette her Jeg bare opplevd å se alt fra mannens side Jeg kommer nok ikke til å barbere leggene for ellers så blir det vel lagt merke til de jeg bor sammen med at det har skjedd forandringer til mann i huset 😄 Anonymkode: 4b643...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #7 Skrevet 23. mai 2019 Ikke bruk for høye hæler når du ikke er vant til det. Det ser bare rart ut og gjør vondt. Anonymkode: f70d9...5dd 6
LiseTV Skrevet 23. mai 2019 #8 Skrevet 23. mai 2019 Lykke til, jeg har vert gjennom det samme som du. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2019 #9 Skrevet 23. mai 2019 Jeg bare kom på at det kan være lurt å droppe parfyme og annet med « damelukt», dersom konen din ikke vet om dette og mistenker deg for å være utro😬 Anonymkode: c3e0f...339 6
Sokkar Skrevet 23. mai 2019 #10 Skrevet 23. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare kom på at det kan være lurt å droppe parfyme og annet med « damelukt», dersom konen din ikke vet om dette og mistenker deg for å være utro😬 Anonymkode: c3e0f...339 Han kan låne hennes 😁 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #11 Skrevet 24. mai 2019 Synes synd på kona di dersom hun ikke vet at du har denne «hemmeligheten» med å like å i kle deg som kvinne. Sånt er man ærlig om! Hadde vært en stor dealbreaker for meg om mannen min likte å være transvestitt, fordi det er jo det det er. Tror forøvrig det ville vært det for de fleste kvinner. Men jeg kunne hatt deg som venn, men IKKE kjæreste Anonymkode: 214cd...2eb 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #12 Skrevet 24. mai 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bruke klærne til kona de? Anonymkode: dd9c4...7a6 Kanskje hun er 165 høy og han er 190 høy? Og da går ikke det så bra Anonymkode: 6e919...f8a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #13 Skrevet 24. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje hun er 165 høy og han er 190 høy? Og da går ikke det så bra Anonymkode: 6e919...f8a Ikke greit uansett 16 timer siden, Sokkar skrev: Han kan låne hennes 😁 Nei ærligtalt! Det er respektløst! Spesielt når hun ikke har peiling på at hennes mannen skjuler for henne at han liker i blandt å kle seg som kvinne Anonymkode: 214cd...2eb 2
Sokkar Skrevet 24. mai 2019 #14 Skrevet 24. mai 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke greit uansett Nei ærligtalt! Det er respektløst! Spesielt når hun ikke har peiling på at hennes mannen skjuler for henne at han liker i blandt å kle seg som kvinne Anonymkode: 214cd...2eb Respektløst å ta ein dæsj parfyme? Da har man et voldsomt eierskap til ting. 4
Fjollefyr Skrevet 24. mai 2019 #15 Skrevet 24. mai 2019 Nå er jo jeg på ute av transe skapet, i det minste her inne på KG...så da klarer jeg ikke å la vær å svare. Tips til å kle seg om i kvinneklær er det egentlig vanskelig å gi. Mange av oss vil aldri passere som damer, så da må vi liksom kle oss litt «ned». Finn klær du føler deg komfortabel i... diffust tips men men. HM, Cubus er det lett å handle. Legg noen manneklær over armen, gjøm dameklær under og prøv dem i prøverommet. Sminke..tja.. øve øve øve. En lett foundation, litt mascara og kledelig leppestift. Noe lys og anonym øyenskygge og mye er gjort. Kos deg! 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #16 Skrevet 24. mai 2019 Kult. Kos deg, ts 👍🏻 Anonymkode: 177f1...38e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #17 Skrevet 24. mai 2019 Synes du skal ta bilen og kjøre deg en tur! Kos deg! Anonymkode: d08dd...eef 1
Sokkar Skrevet 24. mai 2019 #18 Skrevet 24. mai 2019 6 minutter siden, Fjollefyr skrev: Nå er jo jeg på ute av transe skapet, i det minste her inne på KG...så da klarer jeg ikke å la vær å svare. Tips til å kle seg om i kvinneklær er det egentlig vanskelig å gi. Mange av oss vil aldri passere som damer, så da må vi liksom kle oss litt «ned». Finn klær du føler deg komfortabel i... diffust tips men men. HM, Cubus er det lett å handle. Legg noen manneklær over armen, gjøm dameklær under og prøv dem i prøverommet. Sminke..tja.. øve øve øve. En lett foundation, litt mascara og kledelig leppestift. Noe lys og anonym øyenskygge og mye er gjort. Kos deg! Visste ikkje at vi har transe her inne 😁 så gøy 😁 har du bilder av outfits? 1
Fjollefyr Skrevet 24. mai 2019 #19 Skrevet 24. mai 2019 Akkurat nå, Sokkar skrev: Visste ikkje at vi har transe her inne 😁 så gøy 😁 har du bilder av outfits? Av meg selv?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2019 #20 Skrevet 24. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Synes du skal ta bilen og kjøre deg en tur! Kos deg! Anonymkode: d08dd...eef Ts: jeg kommer til å gjøre det, får håpe på det at ikke bilen havarerer 😂 Neida, den er to år gammel så det burde gå bra😃👍🏻 Anonymkode: 4b643...ef6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå